226. Wielkanocna tyczka ;)

Dziwny tytuł, ale zobaczycie zdjęcia to zrozumiecie skąd się wziął ;)) Wszystko w tym zestawieniu jest z drugiej ręki… nooo.. poza okularami ;) Sukienke kupiłam za jakieś 2 zł, marynarkę za 5 zł, kopertówka (dość rzadki dodatek u mnie, uważam, że są wyjątkowo niepraktyczne chociaż pięknie potrafią się prezentować) to prawdziwy vintage skarb ze skóry. Dziwie się, że marniała nieużywana u mojej mamy w domu dlatego ją przygarnęłam i teraz ma swoją premirę. Buty zaś zanabyłam na allegru jesienią; jak się letnie rzeczy wyprzedawało też za jakies grosze nie przekraczające 50 zł z wysyłką. Wiem, dla niektórych 50 zł to nie są grosze ale jak mówimy o butach z River Island to wtedy są ;))

Cóż ponadto.. Wielkim zaskoczeniem był dla mnie fakt wzbudzania wielkiego zdziwienia, sensacji a nawet i zgorszenia w trakcie spaceru moim wyglądem. A nic nadzwyczajnego się w tym stroju nie dzieje.. Może chodziło o zbyt dużą elegancję w parku??? hmmm..

Anyway.. Z tego miejsca chciałabym Wam życzyć na półmetku świąt by były spokojne, wypoczywające i ładujące baterie :) Merry Easter jak to mówią ;)

P.S. Nie, nie jestem w ciąży. To zwis zimowy :P

Zestaw:

Sukienka, marynarka – sh/ buty – allegro/ kopertówka – vintage/ okulary, kolczyki – auchan

15 comments

  1. szavka · Kwiecień 24, 2011

    o majn got, torebunia do gwizdniecia, nogi do nieba, rewelka.

    xoxo

  2. ladysport · Kwiecień 24, 2011

    Zazdroszczą po prostu :), kopertówka to cudo po prostu cudo!

  3. Ryta · Kwiecień 24, 2011

    cudowne te buty <3
    kocham allegro za takie perełki.

  4. Vinti · Kwiecień 24, 2011

    sukienka do gwizdnięcia jak dla mnie, a ostatnie zdjęcie wymiata :))) zgorszonym parkowym dawałaś po oczach mega! choruję na beżową sukienkę!!!!

  5. ejms · Kwiecień 24, 2011

    bardzo odważnie- wyglądasz naprawdę oryginalnie, super:)

  6. LaLa · Kwiecień 24, 2011

    Kochana oni nie byli zgorszeni tylko zaskoczeni taką elegancją w parku :) Kopertówka jest cudowna a ja wybrałabym chętnie się tak na wyjście do opery.

  7. Kornelia · Kwiecień 24, 2011

    wygladasz swietnie! marze o takiej sukience. Ta kopertówka tez mnie niezmiernie zachwycila. No i buty…. cudo!
    bardzo baaaardzo mi sie ta stylizacja podoba :]

  8. mala100gosia · Kwiecień 25, 2011

    piękny zestaw :) a żakiecik to bym sobie pożyczyła ze względu dla sympati dla takich bufek :P

  9. Rabbit Hole · Kwiecień 25, 2011

    rewelacja *.*
    bardzo elegancko, wręcz „wytwornie” :D

  10. Sandi · Kwiecień 25, 2011

    Idealna!! <3

  11. sapereaude · Kwiecień 27, 2011

    a ja bym wolała zebyś rozpuszczone włoski miała :)

  12. pixii · Kwiecień 27, 2011

    Ale piękna torebka!! Szkoda że moja mama takich nie ma… ;)
    A zestaw idealny, i do teatru i na spacer – przecież modą trzeba się bawić – a Ty naprawdę potrafisz to robić… ;)
    Pozdrawiam ;)

  13. Otóż I.. · Kwiecień 28, 2011

    ach.. otóż i jak pięknie można wyglądać w beżu.
    klasa!

  14. AgataP · Kwiecień 28, 2011

    wow,jaka wysika jestes ! swietne buty i kopertka!

  15. MAsa · Maj 4, 2011

    Wyglądzasz tu troche groteskowo

Skomentuj

