[Lifestyle] Stylowa Mama :)

Pamiętam jak zawsze po nocach skradałam się do szafek z butami żeby w Jej butach pochodzić, mimo, że były w rozmiarze 39 a ja wtedy nosiłam conajwyżej 35…

Pamiętam jak mierzyłam Jej suknie koncertowe wyobrażając sobie, że jestem księżniczką i wyglądam tak pięknie w nich jak ona..

Pamiętam jak pożyczałam od Niej torebki by móc udawać, że jestem taka dorosła, że mogę już je nosić..

Pamiętam jak mierzyzłam jej biżuterię którą miała ukrytą głęboko w szafie mimo, że spadała z moich za chudych rączek i ciążyła na cieniutkim karku..

Pamiętam jak z podziwiem i dumą chodziłam z Nią do szkoły i do Kościoła bo była najlepiej wyglądającą i ubraną kobietą ze wszystkich mam moich koleżanek..

Pamiętam jak zafarbowałam się na blond bo od zawsze mi się podobał bo Ona miała taki kolor..

Pamiętam jak kupowałam jej kapelusz bo wiem, że je uwielbia..

Pamiętam jak pokazywałam jej coraz to kolejne pary butów którymi zachwycała się razem ze mną..

Pamiętam jak oddała mi część swoich rzeczy z czasów studiów i młodości w których mogę dzisiaj chodzić..

Pamiętam każdy z tych elementów jakby wydarzył się dzisiaj mimo, że różni je czasem dwadzieścia kilka lat.. Zapamiętuje każdy kolejny by móc je wspominać i pielęgnować i by móc opowiadać dzieciom jak wspaniała jest ich babcia i jak zawsze pięknie wygląda.. bez wzlędu na to czy ma lat 20.. 40.. 60.. czy 80.. :)

Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta, Mamo :)

13 comments

  1. mala100gosia · Maj 26, 2011

    zdecydowanie stylowa :)

  2. Vinti · Maj 26, 2011

    aaaaa! świetna Mama! gratuluje! jak pięknie pozowała do zdjęć?!

    pozdrawiam, Vinti

  3. dzieckokwiatu · Maj 26, 2011

    Moja mama nie przechowuje rzeczy, przestaje w tym chodzić to wyrzucać, więc nie mam jej pamiątek z czasów dalszych

  4. venila · Maj 26, 2011

    Na pierwszym zdjęciu, mama przypomina trochę ciebie, nie wiem, chyba z uśmiechu – i świetny piesek!
    Trzecie zdjęcie totalnie obłędne, ubiór i klimat miazga
    a na zdjęciu komunijnym wymiata Pani – mistrz drugiego planu, co za spodnie! :)

  5. jola · Maj 26, 2011

    Twoja Mama jest
    piekna! a Ty bardzo podobna do niej

  6. lady_sport · Maj 26, 2011

    Jesteś odbiciem w lustrze swojej mamy:)

  7. Isia · Maj 26, 2011

    Fantastyczne zdjęcia :) pozdrów gorąco swoją mamę i życz jej również ode mnie wszystkiego najlepszego dzisiaj :)

  8. Nikita · Maj 26, 2011

    Mama jak najbardziej stylowa:)

  9. lavendersummer · Maj 26, 2011

    Niesamowite zdjęcia, na pierwszym jakbym widziała Scarlett Johansson :D

  10. daguchna · Maj 26, 2011

    Wniosek taki, że czasem dryg do ubierania wysysa się z mlekiem matki… ale niezależnie od gustów modowych kochajmy je wszystkie :D

  11. Luiza · Maj 28, 2011

    Ech, pięknie.
    Bardzo, bardzo podobają mi się pierwsze cztery zdjęcia. Drugie to jak fotos z filmu. Mama była piękną kobietą i umiała o siebie zadbać. Jestem pod wrażeniem, szczególnie, że jednak w tamtych czasach był to niemały wyczyn. Wszystkiego dobrego dla Was.

  12. Monika Dawidowicz · Czerwiec 2, 2011

    Rzeczywiście stylowa kobieta :)

  13. Agag · Lipiec 4, 2011

    oj! uwielbiam Cie za Twoje piękne posty o mamie!!! od niedawna przegladam bloga ale to jest suuuuper, powróciła mi wiara w ludzi:)

Skomentuj

