Ladies, there’s a news in the town ;)))

Parafrazując tekst z zajawki siódmego sezonu Gotowych na Wszystko. Spokojnie, nie należę do jakichś wielkich fanów tego serialu. Jak akurat zatrzymam się na Fox Lifie i zaczyna lecieć to nie przełączam i czasem leci sobie w tle. Zdecydowanie bardziej jestem w klimatach The Mentalist a już czystą miłością i uwielbieniem darzę Castle ;))

Jako, że zrobiło się bardziej zimno, niż strasznie zimno; zdjęć nie robiłam bo nie wyglądałam nawet w połowie tak znośnie jak w czasach być może pamiętanego ogra ale dodam dwie dzisiejsze nowości jakie poszerzyły moją kolekcję dodatków. Pierwsza to naszyjnik który bardzo mocno kojarzy mi się z ukochanym krajem orientu w którym zostawiłam kawałek swojego serca i ciągle za nim tęsknie czyli Tajlandią (ktoś zgadnie czemu? :>); druga, to prezent który z założenia miał być zakupem o który poprosiłam mojego brata mieszkającego na wyspach gdy to kilka dni temu bloo pokazała na FB buty które pokochałam od pierwszego spojrzenia.. ich na mnie oczywiście ;) Za co bardzo dziękuje mojemu bratu i najlepszej bratowej jaką mogłam sobie wyobrazić, że będę miała :)))

Naszyjnik pochodzi z New Yorkera. Zaś buty kupione zostały na eBuy’u.

A w ramach rekompensaty braku mojej facjaty w tym wpisie..

10 comments

  1. venila · Luty 20, 2011

    Dodasz kiedyś fotki z Tajlandii? Mam ochotę się tam kiedyś wybrać.

    Marlena wymiata, a buty to już w ogóle!

  2. dzieckokwiatu · Luty 21, 2011

    zdecydowanie uwielbiam Gabi z gotowych na wszystko. Ogólnie pierwsze trzy sezony ubóstwiam, boże a pierwszy! Cudo! Podobnie, jak ten … naszyjnik. Na szczęście?

  3. Kejtt · Luty 21, 2011

    Piękny słonik, oby przyniósł dużo szczęścia ;)

  4. handmade clothes · Luty 21, 2011

    kot powala :) i wisiorek jest cudny

  5. Sheila · Luty 21, 2011

    Słodki ten słonik :D

  6. isa_bella · Luty 21, 2011

    fajny słonik :)

  7. pixii · Luty 21, 2011

    Super buty-świetna baza do różnych ubrań (wiem co mówię – mam podobne) ;)
    Pozdrawiam

  8. erill · Luty 22, 2011

    @ venila
    Kiedyś pewnie dodam :) A wybrać się tam polecam. Ja bym tam z chęcia wróciła.. Dziex :)

    @ dzieckokwiatu
    No ja własciwie teraz dopiero odkrylam ten serial. Zly nie jest ale szału jak dla mnie też nie ma. Tak, słonie są na szczęście ale z Tajlandia kojarzą mi się dlatego, że biały słoń jest symbolem Tajlandii :)

    @ Kejtt
    Dzieku ;)

    @ handmade clothes
    Dzięku :)

    @ Sheila
    Dzięx :)

    @ isa_bella
    Dziex ;)

    @ pixii
    Dziex :) Na to liczę właśnie :) Uniwersalne, wygodne i pasujące zasadniczo do wszystkiego :)

  9. Tiffanyjewelry · Luty 22, 2011

    I love turbans so much! Fabulous!

    please review my new post at:
    http://www.mychosenwholesaler.com/

  10. bez gustu · Luty 24, 2011

    Zazdroszczę butów!

Skomentuj

