221. Krótka lekcja o tym jak popsuć swoją figurę ciuchem :>

Bardzo krótka bo obrazkowa. Jesli pragniecie by wasze nogi się optycznie skróciły, wasz tułów stał się nieporporcjonalnie długi, zaś wy chcecie wyglądać jak pokraka nie wiedząca co to proporcje – to mój dzisiejszy strój jest idealnym przykładem jak to osiągnąć z pełnym sukcesem. Co więcej zawiera w sobie jeszcze jedną ważną dla każdej fashionistki cechę a mianiowicie zawiera w sobie  top trendy a więc: modne kolory (chyba? pudry dalej w modzie czy już passe??), modne fasony (spodnie marchewki są jeszcze na topie, no nie?) i nawet dodatki w postaci frędzli (widzę je wszędzie, zastanawiam sie czy już działa zasada, że skoro coś jest wszędzie to znaczy, że wyszło z mody?). Co gorsza sprawia, że czuje się świetnie w tym co mam na sobie i mam poczucie wewnętrznego luzu. To jakby pancerz jaki na siebie przyodziewam. W zależności od tego jak on wygląda taki nastrój ja w nim przejmuję. I tak dzisiaj czuje się „luzak, jou, jou” :P

Btw. trawa zakwitła mi przed domem. Jest cudownie, soczyście zielona. Cudnie!! A i na koniec. Mały bonus z cyklu „znajduję się w odpowiednim miejscu i czasie do rejestracji czegoś”. Niebawem zaś.. A to Wam pokaże a nie będe pisała ;)

I w ogóle to chciałabym Was strasznie przeprosić, że nie odpowiadam na komentarze. Ostatnio mam dużo pracy. Wpadam, publikuje wpis, czasem opublikuje komentarz i znów zatapiam się w pracy. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali :)

 

Zestaw:

Spodnie – bershka/ Buty, pasek – carrefur/ Sweter – sh/ okulary – H&M

No i bonus! ;) Enjoy! ;)

16 comments

  1. kiwaczek2 · Kwiecień 9, 2011

    może ja mam jakiś wypaczony gust ale mi tam się podoba;)

  2. joujou · Kwiecień 9, 2011

    To jak dla mnie najlepszy zestaw na Twoim blogu. podoba mnie się bardzooo!

  3. Agnieszkowa_Szafa · Kwiecień 9, 2011

    ładne beże i ten kotek <3

  4. cherrycolla · Kwiecień 9, 2011

    cudowne buty i kolory, bardzo przypadło mi do gustu ;)

  5. Iga · Kwiecień 9, 2011

    heh, mi również ten zestaw, który tak krytycznie opisujesz, podoba się najbardziej ze wszystkich do tej pory :) może to bardziej w moim stylu a może to coś aktualnie ‚na czasie’ a może fajnie się zgrały te wszystkie elementy. nie wiem. wiem że naprawdę to dobre i już ;)

  6. lewicka · Kwiecień 9, 2011

    bardzo fajny zestaw , pomijajac te wideło na dole

  7. mala100gosia · Kwiecień 9, 2011

    ee tam przesadzasz :P nie jest źle z tymi proporcjami, choc moim zdaniem sweter zbyt luźny. pomyś jak na mnie by to zabawnie wygladało ;)

  8. Rykoszetka · Kwiecień 9, 2011

    Przesadzasz, fajnie wyglądasz ;)

    A ja widzę oczami duszy występy Madoxa jeszcze ze szkoły, to dopiero było show :D

  9. Rysia · Kwiecień 9, 2011

    eee ta dobrze jest :) Mi się podoba!

  10. agg · Kwiecień 10, 2011

    a ja lubię takie psucie figury

  11. bezgustu · Kwiecień 10, 2011

    Cześć, zachęcona wyglądem Twojego bloga sama się przeniosłam na wordpress. Niestety za nic w świecie nie potrafię sobie usatwić wtyczki społecznościowej do facebooka. Word press nie akceptuje mi tego tekstu w html i jak chce zapisać, to tekst znika. Możesz mi zdradzić jak sobie poradziłaś z tym problemem? Pozdrawiam bezgustu@gmail.com

  12. bezgustu · Kwiecień 11, 2011

    Tylko nie zapomnij wrzucić na bloga jak juz się wytatuujesz, nigdy nie wiadomo kiedy kreujemy trendy ;)

  13. bezgustu · Kwiecień 11, 2011

    ps. Myślę, że az tak bardzo sobie nie popsułas figury ;) Gdybyś miała beduinki, czyli tzw spodnie pieluchy to inna sprawa :D

  14. Agnieszka · Kwiecień 25, 2011

    Dawno nie byłam na szafach i u Ciebie :) Uważam, że ten zestaw akurat jest świetny. Takie długonogie dziewczyny jak ty mogą sobie pozwolić i na marchewy, i na portki z pieluchą. Proporcje idealne!

  15. kochanica francuza · Kwiecień 29, 2011

    Ha, ha! „W co ta Erill sie wystrychnela” mysle sobie, bo nie przeczytalam o co Ci chodzi.
    No, skoro to instruktarz to OK:)
    LAdnie Ci w bezach, zazwyczaj lubimy to, w czym nam dobrze. Ja tez kocham beze, ale wygladam w nich blado i nijako.
    Podoba mi sie zestaw w dzinssach do lydki z tymi dlugimi koralo-perlami. W innych zestawach jest za duzo wszystkiego. Jestes na tyle piekna, by moc lansowac piekno prostoty. Te wszystkie udziwnienia kryja Twoja urode. No chyba, ze w modzie nie chodzi o podkreslanie urody, tylko sztuke dla sztuki.
    Tak, koralo-perly najfajniejsze.
    Moge ponasladowac?

  16. filemonkot · Czerwiec 2, 2011

    Gdyby na dole były szpilki, proporcje powinny być wyrównane. A poza tym ok :)

Skomentuj

