223. Monoczerwień :>

Jak nie mam pomysłu na tytuł to tworzę jakieś słowa na widok których pewnie prof. Miodek zgrzyta zębami.. vide dzisiaj. Kompletnie nie mam pomysłu jak nazwać to co mam na sobie, nie mam z tym żadnych głebokich i górnolotnych skojarzeń związanych z filmem, książką, traumatycznym przezyciem które na zawsze odmnieniło moje życie.. Nic z tych rzeczy. Po prostu chciałam się pochwalić zanabytą za okrutną dla mego portfela sumę pięciu złotych marynarką która miała być czerwona ale w świetle dziennym jakoś bardziej idzie w kierunku malinowego koloru. No cóż.. Nie ma tego złego, przynajmniej dobrze leży a poziom jej wykonania – od materiału począwszy na wykończeniu skończywszy – jest daleko, daleko powyżej poziomu jaki prezentują sobie tak zwane prestiżowe sieciówki w których za kawałek szmaty o jakości ciucha z tesco każą sobie płacić nie mniej niż 200 zł. Nie żebym miała tutaj dyskredytowac ciuchy z Tesco. Uważam, że ich design i wykonanie są nieraz lepsze niż to co prezentuje „wielki-szał-bądź-super-modna-za-3/4-swojej-pensji-Zara”. Nie dlatego, że mam coś do Zary; tak się składa, że dzisiaj prezentuje Wam spodnie z ich kolekcji (sprzed kilku sezonów, ale to detal, kto by zawracał sobie nim głowę :P) ale dlatego, że uważam, że totalną żenadą są ceny szmat w polskich sklepach, sztucznie nadmuchanych PR prestiżu jaki daje ubieranie się w ciuchy które jeszcze w sklepie rozłażą się w rękach. Anyway.. Jak już ponarzekałam (zapewne z zawiści i zazdrosci) na tą złą sieciówkę Zarę to w ramach równowagi pobiję pokołony na sieciówkę Cubus bo oto.. nadeszła chwila niezapomniana dla potomnych.. Erillek zakupił w Cubusie ciemne jeansy, z wysokim stanem, długie i dobrze leżące. No nie do wiary! Mówię Wam, sama w to nie wierzę. Jutro kupię jeszcze jedną parę bo nie spodziewałam się, że będą aż tak dobrze leżeć. Tak się składa, że właśnie w nich siedzę bo gdyż premieruję je dzisiaj na małym piwku i wiem co mówię :> Szkoda, że nie mają dzwonów w Cubusie ale i tak jest postęp uważam :)

Tymczasem dość gadania a więcej oglądania ;)

Zestaw:

Bluzka – BKK wieki temu/ Marynarka – sh/ Spodnie – Zara/ Buty – DeeZee/ Torba – carrefour

15 comments

  1. szavka · Kwiecień 16, 2011

    pierscionek zegarek moj faworyt! jak maly casio :) i meliski naturalnie, czy jak one tam sie nazywaja :D

    xoxo

  2. Celina · Kwiecień 16, 2011

    Twój kot to ma parcie na foty!
    I po drugie też chcę taką marynarkę!

  3. Rabbit Hole · Kwiecień 16, 2011

    piękne te butki – ja czekam na moje meliski ;)

  4. Tusia · Kwiecień 16, 2011

    Bardzo ładny zestaw.
    Najbardziej jednak urzekły mnie melisski :) Ja czekam na moje już prawie dwa tygodnie :(

  5. Kejtt · Kwiecień 16, 2011

    śliczniutkie butki

  6. mala100gosia · Kwiecień 16, 2011

    podoba się mi pomysł na czrrwien + takie paski :)

  7. Blush&Flats · Kwiecień 16, 2011

    świetna marynarka !

  8. Lusi · Kwiecień 16, 2011

    W tym sezonie w Cubusie mają w ogóle całkiem sporo fajnych ciuchów – ostatnio skorzystałam z ich dnia, kiedy wszystko było 30% off :) Natomiast jeśli chodzi o spodnie, to jeśli już kupuję, kupuję zazwyczaj w Zarze, a to z tego względu, iż z moich obserwacji, szyją je z najtrwalszego denimu i bardzo dobrej gatunkowo, miękkiej bawełny…no i w dodatku, ich jeansy są często jednymi z tańszych na rynku: zwykłe modele klasycznych jeansów, bez żadnych udziwnień, kosztują 99 zł, podczas gdy w głupim Housie czy innym Hamie potrafią kosztować 140. Osobiście mam wiele par tak jeansów, jak i innych par spodni z Zary, które mają i po 5 lat, a nadal wyglądają, jakby były nowe (w szczególności jeansy – kolor się z nich nie spiera) :D
    A zestaw jak to zazwyczaj – bardzo udany :) Marynara jest ekstra, no i buty, ach buty! :)))

  9. margaret j · Kwiecień 16, 2011

    fajny zestaw!

    Zapraszam do siebie margaret-j

  10. Kot · Kwiecień 17, 2011

    Bardzo mi się podobasz:)
    I kocham Marlenę:) jest taka słodka…..

  11. isaBELA · Kwiecień 17, 2011

    buty i pierścionek sa super .

  12. ladysport · Kwiecień 17, 2011

    Bardzo fajny zestaw, torebka – czemu ja w moim Kerfurze takich nie widzę:)?

  13. bezgustu · Kwiecień 17, 2011

    Ja też jestem pod wrażeniem sieciówek typu Zara, gdzie za kawałek szmatowatej marynarki w modnym akurat koloże, a z materiału przypominającego dres, trzeba zapłącić nawet nie 200 bo ok 300 zł o ile się nie mylę. Tym bardziej gratluluję udanego zakupu :) I dzięki za pomoc z przyciskiem!!! Już mam :)

  14. Katon · Kwiecień 19, 2011

    Na moje laickie oko marynarka odrobinę przykusa, ale nie ma tego złego, co na dobre by nie wyszło – przez swoją mizerię gabarytową podkreśla jeszcze mocniej długość Twoich nóg. Trzewiki są urzekające.

  15. erill · Kwiecień 19, 2011

    @ Celina
    Ma to chyba po mnie :PPP

    @ Lusi
    Jesli chodzi o spodnie z Zary to mam bardzo skrajne doświadczenia. Te białe noszę rzadko ale sprawują się dobrze, natomiast kupiłam sokie kiedyś absolutnie boskie niebieskie, długie rurki. Idealne. Lezały dobrze, były dlugie, miały odpowiedni kolor. Ale.. nosiłam je prawie non stop do pracy i przetarły się na jednym kolanie po 4 miesiącach uzytkowania. Co zabawne tylko na jednym. Bo jeszcze sadzilam ze to moze dlatego, ze ocieram spod biurka spodniami ale wtedy poweinny byly sie wytrzec oba kolana. Co gorsza material rozlazlbyl sie w rekach jak tylko probowalam go szyc :/ Moze to wadliwy model byl akurat.. ale biorac pod uwage ogromna wiekszosc asortymentu i jego jakosci to smiem watpic ze wyjatkiem sa rzeczy dobrze wykonane a standardem rozpadajace sie szmaty. Dla porownania spodnie z Cubusa nosilam intensywnie rok i nic im nie doleaglo.

    @ ladysport
    Teraz też już nic ciekawego nie trafiłam. A tą mam od roku przecież.

    @ bezgustu
    Ciszę sie, że mamy podobne zdanie a tym bardziej, że mogłam pomóc :)

    @ Katon
    Za krótka? No ciekawe, prędzej bym powiedziała, że odrobinę za szeroka w ramionach :))

    Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze :)))

Skomentuj

