208. Coś kolorowego…

Wieść z billboardów niesie, że wielość kolorów i ich jaskrawość ma święcić triumfy w tym sezonie. Ja tam eksperymenty kolorystyczno-różne-i-nie-zawsze-pasujące zaczęłam tu jeszcze w maju zeszłego roku; po obejrzeniu prac mojej koleżanki które nawet tutaj zamieszczałam. A teraz Versace wyskoczył z kolorowym lookbookiem który przyznaję bardzo przypadł mi do gustu. Co więcej, wyskoczył też z kolorystyką która popchnęła mnie do wykonania małego DIY którego naturalnie nie uwieczniłam aparatem w trakcie tworzenia i wciąż nie pokazałam na blogasku. Ale spoko. Jeszcze zdążę ;)) Jak nie w tym roku to przyszłym :P

W ogóle, co to jest za maniera żeby było -15 tuż przed wiosna? Tym szczególniej, że nie dalej jak jeszcze w czwartek wychodząć poczułam sobie wiosenne powietrze o godzinie 18 a o 20 juz była śnieżyca. Coś czuję (hmmmm… :P), że nosa do pogody mam mniej więcej tak dobrego jak do mody ;))

 

Zestaw:

Sweter, wisior – NewYorker/ Top – F&F/ Buty – allegro/ spodnie – Decathlon/ kolczyki – Cubus/

7 comments

  1. marta · Luty 22, 2011
  2. dzieckokwiatu · Luty 22, 2011

    fajna koszulka :) a sezonowe hity walić.

  3. Natalia · Luty 22, 2011

    Świetny słon;)

  4. agg · Luty 22, 2011

    cudny słoń:)

  5. Vida Fox · Luty 22, 2011

    Od lat nie ma, ale planują reaktywować, tak samo jak w Szczecinie stworzyć klub, w którym nigdy żużla nie było. Ale to była najlepsza impreza żużlowa, na której byłam.

    Fajnie kolorowo lubię takie mocne barwy. :)

  6. erill · Luty 22, 2011

    @ marta
    dzięx ;)))

    @ dzieckokwiatu
    Dzięx ;) grunt to ubierać się tak jak nama leży w danej chwili ;) A że czasem sie to pokrywa z tym co modne.. cóż zrobić :P

    @ Natalia
    dzięx ;)))

    @ agg
    Dzięx ;)

    @ Vida Fox
    jak mieszkałam w Warszawie jeszcze 2–4 lata temu to już była mowa o tym, że już, już reaktywują ;))) Więc dlatego trochę sceptycznie podchodzę do tej reaktywacji.
    Kiedys pracowalam przy GP we Wroclawiu i zdecydowanie to jest najleoszy okres mojego kontaktu z zuzlem :)
    Dzięx :)

  7. mekinking · Luty 23, 2011

    o, trochę wiosenniej się zrobiło. lubię, lubię :)

Skomentuj

