213. Szkolny apel ;)

Pamiętacie te czasy jak się na każdy początek roku, koniec, dzień nauczyciela, dzień kobiet i inne socjalizmem pachnące święta zwoływało się oficjalne apele szkolne na których obowiązywała biała bluzka z kołnierzykiem przy której zamiast krawata była zawiązywana wstążeczka, oraz nieodłączna spódnica. Czarna choć najczęściej granatowa, koniecznie w plisy, równo z kolanami? (no dobra u mnie zawsze była krótsza, ale to detal :P).  Taki fason jest też pewnie znany wszystkim tym którzy wychowali się na bajkach Polonii 1 oraz początków Polsatu i puszczaniu na antenie Czarodziejki z Księżyca, lub na JPFie jesli się wolało formę papierową niż ekranową która była ładniej rysowana :)

Plisy wracają. Podobno. Tak wykazują lookbooki na jakie czasem trafiam na różnych blogach, czy zdjęcia z pokazów jakie niektóre dziewczyny zamieszczają. I wchodzi dość specyficzna długość, ani to midi bo sięga za kolana ani maxi bo kończy się w okolicy połowy łydki. Trudna długość, nie łatwy fason i nie każdemu pasujące połączenie. Nie jestem nawet pewna czy mi ono pasuje mimo, że jestem dość wysoka. Pewna jestem tego, że czuję się w niej dobrze, wzbudza ona dziwne zainteresowanie i wcale na taką spódnice nie trzeba wydawać majątku bo ja kupiłam swoją za 2 zł w Koli :P

Top – vintage/ Spódnica – sh/ Buty – H&M/ wisisorek – F&F

12 comments

  1. Marchewkowa · Marzec 18, 2011

    Wow! Spódnica jest przepiękna.
    2 zł w Koli?! Toż to jakiś cud ;].

  2. eule-lilaanaa · Marzec 19, 2011

    spódnica piękna i cena jaką lubię

  3. mala100gosia · Marzec 19, 2011

    świetne enegriczne połaczenie :) długość ci pasuje tak więc nos ją spokojnie :) to kwestia przyzwyczaje tym bardziej że to ostry przeskok z mini na ta długośc ;) plisy swietnie ise ukladają.

  4. asiu · Marzec 19, 2011

    Przepięknie wyglądasz:) Świetna spódnica i fajne połączenie ze sweterkiem! Bardzo mi się podoba

  5. chicmagic · Marzec 19, 2011

    przepieeeeeknie :)))

  6. charlotte · Marzec 19, 2011

    Świetna spódnica! Podobna jest teraz w h&m :)

  7. agg · Marzec 19, 2011

    coś ze zdjęciami u mnie nie tak bo wyświetla mi się tylko jedno, ale spódnica piękna jest:)

  8. El · Marzec 19, 2011

    Wyglądasz świetnie! Jesteś tak zgrabna i wysoka, że ta długość bardzo Ci pasuje :). Oj, bardzo, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam!

  9. Klamoty · Marzec 19, 2011

    Ślicznie wyglądasz, szczególnie podoba mi się sweterek. Bardzo takie lubię, ale to fason stworzony dla wysokich, smukłych dziewczyn :) Całość jest po prostu super, sama w powiewnej składance przypominasz trochę tę Czarodziejkę, tylko brakuje Ci takich dłuuuuuuugich wstążek, o ile się nie mylę :)

  10. riru · Marzec 20, 2011

    Jeżeli tym strojem zamierzałaś dodać sobie „kobiecych kształtów” i krągłości to wyszło znakomicie. :)

  11. kamila · Marzec 20, 2011

    dostajesz odemnie słoneczne wyróżnienie. zapraszam po szczegoly na mojego bloga :)

  12. Yennefer · Marzec 20, 2011

    Piękny kolor swetra, ostatnio zachwycają mnie różowości :)

Skomentuj

