218. Pin-up girl ;)

Co jak co, ale siebie nie podejrzewałabym ani o zapędy w klimacie pin up’owych stylizacji ani tym bardziej to, że może mi to pasować. Nie wiem jak wizualnie co prawda, ale psychicznie czułam się w takiej wersji bardzo dobrze. Co prawda mój dodatek na włosach wzbudzał dzisiaj spore zainteresowanie, coponiektórzy posądzili mnie nawet o posiadanie rogów na głowie :P Ale nawet w make up’ie utrzymanym w tym klimacie czuje się dobrze i nawet mi się wydaje, że nie najgorzej wyglądam. Chociaż do tej pory uważałam, że taki typ makijażu pasuje konkretnej urodzie – na przykład takiej jaką ma Katie Perry do której mnie osobiście jest więcej niż daleko ;) Wiem, że spodnie powinny być z wysokim stanem ale zanim do nas dotrze asortyment obecnie panującej mody to ja sobie pewnie szybciej uszyje u krawca odpowiednie ;)

Dzisiaj w ogóle zrobiłyśmy sobie sabat wrocławskich czar.. przepraszam szafiarek ;) frekwencja powaliła na kolana bo przyszło nas aż cztery sztuki ;))) Ale i tak było miło, sympatycznie i.. no i jeszcze jakoś ale o tym szerzej opowiem przy kolejnej okazji :> Będzie lans :D Mówię Wam :P

A tymczasem.. Zdjęcia dzisiejszego ałtfitu ;)

Zestaw:

Spodnie – Monachium/ Koszula – vintage/ baleriny – Auchan/ biżu, rajtki – F&F

11 comments

  1. Queen Mother · Marzec 31, 2011

    Bardzo fajny zestaw. Kiedyś Wrocław, teraz 40km od Wrocławia – Niemcza :]

  2. mala100gosia · Kwiecień 1, 2011

    świetny zestaw :) o gólnie stylizacje na pin – up najfajniej wyglądają na wysokich i smukłych dziewczynach takich jak ty :D :P i nawet bez makijazu byłby klimat

  3. rykoszetem · Kwiecień 1, 2011

    Ale naprawdę z daleka to wyglądało jak małe różki diabełka! :D

    Będzie lans ;-)

  4. Ki · Kwiecień 1, 2011

    Lans? LANS? Będzie SUPERLANS! No! ;)

  5. dzieckokwiatu · Kwiecień 1, 2011

    Zloty czarownic zawsze mnie omijają. Jestem na końcu czarnej dupy jednym słowem. Wieś nad wsiami, więc nawet małego zlotu trochę zazdroszczę.

  6. retrostyl · Kwiecień 1, 2011

    Uroczo:-)

  7. kayaretro · Kwiecień 1, 2011

    słodko:)

  8. Kathy · Kwiecień 1, 2011

    Śliczny set!
    Dziekuję za miły komentarz na moim blogu, pozdrawiam serdecznie, dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego :))

  9. pixii · Kwiecień 1, 2011

    Świetne zdjęcia :) i ta kokarda we włosach – super!

  10. Iga · Kwiecień 1, 2011

    śliczny naszyjnik <3

  11. Agnieszka · Kwiecień 3, 2011

    Masz idealną figurę i świetnie ją podkreślasz:) Mi osobiście ten styl nie podchodzi ale Tobie prezentuje się ciekawie. Pin up girl w nowoczesnym, miejskim wydaniu.

Skomentuj

