200. Cze-Cze-Cze-Cze-Czeńdżyssss ;)))

Witajcie w dwusetnym wpisie ;) Z okazji dobicia do drugiej setki na tym blogu postanowiłam dokonać kilku zmian. Przede wszystkim layout jak zapewne zauważyliście. Niestety wordpress jest bardzo ubogi jeśli chodzi o wybór wyglądu bloga (no chyba, że się im zapłaci to podejrzewam, że wtedy możliwości wzrastają) więc nie zaskoczyłam Was niczym spektakularnym niestety. Ale na przykład udało mi się wrzucić fotkę w nagłówek ;) Wykonał ją bardzo, bardzo dawno temu mój tajski przyjaciel gdy spotkaliśmy się w sercu Tokyo ;) Mam do niej sentyment to raz.. a dwa, że tylko ona dość dobrze wygląda w wąskim (jednym dostępnym) pasku nagłówka :P Druga rzecz, teraz komentarze są tuż pod tytułem wpisu nie zaś na jego końcu, nie wiem czy to dobrze ale ten layout ma to własnie tak ustawione.

Mam nadzieję, że mi pomożecie i powiecie czy Wam się podoba, czy nie, czy coś zmieniać jeszcze czy nie? Jakby na to nie patrzeć to Wy oglądacie tego bloga więc żeby Wam było przede wszystkim wygodnie :)

Jeśli chodzi o ciuch.. To kojarzy mi się ze style grunge, nie wiem tylko czy właściwie bo tez kojarzy mi się z riennaherą u której owy styl często występuje.. A rajstopy znalazłam w Tesco. Tak dobrze widzicie, że są 50/50 ;)

 

Zestaw:

Koszula – Auchan/ Buty, spódnica – H&M/ Rajstopy – F&F

10 comments

  1. Nikodem · Styczeń 23, 2011

    Super zestaw!

  2. ThimbleLady · Styczeń 23, 2011

    ależ Ty masz długie nogi… wygladasz niesamowicie

  3. Pani Niemodna · Styczeń 23, 2011

    buty i rajstopy są świetne!

  4. mala100gosia · Styczeń 23, 2011

    o jakie miłe zmiany w wyglądzie bloga :) fajny zestaw tak przy okazji ;)

  5. sandrula · Styczeń 23, 2011

    dla mnie zmiany na lepsze!

  6. Panna Lemoniada · Styczeń 23, 2011

    Kocham Twoje nogi!;D a rajstopy idealne:) i bardzo fajny layout:)

  7. isa_bella · Styczeń 23, 2011

    oooo fajne rajty – uwielbiam kropki :)

  8. dzieckokwiatu · Styczeń 24, 2011

    To już 200? :D Gratuluje, pobijasz rekordy. Wyglądasz nieswojo:D Fajnie, ale jakoś kurde nie wiem co mi nie pasuje. Może pogoda :)

  9. erill · Styczeń 25, 2011

    Dzięki za pozytywny feedback :)))

  10. Kamila · Luty 6, 2011

    rajstopy cos cudownego

Skomentuj

