210. Świat się budzi..

Tytuł posta nie ma nic wspólnego z treścią jego ani tym bardziej nie zdjęciami czy czymkolwiek co mam na sobie. Po prostu gdy wyszłam zrobić sobie zdjęcia dzisiaj zaskoczyło mnie to, że mimo słońca nie jest bardzo zimno a wręcz jest bardzo przyjemnie i spokojnie da się wytrzymać kilka minut bez płaszcza. Co dodajmy jeszcze dwa dni temu było trudne czy wręcz nierealne bym rzekła. Poza tym.. usłyszałam trel ptaktów. Przez okres zimy jedne ptasie odezwy jakimi były atakowane moje uszy to wrzask kruków (chyba?) no i gołębi które słychać w szybie wentylacyjnym w naszym mieszkaniu. A tu nagle takie przebudzeniowo-wiosenne śpiewy. Czyżby jednak wiosna zdecydowała się powoli, nieśmiałym jeszcze krokiem ale zdeterminowanym jednak do nas przyjść tym razem na stałe?? Jako, że miała kilka falstartów w między czasie powstrzymam się od optymizmu ale będę trzymała kciuki ;)

W przyszły weekend w ramach odmiany naukowej którą to miałam w tym, jedziemy w góry. Niby niedaleko bo do Karpacza ale ja się podwójnie cieszę bo raz, że znów praca w plenerze, dwa, że z Mężem, trzy, że pobędziemy trochę w innym miejscu i mimo pracy troszkę wypoczniemy spędzając wspólnie czas :))) A tam śniegi w ogóle, zima w pełni ;)))

 

Zestaw:

Top, rajstopy pod spodem – F&F/ spódnica – allegro/ sweter – C&A/ rajstopy ażurowe – Miss Marlin/ buty, kolczyki – H&M

11 comments

  1. Ann. · Luty 27, 2011

    buty<3

  2. Panna Lemoniada · Luty 27, 2011

    jakie piękne, rajskie palmy masz na sobie:D a tym świergotem ptaków też się rozkoszuję:D dla mnie to zawsze taka zpaowiedź wiosny gdy słychać melodyjne trele wśród gałęzi:D i zgadzam się, dziś było cudnie ciepło, słonecznie, przyjemnie:D

  3. dzieckokwiatu · Luty 28, 2011

    miłego wypoczynku w Karpatach :)

  4. mila · Luty 28, 2011

    Na pewno nie krukow ;) Ich w miescie sie juz nie spotyka, tylko w lasach. To raczej wrony albo kawki byly. A mi sie koszulka podoba, taka sloneczna. I rajtki tez :)

  5. 123ola@wp.pl · Luty 28, 2011

    hmmm…kiepska na głębia na ostatnim zdjęciu, w dodatku wygląda sztucznie jak z PSa

  6. sapere aude · Luty 28, 2011

    A ja widziałam kruki we wrocławiu :) boje się tego cholerstwa straszliwie. No proszę nie dość, że utalentowana to na dodatek piękna i o godnym podglądania stylu :) Pozdrawiam Cię i życzę udanego wypadu :)

  7. erill · Luty 28, 2011

    @ Ann
    ;))

    @ Panna Lemoniada
    To mój sposób na zaklinanie wiosny te palmy :)) W ogóle robi się coraz przyjemniej i bardziej znośnie nawet wieczorami :))

    @ dzieckokwiatu
    A dziękować ;))

    @ mila
    A może to o wrony mi chodziło.. nigdy nie byłam dobrym ornitologiem ;)
    Dzięki ;)

    @ 123ola
    Taki urok 50 f/1,8. Nie wiem jak jest na PS, nie posługuje się tym programem.

    sapere aude
    Czyżby trauma z oglądania filmów Hitchcock’a? Ja tak miałam po obejrzeniu „ptaków”, brrrrr…
    Dziękuje za miłe słowa :))))

  8. 123ola@wp.pl · Marzec 1, 2011

    no raczej żadnego uroku w tej głębi nie ma, nie wiem po co robić takie zdjęcia dla samego użycia 1.8 jeżeli wyszło to brzydko i nie traktuj tego złośliwie

  9. erill · Marzec 1, 2011

    Chyba sie nie rozumiemy. Ja nie mówię o uroku zdjęcia jako takiego ale głebi ostrości wynikającej z takiej jasności obiektywu. Poza tym konkretne obiektywy traktuje narzędziowo a nie „dla samego użycia”. Jesli mam na body akurat 50 to robie 50, jesli jest to 17-50 to robie 17-50 :) Nie dopatrywałabym się tu głębokiej filozofii :)

  10. 123ola@wp.pl · Marzec 1, 2011

    mnie też o żadną filozofię nie chodzi, tylko o to, że traktujesz to na zasadzie „Słowacki wielkim poetą był!!” nie każde zdjęcie zrobione tą stałką jest dobre tylko dlatego bo ma 1.8 (co najwyzej dla onanistów sprzetowych)
    może wyjsc arcydzieło i może wyjsc kicha a „cudowna” jasnosc nie jest gwarantem super zdjęcia. I tak uważam o tym zdjęciu z rajstopam, nie zeby ci jakos anonimowo dowalic, tylko wypowiedziec sie o zdjeciu , (nawet nie o ubiorze) bo widze ze tez sie fotografią ineresujesz i raczej innej szafiarce bym uwagi nawet nie zwracała

    a Ty juz żale na blipie bo ktoś śmiał swoją opinię powiedzieć i liczysz ze ci wszyscy przyklasną

  11. erill · Marzec 1, 2011

    Sorry ale mam wrażenie że ja mówię o niebie a Ty o chlebie ;) Czy ja gdzieś pisałam o tym, że to zdjęcie jest dobre? :) Napisałam, że zostało zrobione takim i takim obiektywem nie zaś Fotoszopem którego nie uzywam (a co sama zasugerowałaś) oraz, że jego „dziwna ostrość” jest wynikiem takiej a nie innej przesłony. Naprawdę nie musisz mi „wmawiać” jak „to” (czymkolwiek ów to jest) traktuję ani tym bardziej mylić zwykłe pytanie pytanie z żalem? (Jakim żalem?! i o co?) I jakimiś psychoanalizami ;) Zrobiłam zwykłe zdjęcie rajstop, które jak twierdzisz źle wyszło, przypadkowo akurat takim obiektywem, zapytałam retorycznie jak to traktować a tu jakieś analizy wyszły dla naciśnięcia kilku klawiszy ;)))

Skomentuj

