230. Kiedyś i dziś :>

Wielokrtonie pisałam o tym, że pewną cześć zawartości mojej szafy zawdzięczam mojej mamie. Ku mojej radości nie pozbyła się ona wszystkich rzeczy z lat swojej młodości. Tak było też w przypadku tej bluzki, którą pokazywałam Wam już jakiś czas temu. Długo musiała przeleżeć w szafie zanim dojrzałam do tego by ją w końcu założyć. Podobnie jak spódnica. Nie wiem czy napewno kiedyś należała do mojej mamy ale pamiętam, że w mojej szafie obecna była jeszcze w czasach początków liceum. Kiedyś nieudolnie ja skracałam, czego dzisiaj żałuje, bo miała by dokładnie taką długość jaka teraz jest modna. Z tymże fason nie bardzo bo miast rozkloszowania jest ołówkowa. Co więcej :> Mam dla Was dzisiaj małą niespodziankę w postaci zestawienia zdjęciowego. Moja mama w roku 69 i ja dzisiaj :> Obie mamy tą samą bluzkę, kolor spódnicy (no prawie, moja jest koralowa jest była czerwona), podobne buty. Jedynie co to ona ma ładniejsze włosy (czyt. rozpuszczone, ja niereformowanie znów związałam swoje) i torebkę której niestety już nie ma ;)

Enjoy :)

Moja Mama. Maj 1969, fot. Ryszard Radowiecki

Ja. Maj 2011, fot. statyw.

Zestaw:

Spódnica, bluzka – vintage/ buty – DeeZee

22 comments

  1. venila · Maj 8, 2011

    Bluzka jest cudowna, musi być wykonana z porządnego materiału, skoro tyle przeszła i nadal trzyma fason. Ja już przynajmniej wiem, po kim odziedziczyłaś taki seksapil!

  2. sandrula · Maj 8, 2011

    aaaaaaaaaaaaaaaaaa świetny post! piękne zdjęcie Twojej mamy:)

  3. mala-czarna90.blogspot.com · Maj 8, 2011

    pięknie wyglądasz! cudowne buty ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie – rozdanie :)

  4. Joanna M · Maj 8, 2011

    Te buty są fantastyczne, rewelacyjne, cudowne… Przez Ciebie i dzięki Tobie zapewne niedługo stanę się ich szczęśliwą posiadaczką. A zestaw jest moim faworytem…

  5. lady_sport · Maj 8, 2011

    Śliczne obie! Twoja mama tez była modelką?:)

  6. mala100gosia · Maj 8, 2011

    a teraz litania ochów i achów ode mnie :) bluzka jest najlepsza :D

  7. patricia · Maj 8, 2011

    ojj swietne to zdjecie twojej mamy:) a stylizacja fantastyczna… ta bluzka do tej spodnicy niesamowicie wyglada:) i te buty..ach:):)

  8. Ms.BitterSweet · Maj 9, 2011

    No przepięknie … obie wyglądacie! Kolejne zapierające dech w piersi buty … muszę ochłonąć bo znowu wydam wszystkie oszczędności! ;)

  9. bezgustu · Maj 9, 2011

    Super pomysł :) I bardzo podoba mi się ta koszula w groszki. Osobiście nie znoszę wzorków, ale na Tobie prezentuje się bardzo dobrze.

  10. Granda · Maj 9, 2011

    Obie wyglądacie niezwykle szykownie! Twoja mama ma piękną fryzurę na tym zdjęciu.

  11. pixii · Maj 9, 2011

    Śliczna Mama! W ogóle fajny post w kontekście zbliżającego się Dnia Matki ;)
    Świetny zestaw do biura, nie przepadam z grochami ale na Tobie wyglądają super ;)

  12. cudowna stylizacja!!!!
    misscferreira.blogspot.com

  13. Nikita · Maj 9, 2011

    Jakie piękne buty i spódnica <3

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

  14. Kornelia · Maj 11, 2011

    wyglądasz swietnie! bluzka jest cudowna, idelana ołówkowa spódnica i fenomenalne buty jako zwieńczenie dzieła. ja jestem zachwycona :)

  15. Kathy · Maj 12, 2011

    Super porównanie :) Bardzo lubię ubranka vintage, sama mam sporo takich w szafie ;)

  16. DaisyLine · Maj 12, 2011

    przepiękny kobiecy zestaw, super buty :)

  17. marionetkamody · Maj 13, 2011

    Piękna koszula i buty. Ja bardzo żałuję, że moja mama wszystko powywalała… Ale udało mi się ocalić parę perełek z jej szafy. I kiedyś w piwnicy znalazłam jej takie śliczne, ocieplane, bordowe trzewiki na obcasie i chyba po raz pierwszy wtedy żałowałam, że nie mam takiej samej wielkości stopy jak ona…

  18. Ilse · Maj 14, 2011

    ahh such a stylish ensemble, love the nude heels!

  19. dead butcher · Maj 14, 2011

    mhm..chciałbym przenieść się w rok 1969 :D Pozdrów mamę ty ty ty biedronko.

  20. Jak Żyć · Maj 17, 2011

    Naprawdę coś cudownego, czy mężczyźni też mogą korzystać z takich kreacji?!

  21. Marta · Maj 19, 2011

    wygladasz bosko!

  22. Uncliched trio · Maj 24, 2011

    Super, w stylu Mad Men bardzo. Uwielbiam taki styl lat 50.!

Skomentuj

