215. Wiosna!!! :D

Dzień dobry pierwszego dnia Wiosny :) Mam nadzieję, że okres śniegów, mrozów, przymarzania, drętwienia z zimna, skrobania szyb auta na jakieś pół roku mamy z głowy :) Co prawda z nieba nie leje się jeszcze wielki żar ale w ciagu dnia juz jest miło i przyjemnie, a na pewno energetycznie :)))

Lady Berona wymysliła akcje powitania wiosny polegającą na mixie kolorów. Coś co ja osobiście uwielbiam i czym nie rzadko celuje. Ale akurat dzisiaj kolor w ogóle mi nie leżał. A łączenie ich tym bardziej. Nic mi się nie podobało mimo, że do siebie pasowało. Dlatego też kolory są dwa główne plus to co dzieje się na torebce. Swoją drogą, czy ja kiedykolwiek ją pokazywałam na blogu? Mam ją od dobrych trzech lat. W ogóle rzadko kiedy pokazuję się z torebką czy nawet płaszczem, bo rzadko robię zdjęcia w terenie (jak dzisiejsze), a na ogól na ogrodzie przy domu i nie pamiętam o dodatkach typu torebka ;))

Zestaw:

Spódnica, buty – H&M/ Top – house/ płaszcz – Czechy/ Torebka – bazar/ rajstopy, biżu – F&F

16 comments

  1. 6roove · Marzec 21, 2011

    dałaś czadu tą czerwnienią, rewelka!
    jedynie torba do mnie tu nie przemawia ;)

  2. gosia · Marzec 21, 2011

    ślicznie,fajnie figurka wyexponowana

  3. lady_sport · Marzec 21, 2011

    Gabi, a co to za cudo bluzka! i torebka!

  4. Rykoszetka · Marzec 21, 2011

    Ja chciałam ubrać się dzisiaj w kwiatki, ale okazało się, że raczej nie mam z czego wybierać! :O Muszę szybko upolować coś kolorowego i kwiecistego! :)

  5. mala100gosia · Marzec 21, 2011

    niezły zestaw. duzo isę dzieje, sle bez przesady ;)

  6. Panna Lemoniada · Marzec 21, 2011

    jakie przegenialne frendzle!!!!!! oddawaj!:D

  7. agNeSSka · Marzec 21, 2011

    Ta bluzka, czy nie wiem co to jest po prostu zwaliło mnie z nóg!! Przegenialne! Bardzo podoba mi się połączenie z tą spódnicą, aczkolwiek podziwiam za tak mocny dodatek jakim jest torebka. Ja bym się nie odważyła :) I te rajstopy, wszędzie ich szukam ale jakoś omijają mnie takie rzeczy z daleka.

    Pozdrawiam! :)

  8. Vinti · Marzec 21, 2011

    iście wiosenna torebka! podoba mi się – robi wraż :))) a red look na pierwszy dzień wiosny baaaardzo trafiony!

  9. ola · Marzec 21, 2011

    hej, czy ta spódniczka to nowa kolekcja? ile kosztuję i czy są inne kolory? bardzo mi się podoba!

  10. Emilyyy · Marzec 22, 2011

    Świetne rajstopy:)

  11. kiwaczek2 · Marzec 22, 2011

    super okulary. nie wiem czemu ale od paru lat poluję na takie i zawsze kupuję inne ;)

  12. dzieckokwiatu · Marzec 23, 2011

    frędzle <3

  13. erill · Marzec 24, 2011

    Dzięki wielkie za tak miły feedback :)
    Bluzkę kupiłam zupełnym przypadkiem w outlecie House za 9,99 zł a jests przegenialna :) Torebka jest pierwszą i jedyną na która wydałam sporo pieniedzy jak na siebie i musiałam mieć od chwili kiedy tylko ją zobaczyłam. A spódniczkę kupiłam na wyprzedaży zimowej i kosztowała chyba 20 zł.

  14. daguchna · Marzec 25, 2011

    Czerwony jak najbardziej na plus, uwielbiam. Podobnie rajstopki :D

  15. lavendersummer · Marzec 30, 2011

    Uwielbiam te buty, mimo, że są tak cholernie niewygodne! ;)

  16. Agata · Wrzesień 9, 2013

    Bardzo zmysłowa i pociągająca stylizacja, pozdrawiam!

Skomentuj

