222. Wszystko mi zwisa.. :>

Właściwie to ze mnie zwisa. Takie odnoszę wrażenie patrząc na siebie. Same zwisy ;) Odkrywam spodnie, które pokazałam Wam w poprzednim wpisie. Odkrywam dlatego, że mam je od dobrego roku ale traktowałam je tylko jako alternatywę do pracy latem; gdzie musiałam mieć spodnie długie ale chciałam zeby były i lekkie. Swoja drogą kupiłam za duże bo mimo swojej marchewkowatości spadają mi z tyłka :/ Jakkolwiek, nie spodziewałabym się tego jak luźno i swobodnie się mogę czuć dzięki po prostu parze spodni. Póki co najbardziej pasują mi w każdej możliwej wersji totalnej luzu i stylu zwanego przeze mnie „tomiwisizm” :> Przy okazji przetestowałam w kolejny dzień melisski i muszę rzec, że sprawują się świetnie. Cały czas oswajam jedynie to, że serduszka się przekręcają, ale lepsze to niż gdyby miały odpaść niezauważone jak to bywa z oryginalnymi melissami od Viviene.

W ogóle byłam dzisiaj świadkiem pewnej sceny w markecie. Stoi przy stoisku z dekoracjami tortów młode dziewcze i wybiera coś tam wisząc na telefonie. I szukając dla siebie produktu usłyszałam rąbek rozmowy „mamo, ale tutaj nie ma czegoś takiego jak eucharystia!”. Ja przepraszam, ale jak się śle dziecko do komunii (bo nietrudno się domyślić, że było szykowanie torta dla dziecka na dzień pierwszej Komunii św)to zdaje się zna się różnicę miedzy Hostią a Eucharystią? W sensie, że jedno to opłatek a drugie to Liturgia Mszy Świętej. Nie to, żebym wymagała od każdego wiedzy z zakresu katolicyzmu i chrystianizmu ale no błagam.. Po prostu mi witki opadły. Nie dlatego, że wymagam od wszystkich ludzi znajomości słownictwa związanego z katolicyzmem, ale jak się śle dziecko do komunii i każe się drugiemu dziecku szukać na stoisku z dekoracjami do tortów Eucharystii to to jest jakaś totalna żenada..

Zestaw:

Spodnie – Bershka/ Top – F&F/ Narzutka – AEWoman/ Buty – DeeZee/ Wisior – NewYorker

8 comments

  1. bloo. · Kwiecień 11, 2011

    melisski, melisski ahh ;-))) one nie mają dziurki na palca? zdawało mi się, że miały …

  2. bezgustu · Kwiecień 11, 2011

    Śmieszne te butki ;) Ja bym je połączyła z całym czarnym strojem, ale to już jakieś zbioczenie moje :D
    A dziewczę głupie pewnie po mamusi…

  3. Katon · Kwiecień 12, 2011

    Chyba Cię polubiłem.
    pozdrawiam:)

  4. agg · Kwiecień 12, 2011

    ja tam lubię jak zwisa:) no a buty są cudne:)

  5. Margaret J · Kwiecień 12, 2011

    piekne butyyy !!

    Zapraszam do siebie margaret-j

  6. pixii · Kwiecień 12, 2011

    Ale wiosennie – ślicznie :) Butki super, fajny zabawny element „rozbrajający” całość :)

  7. baglady · Kwiecień 12, 2011

    taki piekny wisior z mew yorkera?

  8. tattwa · Kwiecień 16, 2011

    fajna całość :) wiosennie i na luzie :) podoba mi się kolor torebki i koszulka

Skomentuj

