209. Sorbet!

Moja mama porównała mnie dzisiaj do papugi z uwagi na mix kolorów jaki zafundowałam sobie w ciuchach ;) Nie wiem czy już przekroczyłam granicę kiczu czy udało mi się zmieścić w granicach kolorowej mody jaka podobno nadchodzi ale przyznaje.. podoba mi się jak wszystko ze sobą zagrało.. nawet jeśli odbiór będzie oscylował bliżej kiczu niż czegoś znośnego ;)

W ogóle.. wstałam dzisiaj lewa nogą za sprawą cudownego sąsiada z góry który w ramach zdaje się nudzenia się pracą w domu tak dwa-trzy razy w tygodniu od 9 rano wygrywa uwertury na wiertarce udarowej na wespół z młotem który coś burzy. Chyba.. Nie wiem co można tak długo remontować w nowym mieszkaniu w którym żyje się max 3 lata i to jeszcze przy pomocy wiertarki udarowej ale pan skutecznie sprawił, że się nie wyspałam, wstałam zła i poziom mojej złosci wzrastał co jest normalne przy takim hałasie. Jeśli jutro usłyszę pójdę i wyjaśnie mu, że nie każdy jednak wstaje o 7 rano i są ludzie którzy pracują w nocy i chcieliby chociaż trochę pospać żeby móc potem pracować. A wiercenie wiertarą w tym nie pomaga. Ja rozumiem, że każdy jest u siebie i w ogóle.. ale są granice zmęczenia używaniem inwazyjnych jednak sprzętów. Nie wymagam by ktoś nie robił remontu i burzył sobie ścian, ale fajne by było gdyby nie zaczynał o 9 kiedy ja się kładę często gęsto o 5. Żeby to chociaż 11 była…

 

Zestaw:

Top, szorty, pasek – F&F/ Sweter – New Yorker/ buty – eBuy/

19 comments

  1. Kaja · Luty 23, 2011

    spodenki są genialne! odważne połączenie:)

  2. isa_bella · Luty 23, 2011

    spooodenki !!!!!!! i pasek :)

  3. kotowa · Luty 23, 2011

    tak tak tak i jeszcze raz tak! :D

  4. Iza · Luty 24, 2011

    Ale Ty masz dłuuugie nogi :)

  5. bez gustu · Luty 24, 2011

    Hmm, nie wiem czemu mnie wyświetla jako Iza ;) W każdym razie nie jestem Izą

  6. sweet dreadi · Luty 24, 2011

    Bardzo orzeźwiające połączenie! Do kiczu daleko, ale blisko do wielkiego wow! :)

  7. YenneferD · Luty 24, 2011

    Ciekawe połączenie kolorów, nie gryzie w oczy ;)
    Współczuję wiercenia, znam ten ból – u mnie w bloku przez ostatnie miesiace ktoś robił remont i namietnie pracował, zwłaszcza popołudniami, gdy człowiek chciał odpoczać po pracy, i w soboty od rana :/ A ledwo skończył remont to urządził super głosną parapetówę i jak się okazało jest to imprezowy lokator, co weekend robi nocne imprezy :| Budzi we mnie coraz bardziej mordercze instynkty…

  8. marta · Luty 24, 2011
  9. Oxieila · Luty 24, 2011

    Uwielbiamy sweterki więc Twój spodobał Nam się:)
    Ogółem super dobrałaś całość:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

  10. mala100gosia · Luty 24, 2011

    w tym zestawie czuć wiosne :D

  11. kayaretro · Luty 24, 2011

    fajny wiosenny look, a sweter to bym Ci podkradła

  12. Talia · Luty 24, 2011

    Świetnie! Pomysłowo, młodzieżowo, świeżo, kolorowo- bardzo mi się podoba ;) Nie boisz się kolorów.
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;)

  13. rykoszetem · Luty 24, 2011

    Bardzo mi się podoba, tyle kolorków, ale świetnie wyglądają :)

  14. gocha · Luty 24, 2011

    Erilek, ślicznie dziś wyglądasz, poza tym papugi zawsze mi się podobają:)
    I maleńka prośba: kobieto błagam o motywację, tak mi się wydaje, że jesteśmy podobnego wzrostu (178) ale ty tak cudownie (czytaj: szczupło wyglądasz!) Mnie ta zima dobiła i mam mega nadbagaż! Ile Erilek waży??? Ja chcę tyle samo!!! Buziaczki, bardzo lubię Cię czytać i oglądać!

  15. erill · Luty 24, 2011

    @ Kaja
    Też je uwielbiam :)) Dzięx :)

    @ isa_bella
    ;)))

    @ kotowa
    Dzięx ;)

    @ Iza/ brak gustu
    Też nie wiem ;))

    @ sweet dredi
    Dzięki :) No własnie orzeżwiające ;) Brakowało mi tego słowa ;)

    @ YenneferD
    Dzięx :) No ja wczoraj byłam bardzo bliska mordu, nie ukrywam..

    @ marta
    Dzięku :)

    @ Oxielle
    Dziekuje :)))

    @ mala gosia
    I to chodziło ;)

    @ kayaretro
    Dziękowac :) A było ich sporo w NewYorkerze :)

    @ Talia
    Dziekuje :)) I cieszę się z odwiedzin :)

    @ rykoszetem
    Dzieku :)

    @ Gocha
    Dziękować ;)
    A Erillek waży 64 kg chociaż na początku stycznia było 66 kg; wzrost faktycznie ten sam. Motywacją jestem ja sama szczerze mówiąc i moja potrzeba wyglądania tak jak przywyczaiłam się wyglądam. A na sposób wzięłam sie taki, że jem 5 razy dziennie, przez co mniej i zdrowo chudne :)))
    Trzymam kciuki :)))
    I miło mi szalenie, że lubisz mnie czytac i oglądac :)

  16. Paweł · Luty 24, 2011

    Mnie nic nie razi, ale ja jestem facetem, więc mam prawo nie znać się na kolorach :D

  17. pixii · Luty 24, 2011

    Istne kolorowe (pozytywne) szaleństwo! ;) Oglądając dzisiejszą stylizację czuję się jakby przyszła wiosna ;) Buty prezentują się rewelacyjnie.Bardzo podoba mi się też koszulka i pasek. Całość bardzo „mniam”. Pozdrawiam.

  18. dzieckokwiatu · Luty 25, 2011

    paznokcie <3

  19. 6roove · Luty 25, 2011

    ło jezu, aleś zaszalała, wyglądasz czadowo! wszystko mi się podoba, od stóp po czubek głowy :D
    acha, bardzo proszę o relację co do wygody tych botków (czaję się od miesiąca;)

Skomentuj

