205. Majteczki w kropeczki :D:D:D

Przyznaję.. czasem lubię rzeczy które przystają już tylko poważnym czterolatkom, uznając je za boskie; które  to spotykają się z bardzo podobnym do mojego metafizycznego zauroczenia, komentarzem z cyklu „o jezus!” którym to skwitowały mnie dwie fashionistki; których sumaryczny wiek był niższy od mojej metryki. Nic to.. miłość moja czysta i niczym nie skażona jak winna być ta boska; do owych spodni opiera się nawet komentarzom mojego małżonka który stwierdził, iż wyglądam jak duże dziecko i jest absolutnie obojętne do opadających ludzkich szczęk na ulicy których to widok mnie dzisiaj kilkakrotnie spotkał gdy spokojnie spacerowałam ;)

 

Zestaw:

Spodnie – NewYorker/ buty, torebka – H&M/ futro – allegro/ kapelusz – Paris/ body – sh/ rękawiczki – prezent

20 comments

  1. Luiza · Luty 12, 2011

    majtki w kropki bardzo w porządalu.
    co bardziej mnie zaskoczyło – chwytliwy tytuł adekwatny do tematu notki, co w niektórych blogach szafiarskich wcale nie jest takie oczywiste.
    byłam wczoraj w tym parku i lało i było sino, więc miło popatrzeć na odmienny nastrój:)

  2. Rysia · Luty 12, 2011

    Spodnie bardzo mi się podobają, sama zastanawiałam się nad ich zakupem ale jednak się nie odważyłam.

  3. agata · Luty 12, 2011

    łoł,szczęka mi opadła.. świetny set !

  4. Fuchsia · Luty 12, 2011

    Odjazdowe spodnie, jestem na TAK :) ludziom szczęka opada z zazdrości, że sami nie mają jaj, żeby takie założyć :)

  5. juli · Luty 12, 2011

    Świetne spodnie. Lubię takie spodnie w stylu piżamy, rewelacja:)

  6. Lema · Luty 12, 2011

    Spodnie świetne. Całość bardzo interesująca

  7. handmade · Luty 12, 2011

    ale fajne porteczki :)

  8. behindblueeyes · Luty 12, 2011

    oo niE! te spodnie sa po prostu genialne!
    swietnie

    behindblueeyes <3

  9. agacior89 · Luty 12, 2011

    Mnie się spodnie tez średnio podobają, ale to ważne, jak Ty się czujesz :)
    hyhy wiosna idzie a zdjecia wyglądają, jakby jesienią robione :)

  10. eule-lilaanaa · Luty 13, 2011

    genialne, chce takie:)

  11. mala100gosia · Luty 13, 2011

    jak jusz to portki i to w grochy :D

  12. isa_bella · Luty 13, 2011

    baaardzo pozytywny zestaw ;)

  13. Martiarti · Luty 13, 2011

    Świetne te Twoje majteczki w kropeczki;D!

  14. kas.p · Luty 13, 2011

    Urocze te spodnie <3

  15. dor · Luty 13, 2011

    spodnie spoko, ale torebka z frędzlami i koronki totalnie do nich nie pasują.
    za dużo, za dużo, za dużo…

  16. MAGDArling · Luty 13, 2011

    swietne spodnie! i genialna torba!:)

  17. Ki · Luty 14, 2011

    Powiem tak – o jezus – są świetne! :) I ta kokarda!

  18. dzieckokwiatu · Luty 14, 2011

    Ej wyglądasz naprawdę dobrze :D

  19. erill · Luty 14, 2011

    Dzieki wszystkim za tak pozytywny feedback. Jestem aż zaskoczona szczerze mówiąc ;) Zdaje sobie sprawę, że te spodnie można albo lubić albo nie lubić ;))

  20. LonelyGirl fashion · Marzec 31, 2011

    świetne spodnie, bardzo mi się podobają :) i torebka ;) pozdrawiam :)

Skomentuj

