224. Powielanie młodości rodzicielki :>

Dziwny tytuł, wiem ;) Ale za nic nie mogłam wymyślić czegoś bardziej odnoszącego się do dzisiejszej bohaterki wpisu od właśsnie takiego skojarzenia. A bohaterką ową jest koszula. Moja mama nosiła ją jakoś w czasach matury, gdzieś nawet mam jej zdjęcie gdy ją ma na sobie, z rozkloszowaną spódnicą za kolana i białymi (na pewno jasnymi) koturnami. Ciężko powiedzieć coś o kolorach bo zdjęcie jest czarno białe. Jak będę w rodzinnym domu to je wykopie i Wam pokaże :) Oprócz tego chwalę się spodniami :> Wciąż nie kupiłam tej kolejnej pary. Za chwilę będę tego żałowała zapewne ale ciągle mi nie po drodze do żadnego Cubusa tak naprawdę. Z nowości dzisiaj, w ramach ekscytacji melisskami z DeeZee zakupiłam sobie gumiakowe buty w wersji wyższej, koturnowej. Jest to doświadczenie zgoła inne dla stopy. Ich największym minusem jest fakt, że ten fason przy 90% butów sprawia, że stopa wylatuje mi przodem. I mimo, że rozmiar jest w porządku to wrażenie jest takie jakby były za małe bo wychodzą mi paluchy. Co niestety widać na zdjęciu. Miałam nadzieje, kupując je, że jednak znajdą się w tych 10% z którymi nie mam problemu, no ale niestety. Wkładki już przetestowałam. Wtedy robią się za ciasne. Nic to.. Będę chodzić tak obciachowo ;)

Dzisiejsze zdjęcia powstały przy współpracy z Bronkiem za co jej bardzo dziękuje bo gdyż uważam, że są piękne :)))

O i tu właśnie możecie zobaczyć jak mi paluchy wychodzą z przodu buta. Na wszelkie pytania, wątpliwości czy nawet uszczypliwości mówię – buty nie są za małe, to moja stopa jest najwyraźniej za wąska ;)

Zestaw

Koszula – vintage/ Spodnie – Cubus/ Buty – allegro/ torba – carefour

14 comments

  1. agata · Kwiecień 19, 2011

    fajnie wygladasz!
    buciki sa super!
    poztywne zdjecia, milo popatrzec!

  2. Bronisław I Wielki · Kwiecień 19, 2011

    :D

  3. Agata Gregorowicz · Kwiecień 19, 2011

    O, też mam taka koszule zlowiona w second handzie :-)) Identyczna tylko moja jest w pomaranczowe grochy, chociaz Twoje może też, tylko przez slonce nie widac.
    Buty super :)

  4. pixii · Kwiecień 19, 2011

    Świetna koszula, super zestaw! Buty też są ok, nawet jak wystają palce :)
    Pozdrawiam ;)

  5. rykoszetem · Kwiecień 19, 2011

    Też mam zawsze z tym problemy, dlatego teraz zainwestowałam w wiązane butki :)

  6. dzieckokwiatu · Kwiecień 20, 2011

    No no taka ‚historyczna’ bluzka naprawdę jest niezwykła :D

  7. mala100gosia · Kwiecień 20, 2011

    boska koszula ;D taka radosna i dowcipna, a zarazem elgeancka

  8. kiwaczek2 · Kwiecień 20, 2011

    gdybyś nie pokazała z bliska to ja bym żadnych paluchów nie zauważyła. i pewnie nikt nie będzie się przyglądał.

  9. lavendersummer · Kwiecień 20, 2011

    Świetna koszula!

  10. ladysport · Kwiecień 20, 2011

    Śliczna bluzeczka, urocza na maksa:)

  11. Katon · Kwiecień 20, 2011

    Jestem pod nieprzemijającym wrażeniem.

  12. Sandrita · Kwiecień 22, 2011

    Erill! To jeden z Twoich lepszych ubiorów! Super! A palcami nie ma się co przejmować! Ja mam też ten sam problem, a niestety wszystkie fasony butów, które mi się podobają mają poodkrywane paluchy!

  13. erill · Kwiecień 22, 2011

    @ Agata Gregorowicz
    One są w kolorze czerwonego grejfruta :)))

    @ Sandrita
    No właśnie u mnie jest bardzo podobnie ;)))

    Fajnie, że Wam się podoba :) Może i macie racje, że niepotrzebnie się przejmuję tym, że one tak wystają ;) Wiadomo, że jak się chodzi to jakoś tak bardziej to widać u siebie niż u innych ;)))

  14. iOliW · Kwiecień 26, 2011

    Jak przeczytałam Twój komentarz to czułam, że będziesz miała outfit z bucikami :)) I nie myliłam się, ślicznie wyglądają na nodze.

Skomentuj

