201. Czejńczdżysów ciąg dalszy ;P

Na fali zmian postanowiłam Was znów zaskoczyć ;) Tym razem nie chodzi o wygląd bloga ale o mój własny ;) jako, że każda kobieta lubi czasem coś w sobie zmienić ja nie mogłam również nie podążyć za tą myślą i poszłam do sklepu.. zakupiłam szampon koloryzujący i nałożyłam sobie dwa opakowania na swoje włosy. Dodać należy, że na pudełku piszą trzymać do 25 min.. a mnie wyszło jakoś dwa razy tyle bo się byłam zasiedziałam nad projektem.. ;) Kolor przeszedł moje oczekiwania.. co więcej wyszedł gdzieś tak obok nich właściwie bo ja chciałam sobie pogłębić swój brąz.. a wyszło.. no sami zobaczycie (Ci którzy nie widzieliście jeszcze na facebook’u) :P

Jeśli chodzi o ciuch to tym razem nie zamęcze Was skórzanymi spodniami ale zrobie to topem który ostatnio pokochałam a który ma jakieś x-naście lat i odkryłam go jakiś czas temu w trzewiach piwnicy u mojej mamy. Jest o 5 numerów za duży ale absolutnie mi to nie przeszkadza, ani nawet fakt, że ma na tyle dwie plamy z wybielacza.. i tak go kocham :P

Ostatnio również chodzę w dwóch parach butów. Jak jest zimno, snieżno i ślisko to w frędzlowatych kozakach a jak nie to w koturnach z H&M z którymi się nadzwyczaj polubiłam ;)

Zestaw:

Top – vintage/ Sweter – C&A/ Szorty, kolczyki – F&F/ buty, okulary – H&M

 

Zdjęcia wykonał mój kochany Małżonek :*

28 comments

  1. sweet dreadi · Styczeń 24, 2011

    Wyglądasz zupełnie inaczej, to niesamowite, jak kolor włosów potrafi zmienić.. całość :)
    Bardzo mi się podoba!
    <3

    • Coni · Styczeń 24, 2011

      Kolorek rewelacja, tamten był taki blady, a tu aż dech zapiera :)

      btw czy Sweet Dreadi = Agata i jest osobą z którą miałam kiedyś iść na piwo? :)

  2. Sheila · Styczeń 24, 2011

    Wow, zaskoczyłaś!
    Kupiłam buty te buty z Deezee, ale niestety panterkowych już nie było w moim rozmiarze i poszłam w zebrę :P

  3. Fuchsia · Styczeń 24, 2011

    Bardzo twarzowy kolor!

  4. Pani Niemodna · Styczeń 24, 2011

    wyglądasz super w tym kolorze ! wow!

  5. Secrets of Rabbit Hole · Styczeń 24, 2011

    uwielbiam te buty :) ostatnio widziałam je na przecenie, ale oczywiście nie było mojego rozmiaru -.-

  6. mala100gosia · Styczeń 24, 2011

    fajne okulary ale co do koloru to raczej jestem na nie :)

  7. Karolina · Styczeń 24, 2011

    Ciekawy styl :)

  8. isa_bella · Styczeń 24, 2011

    nowy kolorek ??? super ;)

  9. agacior89 · Styczeń 24, 2011

    Cudownie wyglądasz, zmiana Ci służy. POza tym sliczne fotki wyszły mężowi :)

  10. 6roove · Styczeń 24, 2011

    qrcze, fajnie w tym nowym kolorze! :))

  11. Modna-Komoda · Styczeń 25, 2011

    Ja też kilka dni temu rzuciłam się na szamponetkę, ale nie doceniłam swoich włosów, jedna saszetka oczywiście nie spowodowała prawie żadnych zmian ;-) Natomiast u Ciebie – łał! Rewelacja :D! Co to za kolor i firma? Superowy!

  12. erill · Styczeń 25, 2011

    @ sweet dredi
    Super :) Ciesze sie, ze sie podoba :))

    @ sheila
    Trochę o to chodzilo :)
    O prosze, czyzby rozprzestrzenila jazzowkowa manie w zwierzece printy? ;))

    @ Fuchsia
    Dzieku :)

    @ Pani Niemodna
    Dziex :)

    @ Secrets of Rabbit Hole
    O to juz je tez przecenili? Ja je kupilam po regularnej stawce jeszcze jesienia :)

    @ mala gosia
    Dziex :) Moja mama podziela Twoje zdanie ;)

    @ Karolina
    Dziekuje :)

    @ isa_bella
    Ano nowy ;) Az do sprania sie ;)

    @ agacior89
    Dzieku :)) No bo zdolny jest ten moj Maz to musialy sliczne wyjsc ;)

    @ 6groove
    Dziex :)

    @ Modna-Komoda
    No ja Ci powiem, ze najpierw kupilam jedno opakowanie i dopiero doczytalam, ze przy wlosach dluzszych niz do brody nalezy wziac dwie przynajmniej ;) WIec kupilam dwie :) A saszetkowe to i trzy uzywalam, ale ja mam grube, ciezkie i dlugie wlosy :)
    Kolor to kasztan, 236 z firmy palette :)

  13. lavendersummer · Styczeń 25, 2011

    Fajnie Ci w ciemnych włosach :)
    Gdzie w PL jest takie słońce?!

  14. r.o.b.a.cz.e.k · Styczeń 25, 2011

    Bardzo do twarzy Ci w tym kolorze, super zmiana

  15. erill · Styczeń 25, 2011

    @ levendersummer
    Dzieku :) We Wroclawiu bylo wczoraj :)))

    @ r.o.b.a.c.z.e.k
    Dziekuje :)

  16. dorothy_mills · Styczeń 25, 2011

    Erill świetna zmiana! podoba mi się Twoj nowy kolor !:-)

  17. ladysport · Styczeń 25, 2011

    Super kolor, podoba mi się, wyglądasz tak drapieżnie;)

  18. sandrula · Styczeń 25, 2011

    bardzo fajny nowy kolor! i buty i kreska na powiece! super:D

  19. erill · Styczeń 25, 2011

    @ dorothy_mills
    A dziękuje :)) I miło mi Cię gościć na swoim blogu :)))

    @ ladysport
    Drazpieznie ;)) mrrr ;) dzieki :)

    @ sandrula
    Dziekowac :))

  20. Aivie · Styczeń 26, 2011

    Erill genialnie w tym kolorze wygladasz!! zmiana na duuuuzy plus!

  21. dzieckokwiatu · Styczeń 27, 2011

    eee… nie poznałam cię na tym zdjęciu. Szok? Taka drastyczna zmiana, że nawet nie umiem się wypowiedzieć. Szokuje mnie odwaga.

  22. Iga · Styczeń 28, 2011

    miałam sobie kupić taki sam pierścionek :) generalnie zajebisty zestaw, dodaję do ulubionych :)

  23. betti400 · Styczeń 28, 2011

    Super buty i prześliczny pierścionek:)
    Pozdrawiam:)

  24. erill · Styczeń 28, 2011

    @ Aivie
    A dziekowac, dziekowac :))

    @ dzieckokwiatu
    Przyznam szczerze, ze mnie rowniez :P

    @ Iga
    A jeszcze sa w H&M :) Dziekowac :))

    @ betti400
    Dziekowac :)

  25. eule-lilaanaa · Styczeń 29, 2011

    fajna bluzka i szorty

  26. Agnieszka · Styczeń 30, 2011

    Podoba mi się taki luźny zestaw:) Super kolor szortów i świetnie połączone z t-shirtem w napisy. Te koturny kupiłam i mimo, że często chodzę w wysokich obcasach, sprzedałam je po 30min chodzenia w nich po domu. Tragicznie wyprofilowane jak dla mnie. Ale całość i tak mi się podoba:)

  27. mart! · Luty 5, 2011

    Bardzo podobają mi się twoje buty i kolor spodenek :D

Skomentuj

