196. Rock’ya!

Błyskotliwego tekstu nie będzie.. Głębokiego też nie. Jestem wymemłana z wszelkich myśli które nie dotyczą jutra i tego, że stresuję się jakby to był pierwszy raz mimo, że nie jest…

Zdjęcia są specjalnie takie jakie są.

No i w końcu znalazłam skórzane spodnie. W regularnym sieciówkowym butiku. Czuję, że się bardzo polubimy… Z przyjemnością założyłam inne niż płaskie lub emupodobne buty w których można się stosunkowo bezpiecznie poruszać po zaspach jak na Antarktydzie mimo, że żyjemy rzekomo (jak wieści i podręczniki z geografii donoszą) w klimacie umiarkowanym.. Czego ani nie odczuwam gdy jest mróz na poziomie -20, ani zaspy o wysokości pół metra ani tego, że w połowie stycznia chodzę w koszulce na ramiączkach, ażurowym sweterku i kurtce aviatorce której jeszcze nie miałam okazji pokazać na blogu tak jest gorąco.. ja wiem, że jest „tylko” 9 stopni na plusie, ale biorąc pod uwagę fakt, że mówimy o styczniu i o tym, że nie dalej jak dwa tygodnie temu chodziłam ubrana niczym ogr – jest gorąco…

Wyjarały mi się kolory ale te napisy na topie są mega fluo-duo..

Zestaw:

Top – vintage/ Narzutka – C&A/ Spodnie – Cameiu/ Buty – H&M

15 comments

  1. Dominika · Styczeń 14, 2011

    podoba!!! :) top mega!! (ale wole bez paska)!!! i styl zdjęć bardzo ‚in’ !!!

  2. venila · Styczeń 14, 2011

    ale ci ładnie w tej szmince

  3. Gresja · Styczeń 14, 2011

    bardzo podoba mi się kolor szminki i te wspaniałe spodnie

  4. Aivie · Styczeń 14, 2011

    No to widzę, że zima z polski do mnie dotarła bo jak u was mrozy były to ja w jesiennej skorzanej kórtce biegałam a teraz śniezyca i mróz :)

    • ladysport · Styczeń 15, 2011

      Top jest super, make up – zajebisty!!!!bardzo ladnie ci w czerwonej szmince

  5. mala100gosia · Styczeń 15, 2011

    ostro :D !

  6. Sheila · Styczeń 15, 2011

    Świetne są te spodnie!

  7. dzieckokwiatu · Styczeń 15, 2011

    Mnie też się podoba, rockowy klimat :D brakuje ino gitary

  8. kamila · Styczeń 15, 2011

    spodnie super. sama sie bym skusila na podobne z New Yorkera ale niestety nie bylo 38 a 40 jednak za luzne. ale Ty wygladasz bomba

  9. grymuza · Styczeń 15, 2011

    no Erilu w tej skórze to Ci dobrze …Zreszta, jak sie ma takie nogi do uszu to we wszystkim dobrze :P

  10. Ramonies · Styczeń 16, 2011

    Ou, naprawdę FAJNIE!!:)

  11. Agnieszka · Styczeń 16, 2011

    Bosko. Uwielbiam Cię w takich stylizacjach przyprawionych na ostro!!

  12. erill · Styczeń 16, 2011

    @ Dominika
    A wiesz, mnie też :) Dziex :)

    @ venila
    A dziekowac bo ja mam do Niej mocno mieszane uczucia :)

    @ Gresja
    Dzięku :)

    @ Aivie
    ja się boję myśleć o wiośnie i lecie skoro się takie rzeczy dzieją zimą..

    @ ladysport
    Dzieku :))

    @ mala gosia
    Dzięx ;)

    @ Sheila
    Dzięx :)

    @ dzieckokwiatu
    Mam dokładnie takie samo odczucie ;))

    @ kamila
    Ja też mam 40, też są za luźne więc stosuje pasek :)

    @ grymuza
    Dziękuje Ci grymuzonku za połechtanie mego ego :PPP

    @ Ramonies
    Dzieku :)

    @ Agnieszka
    ooo ;)) Dzieki :))

  13. Isia · Styczeń 18, 2011

    szminka czad! zdecydowanie lepiej bez paska i w ogóle extra :)

  14. erill · Styczeń 18, 2011

    @ Isia
    :D

Skomentuj

