232. Dobry neon nie jest zły czyli rzecz o truskawce :>

Tytuł jest pewnie dla Was tak zrozumiały jak literatura piękna w języku oryginalnie chińskim ale to nic nie szkodzi ;) U mnie rzadko bywa tak, że tytuł jest zrozumiały, co więcej podejrzewam że jesli jakimś niewiarygodnym przypadkiem prawdopodobnym nawet mniej niż to, że zaraz z nieba spadną mi bilety na Phuket z rezerwacja w czterogwiazdkowym resorcie tuż przy plaży trafiłby kiedyś na mojego bloga prof Miodek to obawiam się, że słowoburcze twory jakie pojawiają się szczególnie w tytułach sprawiłby, że zostałabym wyklęta, wydziedziczona, nałożono by na mnie językową ekskomunikę a na koniec jeszcze wypalonoby na mym czole wielką literę P by ostrzec potomnych przed gwałtem na języku polskim. Swoją drogą zastanawiam się, czy moja słówoburczość jaką tu popełniam jest podobnej klasy co sztraszliwie mnie irytujący „wykon” który ostatnio stał się niemalże kultowym, a już na pewno rozpoznawalnym znakiem pani Sablewskiej która twórczościa nowych związków frazeologicznych (?) rekompensuje zdaje się fakt, że mówienie prostych, logicznych zdań w naszym ojczystym języku nie jest jej mocną stroną. Sama co prawda w tej materii nie przoduje a wręcz jestem w głębkich tyłach ale jakość po ludziach mówiących do mnie ze szklanego ekranu oczekuję ciut więcej niż od siebie ;)

Co zaś do zestawienia to właściwie jest nudno, stonowanie i kompeltnie nie modnie by było.. no własnie, byłoby gdyby nie mój truskawkowy pasek który uratował mój honor faszjonistki i pozwolił mi pozostać; na krawędzi co prawda, ale jednak; kręgu idących za modą ;)

Zdjęcia wykonał stayw i samowyzwalacz a tła uzyczył ogródek mojego dzieciństwa ;)

Zestaw:

Top – F&F/ Spodnie – Bershka/ Buty – Deichman/ Torba – carrefour/ Pasek – Auchan/ okulary – egipt/ Bizu – mixed

9 comments

  1. dzieckokwiatu · Maj 19, 2011

    Język polski jest trudny dla samych polaków, więc nie ma co debatować, wszystkie te deklinacja, koniugacje, odmiany, wyjątki, ortagrafia nas zabija, a co dopiero składanie zdań :)

  2. Ki · Maj 19, 2011

    Wciąż nie mogę się zdecydować, czy piać z zachwytu kiedy masz zaczesane na gładko włosy, czy wtedy, kiedy są rozpuszczone…. No nic, jeszcze o tym pomyślę :D

  3. Arish · Maj 19, 2011

    Zazdroszczę Ci strasznie tego paska. Ostatnio przekonuję się do różu, ale bardziej mnie kusi zapach truskawek :D

  4. Ryta · Maj 19, 2011

    piękny zestaw. świetnie wyglądasz :)

  5. ladysport · Maj 19, 2011

    SSSuper koszyk!

  6. mala100gosia · Maj 20, 2011

    ni z gruszki, ni z pietruszki, ale truskaweczka pasuje bo bez niej było by kolorystycznie nudno :D

  7. grubas · Maj 21, 2011

    te spodnie są koszmarne,może powinny być bardziej zawinięte,pomyśl.miłego dnia

  8. monja · Maj 22, 2011

    pomysł na zestaw świetny.. aczkolwiek z zachwytu nie padłam.
    materiał tych spodni sprawia, że są ciężkie do skompletowania z czymkolwiek.
    pasek do tych spodni nie pasuje kompletnie. b. letnie (lekkie) spodnie zostały zestawione z ciężkimi ciuchami. ale to tylko moje zdanie. :) a wizja była dobra!
    ważne, żebyś Ty czuła się komfortowo :)

  9. Agnieszka · Maj 25, 2011

    Połączenie haremek/pumpów itp spodni do takich sandałów nie wygląda dobrze. Zaburza proporcje. Dół wydaje się za ciężki.

Skomentuj

