203. Abba! :P

Albo Maryla Rodowicz z czasów pierwszych występów w Opolu ;)

A wszystko zaczęło się od swetra na kilogramy który oczarował mnie swoją kompletną moim zdaniem nie praktycznością oraz prawie totalnym brakiem idei „jak-by-go-tu-z-czym?”, ale za to te wielkie dziury i ażury, wrażenie jakoby te chińskie dzieci pracujące dla Topshop dziergały je ręcznie (no chyba, że tak faktycznie było..?) i kolor i nawet ta wada, że to wełna i będzie gryzła jakoś sprawiły, że go kupiłam. Pierwszym skojarzeniem z nim są lata 70, Abba właśnie oraz wyżej wspomniana Maryla.. Drugim, że tamte lata to przede wszystkim maxi kiecki, koturny oraz szwedy. Szwedów u mnie brak.. znaczy jakieś tam pseudo-dzwony są ale to nie o takie chodzi i chyba sobie takie uszyję bez stresu że będą za krótkie, za płytkie i jeszcze za mało szerokie ;)

Takie dni jak dzisiejszy rozpuszczają mnie w poczuciu, że za rogiem czai się wiosna. Cały dzień świeciło piękne słońce, którego nie zasłoniła ani najmniejsza chmureczka na idealnie błękitnym niebie.. Nawet te -12 (w ciągu dnia podobno mniej) nie było tak odczuwalne przy tych warunkach.. W takie dni czas mija za szybko, zaś obowiązki trwają zbyt długo zabierając cenne słonce które kapryśnie może jutro się już nie pojawić..

Zestaw:

Sukienka – MNG/ Sweter – Topshop sh/ Buty – allegro/ Kapelusz – TK Maxx/ okulary – H&M

19 comments

  1. venila · Styczeń 30, 2011

    też poczułam dzisiaj wiosnę. wracałam z uczelni i z uśmiechem mrużyłam oczy przed słońcem. pomyślałam sobie wtedy, że wiosna to najpiękniejsza pora roku. człowiek czeka na nią i kiedy wreszcie przychodzą te pierwsze, ciepłe dni czujemy się tacy szczęśliwi i naładowani energią jak nigdy. no przynajmniej ja tak mam. w przeciwieństwie do upalnego lata, doceniamy wiosenne ciepło, które jest takim wybawieniem po wstrętnej zimie. stworzyłam tu jakąś ideologię, ale właśnie tak to czuję ;)

  2. mala100gosia · Styczeń 30, 2011

    ha widziałam że to top shop :D zawsze znam ich asortyment dzianinowy ( i w tym przypadku szydełkowy ) co jak co ale pod tym kontem polecam ten sklep bo za niewielkie pieniądze mozna kupć coś w miare dobrej cenie, a robione własnie na szydełku :) a płaszcz faktycznie w stylu lat 70 tych :)

  3. sandrula · Styczeń 30, 2011

    uwielbiam to wszystko! zajebiście wyglądasz:D

  4. LaPocher · Styczeń 30, 2011

    Jak dla mnie wyglądasz jak narzeczona Humphreya Bogharta- jakże klimatycznie i stylowo!

  5. Talia · Styczeń 30, 2011

    pięknie dopasowana do ciała sukienka. Tylko buty psują mi tutaj całość, może dlatego że nie przepadam za jasnymi.

  6. phenomena · Styczeń 30, 2011

    wow! wyglądasz niebanalnie, bardzo 70’s alike!

  7. erill · Styczeń 30, 2011

    @ venila
    Wiesz, ja też wolę wiosnę :) Jest mniej uciążliwa w życiu a poza tym posiada w sobie ten element „wyczekany” o którym piszesz.. i te pierwsze radości z ciepła.. zielonych pączków.. pierwszych wycieczek rowerowych.. czy spacerów pachnących ciepłem :)

    @ mala gosia
    Ja przyznam jestem zaskoczona i jakościa i wyglądem tego swetra biorąc pod uwagę sieciówkowe pochodzenie :) I zaskoczyłaś mnie, że to faktycznie szydełkowane :)

    @ sandrula
    Dziękowac ;))

    @ LaPocher
    Dzięki :))

    @ Talia
    Ja się długo przekonywałam do jasnych ale czasem się przydają :) Jakoś czarne ani nawet brązowe mi nie leżały ;)

    phenomena
    Dziekuje :)))

  8. kayaretro · Styczeń 30, 2011

    sweter jest powalający i te rondo do tego…tak ja też zaczynam czuć wiosnę

  9. ThimbleLady · Styczeń 30, 2011

    kurcze wyglądasz naprawdę niesamowicie! kapelusz z dużym rondem i ten odjechany sweter nadają takiego klimatu, że ho ho :) !!!

  10. Panna Lemoniada · Styczeń 30, 2011

    Ten sweter będzie wprost idealnie towarzyszył szwedom:D Pięknie wyglądasz :) a takie dni w środku zimy to +100 do dobrego nastroju:) i masz rację one zbyt szybko uciekają, te szare zawsze dłużą się okrutnie..

  11. lewicka · Styczeń 31, 2011

    Na gołe ciało z kapeluszem tez by bylo ladnie i z jednymi platformami na korku co mam w piwnicy, przypomnisz mi :D? Buziak słońcowy – dziś cholera jakis szron tam za oknem.

  12. facetwszafie · Styczeń 31, 2011

    Nie wiem ile masz wzrostu, ale ten sweter bardzo wysmukla sylwetkę. Dla mnie ok;)

  13. ula · Styczeń 31, 2011

    wszędzie podkreślasz, że nie podążasz za trendami i trzymasz się swojego stylu, a tym czasem zawsze jesteś „trendi’ na czasie ubrana. i proszę – wypisz wymaluj najnowsze trendy wiosenne. No i nie chodzi mi, że to źle , tylko że się nie wypieraj tego, że podązasz za tendami, ot co!

  14. Klamoty · Styczeń 31, 2011

    Jestem zachwycona! Fantastycznie wyglądasz, wszystko nęci mnie niesamowicie :) Aż nie wiem co najfajniejsze :) Może buty? I kapelusz … No a sukienka ?… :) Skojarzenie z Marylą jak najbardziej na miejscu, zresztą, jak dla mnie Maryla Rodowicz mogłaby zostać pierwszą szafiarką Polski :)
    A propos, ostatnio też kupiłam sweter z samych dziur, tylko niestety czarny :) Na bezrybiu i rak ryba, jak wiadomo ;) Trzymam go więc kurczowo do wiosny, oj, pohula z sukienkami :)

  15. agg · Styczeń 31, 2011

    świetna kiecka:)

  16. erill · Styczeń 31, 2011

    @ kayaretro
    Dziękowac :) No w taki dni trudno jej nie czuć :)

    @ ThimbeLady
    A dziękowac ;))))

    @ Panna Lemoniada
    Nooo.. tylko trzeba je skądś wytrzasnąć ;) Dziękuje :) I to fakt, że im bardziej ponury dzień tym bardziej zbliza się prędkością do pkp…

    @ lewicka
    Kochana, czy Ty mi proponujesz jakieś fotony w takim klimacie wykonane na ten przykład przy współudziane czynnym Gryzeldy? ;) Przypomnę, przypomnę ;) A ten szron nawet ładny jest w sumie gdyby nie brak słońca..

    @ facetwszafie
    178 ;) Dzięx ;)

    @ ula
    No wiesz dla mnie się to trochę nie wyklucza zaś wiele rzeczy noszę raczej z przypadku bo akurat mi się spodobało. Stąd moje mówienie o tym, że za trendami nie podążam ślepo :) Ja po prostu wybieram sobie to co mi się spodoba w asortymecie, czy ze zdjęć na które gdzieś przypadkiem trafię :) A nie chodzę, szukam i kombinuję jakby tu wyglądac zgodnie z trendami :) W tym znaczeniu o tym pisałam :)

    @ Klamoty
    Dziękuje :) Jesli chodzi o Marylę to jej obecne wcielenia budzą we mnie bardzo rózne odczucia, od pełnego zachwytu po zaskoczenie czemu krzywdzi się jakimś ciuchem w którym tak źle wygląda, ale zawsze lubiłam to jak wyglądała na początku swojej kariery i co miałam okazje oglądac w starych gazetach jeszcze w rodzinnym domu :)
    Oj tak. byle do wiosy by te swetry eksploatować bardziej :D

    @ agg
    Dzięx

  17. MAGDArling · Luty 1, 2011

    swietny kardigan:)

    i ostatnio kupilam ten sam kapelusz, ale w wersji czarnej!xD

  18. DaisyLine · Luty 4, 2011

    piękny kapelusz i buty :)

  19. Kamila · Luty 6, 2011

    to był maj, pachniala saska kepa szalonym zielonym bzem… lalala

    sukienka boska

Skomentuj

