197. Czy leci z nami pilot?

Że kupuję w Tesco to już wiecie, że czasem na dziale dziecięcym też ale że znalazłam kurtkę „miłość-od-pierwszego-zobaczenia” na dziale męskim tobym się nawet po sobie nie spodziewała, mimo, że zdarzyło mi się kupić męskie szorty :P Raczej nie miałam w planach kupowania kurtki aviatorki (tak to się chyba nazywa?? nie nadążam za słowotwórstwem polskich dyktatorów mody i ich logiką) ale jak zobaczyłam tą.. to ona po prostu bardzo chciała iść ze mną do domu a ja byłam zbyt miękka by jej odmówić ;) Bardzo się od tego czasu polubiłyśmy :) Spodnie noszę trzeci dzień.. nie wiem czy to już objaw niehigieniczności czy nie, ale muszę powiedzieć, że sprawdziły się wczoraj w warunkach 15 godzin pracy i było mi w nich bardzo wygodnie co w tej pracy jest bardzo ważne :))

Ponadto z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować i serdecznie oraz ciepło pozdrowić polskich drogowców, polską zimę od których w nagrodzie wczoraj dostałam kapcia na przedniej opnie 1,5 km przed miejscem docelowym dzięki wpadnięciu w zakałużoną dziurę głębokości rowu mariańskiego.. gdyby nie to że byłam z Rafałem to bym musiała łapać na wątpliwej urody słodkie oczy własne jakiegoś miłego pana który by mi tą oponę pomógł zmienić…

Zdjęcia z prezentu jakim jest kompakt marki „nie-używamy-do-zdjęć-na-blogaska-lustrzanki-która-służy-do-pracy” :P

Dalej mamy piękną wiosnę tegorocznej zimy :P

Zestaw:

Spodnie – Cameiu/ Buty, sweter – H&M/ Kurtka – F&F/

11 comments

  1. venila · Styczeń 16, 2011

    no w życiu nie powiedziałabym, że to męskie wdzianko. świetnie wyglądasz

  2. Ryfka · Styczeń 16, 2011

    Po naszemu taka kurtka to chyba „pilotka” ;)

  3. erill · Styczeń 16, 2011

    @ venila
    No ja właśnie też :) Dzięki ;)

    @ Ryfka
    A pilotka to nie taka czapka??

  4. ThimbleLady · Styczeń 16, 2011

    świetna kurtka ale skąd ta powaga na twarzy?!

  5. dzieckokwiatu · Styczeń 16, 2011

    dziecięcym ? Chyba zacznę tam skręcać, bo jest świetna :D

  6. almaa · Styczeń 16, 2011

    oo te buty bardzo chętnie bym przygarneła:)

  7. aivie · Styczeń 16, 2011

    aaaa kurtka jest genialna!! za tesco tesknie strasznie. to byl tez moj ulubiony sklep :)

  8. erill · Styczeń 17, 2011

    @ ThimbleLady
    To nie powaga ;) To zmęczenie ;) dzięx :)

    @ dzieckokwiatu
    No dziecięcym chociaż ta kurta to z meskiego :P

    @ almaa
    A jeszcze je widziałam w H&M mimo, że weszły w listopadzie do sklepu :)

    @ aivie
    Dzięx ;)

  9. Isia · Styczeń 18, 2011

    no w każdym razie każdy wie, ze chodzi o kurtkę (za) lotnika :P plus okularki, zestaw super :)

  10. erill · Styczeń 18, 2011

    @ Isia
    Noo :P
    Moglam zalozyc takie lustrzanki okulary, jeszcze bardziej na pilota :P

  11. nataliavet · Styczeń 23, 2011

    Świetny sweter i szpileczki w następnym poście. Ciekawy blog :) pozdrawiam!

Skomentuj

