214. Footlose ;)

Nigdy nie byłam fanką ani filmu Footlose, ani Greace ani żadnej z odmian musicali pokazujący lata rock’n’rolla, ale od zawsze uwielbiam stroje i z tych filmów i z tamtych lat. Rozłożyste spódnice, opaski z kokardą na głowie, charakterystyczne fryzury, wiązane płaski buty i skarpetki do tego i kilka warstw halek wirujących w twistcie  :) I pozwoliłam sobie na dość swobodną (jak zawsze w sumie u mnie ;P) interpretacje tego stylu z uwagi na spódnicę która pokazałam Wam ostatnio :) Skarpetki wzbudzały żywe zainteresowanie pomieszane ze zdegustowaniem i współczuciem w oczach przechodniów i tłumów które co weekend udają się na pielgrzymki do Centrum Handlowych by wszyscy sasiedzi mogli zobaczyć jaka z nich szczęsliwa rodzina bo spędzają ze sobą weekendy. Co prawda w samym CH ów spędzanie czasu ogranicza się do tego, że dzieciaki okupuja automat na lody z Ikea za złotówkę, dzieci biegają w bliżej nieskoordynowanych kierunkach ale zawsze tam gdzie człowiek usiłuje przejść (nauczyłam się patrzeć pod nogi odkąd kilka lat temu mało nie potrąciłam jakiegoś bąbla bo nagle wyrósł spod ziemi) zaś rodzice są zbyt zajęci obrażaniem sie na siebie, że on powiedział coś co nie pasowało jej, więc gdy ona w końcu zauważa swoje dzieci frustracje wyładowuje nieprzyjemnym tonem strofując dziecko by chociaż na tym polu pokazać kto tu rządzi. To oczywiście mocno skrajny przykład społecznych zachowań w CH jakie mam czasem okazje obserwować. I na całe szczęscie nie jest to jedyny obowiązujący model zachowań spotykanych w trakcie weekendu w CH. Jest dla nas nadzieja ;)

Sorrki za te ciemne doły zamiast oczu i poważne miny. To zmęczenie i fakt, że patrzyłam za nisko w stosunku do światła słonecznego i zrobiły mi się czarne dziury zamiast oczu.

To zdjęcie mi się skojarzyło z epoką wiktoriańską.

Zestaw:

Spódnica – sh/ sweterek – bazar/ buty – DeeZee/ wisiorek – F&F

10 comments

  1. eve-r-green · Marzec 20, 2011

    Piękna spódnica i piękne jazzówki.

  2. Jewellery Bijou · Marzec 20, 2011

    Masz swietny blog,zdecydowanie bede tu czesto zagladac,pozdrawiam
    Dorota

    http://www.jewellerybijou.com

  3. mala100gosia · Marzec 20, 2011

    fajny zestaw i choć nie lubie skarpetek w tego typu zastosowaniu to tu o dziwo to mi isę podoba :D

  4. Panna Lemoniada · Marzec 20, 2011

    Na parkiet rock&roll’a tańczyć w takich ciuchach a nie na blogaska:D szałowo!:)

  5. gosia · Marzec 20, 2011

    witaj :)
    raz już trafiłam na Twojego bloga / tam gdzie miałaś różowy sweterek i spodnie dekatyzowane DIY/
    i dopiero teraz ponownie……jestem zachwycona Twoim stylem,jestes taka kreatywna!

    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

  6. handmade clothes · Marzec 21, 2011

    cudne buty!!!

  7. dzieckokwiatu · Marzec 21, 2011

    piękna spódnica !

  8. DaisyLine · Marzec 21, 2011

    no no widzę tutaj same bardzo śmiałe zestawienia! :D oby tak dalej :)

  9. daguchna · Marzec 25, 2011

    Bardzo ciekawy zestaw, niby klasyką inspirowany, a jednak bardzo nowocześnie się prezentuje :)

  10. an · Maj 6, 2011

    totalne bezguście

Skomentuj

