228. Truskawkowy pasek :>

Jak widać nie tylko Viviene Westwood potrafi zaskoczyć połączeniem gumy z aromatem :> Pasek spodobał mi się z uwagi na kolor. W centrum handlowym ciężko jest w kakofonii zapachów cokolwiek wyczuć, czasem być może jakieś pieczywo można o ile w danym sklepie jest piekarnia. Jakkolwiek tego, że element garderoby made by Auchan będzie pachniał czymkolwiek poza materiałem z którego został zrobiony – przyznaje, jest dla mnie nie lada zaskoczeniem. A tu mnie zaskoczyła truskawka. Aż jestem ciekawa czym pachną pozostałe :> Stawiam, że pomarańczowy pewnie i owocem pomarańczy ale.. był tez koralowy i zielony oraz błękinty. Na co stawiacie?? :>

Cóż ponad apetyczny pasek? A kurtka ponad to. Z kurtką to Erillek postanowił wykonać sobie małe DIY. Ale jak z Erillkami bywa cierpliwości a tym bardziej umiejętności nie starczyło na dokończenie go trzeba było wymyślić rozwiązanie zastępcze gdyż nie poradziłam sobie z doszyciem elementów na rekawach tak by nie wszywać jednocześnie poszewki więc stanęło na czymś pomiędzy czyli na agrafkach ;) Wiem, nic Wam to w tym momencie nie mówi ale zdjęcie zrobi to lepiej niż ja ;)

Zestaw:

Szorty, kolczyki – F&F/ Top, pasek – Auchan/ Sweter – NewYorker/ Kurtka – DIY/ Buty – DeeZee

12 comments

  1. Monsiunia · Maj 4, 2011

    Jak dla mnie bomba:) Zadowolona jesteś z melisek? Bo aj planuję zakupić. Pozdrawiam

    http://monsiunia.blogspot.com
    zapraszam do obserwowania

  2. Katarzyna · Maj 4, 2011

    Pasek świetnie zgrywa się z meliskami:)

  3. Agnieszkowa_Szafa · Maj 4, 2011

    FAJNE SĄ TE BALERINKI!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

  4. Hej, powiedz jak z rozmiarówką tych bucikow? Są śliczne!:)

  5. Lusi · Maj 4, 2011

    Pomysł z kurtką jest wypasiony – na samym początku myślałam, że to ta z Divided z HaMa, jest do złudzenia podobna :D

  6. Vinti · Maj 4, 2011

    aaaa, ale dużo fajnych elementów – koszulka, pasek i kolczyki są bomba!

  7. Fashionpart · Maj 4, 2011

    bardzo ładnie!

  8. pixii · Maj 4, 2011

    Ja to bym agrafki zostawiła na stałe – super wyglądają ;)

  9. lejdi_dred · Maj 4, 2011

    urzekł mnie te spodenki! szczególnie w parze z paskiem, są niesamowite! i też przyłączam się do pytań o meliski, wygodne? nie odparzają?

  10. alliszja · Maj 5, 2011

    świetna kurtawa!!

  11. Lexi · Maj 6, 2011

    Połączenie spodenek z paskiem cudowne! Aż chciałoby się je zjeść, a na żywo czując truskwawkową woń uczucie to pewnie byłoby tylko jeszcze bardziej podsycane! Butki piękne:) Też chcę takie :-D! Pozdrawiam !

  12. DOMatorka- Ania · Maj 6, 2011

    Dla mnie pasek, kolczyki i buty- CUDO!! :)

    http://www.umebluj-swiat.blogspot.com

Skomentuj

