219. Oranż-eria,ada i inne pomarańcze..

Właściwie wpis powstaje tylko po to żeby pokazać kurtkę. Zdjęcia sylwetkowe wyszły tak, że to przemilczę, tylko detale mnie ratują bo przy okazji chciałam się też pochwalić dartym swetro-tunikiem który mi się szalenie spodobał i kosztował jakieś totalne grosze. Dzisiaj za kilka (dosłownie) złotych upolowałam też pudrowy sweterek i piekna, genialną bluzkę którą Wam niebawem pokaże ;) Poza tym wiosna chyba przyszła na dobre, bo te zółte krzaki, w sensie forsycje co mi sie zawsze z Wielkanocą kojarzą już zakwitły i jakoś tak więcej mam energii do życia choćby od samwgo patrzenia na nie, powróciła funkcja wielozadaniowości która była na prawie miesięcznym urlopie, oraz motywacja i determinacja z którą w okresie przesilenia miałam pewne problemy.

 

Zestaw:

Sweter, biżu – F&F/ Kurtka – Laguna/ Spodnie – RE/ Buty – DeeZee

5 comments

  1. Isia · Kwiecień 5, 2011

    łaaaaaa kurtka genialna!! ale kolor :D

  2. pixii · Kwiecień 5, 2011

    Śliczna kurteczka! Szukam podobnej (na razie z marnym skutkiem)…

  3. margaret j · Kwiecień 6, 2011

    pomarańcz !!

  4. mala100gosia · Kwiecień 6, 2011

    fajna kurtka :D

  5. Asiunia · Kwiecień 13, 2011

    Mam taki sam sweter! :)
    Bardzo fajna kurtka :)

Skomentuj

