225. Zasnęłam wiosną obudziłam się latem.. ;)

Ale tego na tych zdjęciach nie zobaczycie ;) Niestety. Robiłam zdjęcia wczoraj na planie. Cały piękny choć nie tak ciepły dzień jak dzisiejszy spędzilismy w typie wnętrza jakie macie okazje zobaczyć na zdjęciu ;) Nie żebym załowała, bo było fenomenalnie ;)

Jestem zafascynowana beżem. Nie pudrem, różem, kremowymi odcieniami z kategorii bitej smietany. Ale własnie beżem. A wszystko przez te spodnie. W zeszłym roku nie miałam kompletnie pojęcia z czym je nosić i po co je kupiłam; teraz z kolei mam ochotę non stop łączyć je z tymi butami i luźnymi topami, wszystko najlepiej w nudnych beżowych odcieniach ;)

Lekki lans „na modelkę” na fotach ;) Mały flashback z wakacji roku 2004… ;)

Zestaw:

Top – Orsay/ Spodnie – Bershka/ Buty – Carrefour/

12 comments

  1. hania · Kwiecień 22, 2011

    Bosko! Naprawdę rewelacyjne połączenie. Też uwielbiam beże! Bardzo Ci w nich ładnie!

    ——————————————————————–
    Z kodem: 10b69123 zniżka na torebki ze strony: etorebka.pl

  2. Wiktoria · Kwiecień 22, 2011

    Genialne te zdjecia!

  3. Ki · Kwiecień 22, 2011

    Erill wyglądasz prześlicznie!

  4. ThimbleLady · Kwiecień 22, 2011

    ja też bardzo lubię beż, świetnie wyglądasz w takim stonowanym zestawie, fantastyczne botki , kojarzą mi się z indiańskimi mokasynami – super

  5. kiwaczek2 · Kwiecień 22, 2011

    no dobra ale nie za ciepło ci w tych botkach?

  6. asiu · Kwiecień 22, 2011

    Ślicznie Ci w tym beżu, podkreśla Twoją jakże kobiecą urodę

  7. bezgustu · Kwiecień 22, 2011

    Super, to pierwsze zdjęcie najbardziej mi sie poodba. W ogole swietne okno :)

  8. erill · Kwiecień 22, 2011

    @ kiwaczek
    Coś Ty :) To sa bardzo lekkie buty :) Może na 30 stopni bym ich nie ubrała ale tak na obecną pogodę są bardzo spoko :) A poza tym mialam swiadomośc, ze caly dzien bedziemy w industrialnym po fabrycznym wnetrzu i tam az tak cieplo nie bedzie :)

    Dzięki wielkie :)n Cieszę się, że się podoba :)))

  9. mala100gosia · Kwiecień 22, 2011

    podoba się mi ten kontrolowany luz i nadruk na koszulce :)

  10. Katon · Kwiecień 22, 2011

    Piękna, świeża, dziewczęca kobieta. Nieustający podziw ;>

  11. tattwa · Kwiecień 24, 2011

    bardzo fajnie, nie jestem przekonana do odcieni beżu, ale ten zestaw przypadł mi do gustu

  12. MAsa · Maj 4, 2011

    Nie podoba mi się wygladzasz jak w pidżamie.Poza tym strój zniekształcil Ci ładną sylwetke

Skomentuj

