217. Cyferka osiem zamienia cyferkę siedem ;)

Czyli o tym jak to postarzałam się na przestrzeni tygodnia od ostatniego wpisu ;) Co prawda urodziny miałam ledwo wczoraj i od tego czasu nie zaobserwowałam u siebie dodatkowych zmarszczek, garb mi szczególnie również nie urósł, siwych włosów nie zaobserwowałam, chyba, że na plecach ale tam panuje zasada co z oczu to z serca :P Tak więc nie zmieniło się szczególnie nic poza coraz bardziej dominującą myślą, że za dwa lata nastapi zmiana prefiksu jak to kiedyś trafnie określiła ryfka. I to już brzmi poważnie. Na swój wiek jakoś się nie czuje. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Ale nie poczuwam się do bycia bardziej serio, poważną, ciut stetryczałą poważna byznes łoman. Zupełnie nie. Może to oznaka kompulsywnego odrzucania świadomości, że jestem już taka dooorsooosła jak to wczoraj napisała Iśka na mojej tablicy? :P

Co do stroju. No cóż. Szumnie zapowiadana nowość z szafy z początku tego roku, która to miała coś tam udawaniać. Kiedy kupowałam ten element garderoby obiecałam sobie, że nie ograniczę się w interpretacji jego.. ich przepraszam.. noszenia tylko do eleganckich wersji czy wręcz wieczorowo-wizytowych. Postanowiłam, że złamię zasadę „pasują tylko na wyjątkowe okazje” i będę je na złość nosiła do maksymalnie codzienych rzeczy by to one właśnie nadały charakteru całości zestawienia. Nie powiem sam fakt pojawienia się ich na ulicach i to jeszcze w centrum (urodzinowy spacert po Ostrowie Tumskim i okolicach) wzbudzał spore zainteresowanie (nie wiem tylko czy bardziej z uwagi na to, że to ten element stroju czy fakt, że chodziłam w szpilkach po kosteczce brukowej jaką praktycznie w całości wyłożone są drogi przy Ostrowie) a i nawet usłyszałam, że ktoś je rozpoznał ;) Z ciekawostek. Chodzi się całkiem w porządku, ale podeszwa jest ciut za cienka i czuję każdy wybój na drodze. Muszę kupić żelowe wkładki do nich.

Zestaw:

Spodnie – Monachium/ Płaszcz – Czechy/ Top – BKK/ Buty – Lanvin dla H&M/ kolczyki – F&F

17 comments

  1. marta · Marzec 30, 2011

    zastanawiałam się nad tymi butami ,ale ciężko je z czymkolwiek zestawic . niestety jak dla mnie pasują one tylko do prostych zestawów. Tobie się jednak udało :)

  2. ladysport · Marzec 30, 2011

    Ja ostatnio byłam u dietetyka i mi wyliczył, że mój organizm czuje się o 4 lata młodziej niż mam w rzeczywistości lat;)

  3. Katia · Marzec 30, 2011

    mi się buty wprawdzie nie podobają, ale Ty wyglądasz tak radośnie i wiosennie!

  4. Isia · Marzec 30, 2011

    nooo świetnie wyglądają do jeansów i tego zajebistego czweronego, jakże mi znajomego płaszczyka :P Ja pewnie ubrałabym inne skarpetko/rajstopki bo wzory jakoś do mnie nie przemawiają O_o

    no i jesteś ekhm … dorosła :P

  5. isaBELA · Marzec 30, 2011

    ciekawe te buty ;)

  6. rykoszetem · Marzec 30, 2011

    Poradziłaś sobie z zestawieniem tych butów, moim zdaniem. :)
    Okulary-serduszka rządzą! :D

  7. mag · Marzec 30, 2011

    no co ty, masz 28 lat? przez tyle czasu dawałam ci przynajmniej 4 mnie!!!!

  8. erill · Marzec 30, 2011

    @ marta
    No właśnie jestem tego samego zdania :) Im prościej tym lepiej bo na tych butach już się wystarczająco dzieje :)

    @ ladysport
    No nie jestem pewna czy u mnie nie byłoby to w drugą stronę ;)))

    @ Katia
    Dzięx ;)

    @ Isia
    huehue :P A wiesz mi własnie pasowały te serduszka bo sam Lanvin miał w PRowych materiałach I <3 Lanvin czy jakoś tak :)
    Taaaa.. dorosła.. mhmmm.. ja… :PPP

    @ isaBELA
    Dzięx :)

    @ rykoszetem
    Dziękować :) Też je uwielbiam :)

    @ mag
    Noo ;) Stara jestem no :P

  9. kiwaczek2 · Marzec 30, 2011

    hoho jakie buty niezłe. zaszalałaś.

  10. AgataP · Marzec 31, 2011

    sliczny plaszczyk ,czadowe buty i okularki!

  11. lavendersummer · Marzec 31, 2011

    W życiu, nawet za milion lat, nie przypuszczałabym, że masz 28 lat! Myślała, że z 22 ;)

  12. mala100gosia · Marzec 31, 2011

    szalona :D ale o dziwo ze duzo isę dzieje, jakoś całość jest fajna :)

  13. kasia433@onet.eu · Marzec 31, 2011

    jejciu, te okulary są przepiękne. Wyglądasz w nich jak gwiazda Hollywood! :*

  14. pixii · Marzec 31, 2011

    Świetny zestaw. Czerwone szpilki rządzą! :)
    100 lat ;)

  15. erill · Marzec 31, 2011

    Dzięki za tak pozytywny odbiór ;) No latka lecą ;) Faktem jest, że czasem mnie proszą jeszcze o dowód jak chce kupić alkohol mimo, że właśnie obchodziłam dziesiątą osiemnastkę :P

  16. ThimbleLady · Kwiecień 1, 2011

    jesteś „piekielnie” zgrbana do tego bardzo do twarzy Ci w czerwieni

  17. ana1131 · Kwiecień 2, 2011

    świetne oksy ;)

Skomentuj

