227. Odcinek w którym Erillek po raz 147 odkrywa beż ;)

Czy już mówiłam jak kocham te spodnie? I że mam ochotę chodzić w nich non top? A to, że się ciesze, że jest tak ciepło bo będzie to tym bardziej możliwe dzięki słoneczno-atmosferycznemu ekspresowi do suszenia prania na dworze też mówiłam? ;) Nie? To mówię teraz ;) Czuję się w tych spodniach po prostu dobrze i właściwie poza jeansami z wysokim stanem jakoś nie biorę pod uwage innych spodni przy doborze dolnej części garderoby :) Sweter też kocham, za to, że jest swetrem a jednocześnie taką „zwisa-mi-wszystko” bluzką którą można nościć zimą i latem. No i ten kolor… :))) Z nowości.. cóż innego.. buty naturalnie. Złapana dobrym marketingiem DeeZee i naprawdę okazyjną promocja świąteczną kupiłam te cuda. Nie wiem co i jak oni robią, że te buty są tak wygodne mimo tak niebotycznej wysokości. Jedynym minusem ich posiadania jest opracowanie dobrego, sprawnego systemu nie brudzenia sobie ich tyłów o wycieraczki w aucie co notorycznie robię. Nie da się ich ot tak zdjąć i zamienić na czas jazdy na inne więc musze pomyśleć nad innym rowiązaniem. Po prostu są tak piękne, że szkoda by się w tak durny sposób zepsuły ;) Ponad to.. Kopertówka świąteczna, że tak powiem. Nadal uważam to za skrajnie niepraktyczny element garderoby. Nawet jak ma się auto ;)))

A zdjęcia.. to jest w ogóle de beściak boi robiłam je w ciągu jednynej pochmurnej godziny w dniu dzisiejszym, bo tak prawie 10 godzin świeciło słońce nadając wrażenia, że mamy środek lata :)

Zestaw:

Bluzka – carrefour/ Spodnie – Bershka/ Buty – DeeZee/ Kopertówka – vintage/ wisior – prezent od drugiej mamy.

18 comments

  1. mala100gosia · Kwiecień 28, 2011

    bo beż fajny jest :D fajna torebka

  2. Martyna · Kwiecień 28, 2011

    MRU!
    Cuuuuuuuuuuuuudownie! <3

  3. ladysport · Kwiecień 28, 2011

    Beż to twój kolor zdecydowanie!

  4. tattwa · Kwiecień 28, 2011

    bardzo fajnie, z klasą :)

  5. Rabbit Hole · Kwiecień 28, 2011

    ah, modelka!

    idealne. wszystko. buty niesamowite!

  6. agata · Kwiecień 28, 2011

    ojej,dziekuje za mile slowo ;)
    jestes debiutantka na moim blogu, kiedys zastanawialkm sie dlaczego ”starsze” bloggerki mnie omijaja, taka dziwna wasza troche przywara ? nie musicie juz bywac.. ;)))
    bardzo lubie Twoje stylizacje, sa kobiece,eleganckie,,czasem casualowe..
    nie ciśniesz,nie udajesz niczego,nikogo,jestes sobą
    to się ceni w dzisiejszych czasach :)
    i do tego jestes piekna, madra kobieta ! z idealna figura! ;)
    wybacz jesli zanudzilam komentem,moze go usunac!
    klaniam sie nisko, i oczywscie regularnie zagladam!
    pozdrawiam
    agata

  7. pixii · Kwiecień 28, 2011

    Jak zwykle świetnie (nadal nie mogę się napatrzeć na kopertówkę) ;)
    Moją uwagę zwrócił też lakier do paznokci – jaka firma, jaki kolor, jak z trwałością?

    Pozdrawiam

  8. erill · Kwiecień 28, 2011

    @ agata
    Wiesz tak prawdę mówiąc ja się nad tym zastanawiam do dzisiaj ;))) Zawsze jest ktoś starszy :) Ja tam na blogach staram się bywać regularnie i zawsze korzystam z listy PS :) Faktem nie zawsze nadążam za nowościami i aktualizacjami bo nie zawsze mam na to czas :)
    I dziękuje za tak szalenie miłe słowa, aż się zawstydziłam :)))))

    @ pixii
    Lakier jest od miss spsorty ale niestety nie podam koloru bo odlepiła się naklejka. On jest taki bardziej różowy niż czerowny (zdjęcia przekłamują). bardzo szybko schnie a trwałość to 3 dni spokoju, potem widać, że zaczyna się scierać. Nie odłamuje się mimo dwóch warstw ale się sciera :)

    Dzięki kochane za tak pozytywny odbiór :) Faktycznie dobrze czuję się w beżach :)))

  9. pat · Kwiecień 28, 2011

    Wszystko byłoby ładne i piękne ale te stopki na końcu mnie przeraziły… :0

  10. dzieckokwiatu · Kwiecień 28, 2011

    Trochę za dużo beżu!

  11. kiwaczek2 · Kwiecień 29, 2011

    starsze:) haha;)
    fajne te gatki fajne, tez takie bym chciała ale mi sie nie chce po sklepach chodzić:)

  12. http://misscferreira.blogspot.com/ · Kwiecień 30, 2011

    Ta stylizacja jest cuuudowna !!! Zapraszam do mnie
    http://misscferreira.blogspot.com/

  13. Klamoty · Maj 1, 2011

    Wyglądasz szałowo :) Każda część z osobna i wszystko razem super gra, nawet nie będę się rozdrabniać. No miodzio po prostu w całości :D

  14. MAGDArling · Maj 1, 2011

    pieknie! a nad tymi butami sie zastanawiam, choc w wersji czarnej<3

  15. Asmiszka · Maj 2, 2011

    Zakochałam się w tej bluzce! Jest po prostu rewelacyjna. Przeglądnęłam dziś Twojego bloga i widać jak bardzo zmienia zmienia się Twój styl ale to jest naprawdę dobry kierunek. Ta stylizacja, lekko, fajnie i kobieco. Super, ja jestem pod mega wrażeniem!

  16. bezgustu · Maj 2, 2011

    Ranyyy!!!! rewelacyjne sa te buty!!!!!

  17. MAsa · Maj 4, 2011

    Tu wyglądasz cudownie.Pierwszym raz jestem na twoim blogu ciekawa jestem jak bys wyglądała w jakims intensywnym kolorze bo masz taką dziewczęcą urode.Pozdrawiam :)

  18. patricia · Maj 6, 2011

    wielkie wow!! stylizacja jest mega cudna!:)ostatnio o takich spodniach myslalam:) mozna cie jakos dodac do obs ?bo sie na wordpressie nie znam:P

Skomentuj

