195. Zaprintowana ;)

Dobra wróciłam. Na jakiś czas zaprzestanę wpisów z gatunku „o niczym, ale nowa notka na blogasku być musi”.. znaczy do momentu kiedy znów lęk przed zepsuciem aparatu w najbardziej kretyński sposób robiąc sobie zdjęcia z najbardziej kretyńskiego powodu jakim jest prowadzenie własnego super narcystycznego blogaska nie okaże się silniejszy niż zrobienie zdjęć. Szczególnie na zewnątrz. W domu stawiam go na łóżku, więc nawet biegnąc niczym debil przed obiektyw i przypadkiem trącając statyw, nawet jeśli się przewróci nic mu się nie stanie.. Na dworze tego komfortu nie ma i gdy aparat spada beztrosko można tylko z opadająca szczęka patrzeć na spada.. z lękiem złapać aparat żeby zobaczyć szkody i zakrztussić się szlochem, że oto właśnie zepsułam nie tylko aparat ale i narzędzie pracy dzięki któremu zarabiam i właśnie stanęłam na skraju kompletnie czarnej dupy z powodu kretyńskiego ścigania dziennego światła…

Nigdy więcej ścigania dziennego światła. Nigdy więcej biegania przed obiektyw i nigdy więcej nie stawianie go w wejściu balkonu by przypadkiem nic na niego nie kapnęło. Lepsza kropla na wyświetlaczu niż jego zbicie..

Anyway kryzys zażegnany dzięki wspaniałomyślności mojego Maużonka. Ale jestem mocno zdystansowana do cykania fotek na zewnątrz przy pomocy statywu. Wolę mieć zdjęcia w domu z miekkim łóżkiem „w-razie-gdyby” a zewnętrzne zdjęcia robić z czyjąś pomocą…

Ponadto to, wracając do spraw przyziemnych, dzisiaj mix wzorów, po troszę fasonów i prezentacja łupu wyprzedażowego jakim jest spódnica :)



I przypominam o wielkiej WYPRZ na allegro :)) Jeszcze dwa dni do końca!!! :)

Zestaw:

Bluzka – F&F/ Spódnica – NewYorker/ Sweter – C&A/ Buty – Deichman

16 comments

  1. handmade · Styczeń 12, 2011

    genialna spódnica!!

  2. Agnieszka · Styczeń 12, 2011

    Świetnie, całość mi się bardzo podoba!

  3. Panna Lemoniada · Styczeń 12, 2011

    Mnie się bardzo swetero-narzuta podoba:) taka do owini ecia w sam raz:) i znam ból ze spadającym aparatem…gorzej jak nie jest Twój, wpada do rwącego strumyka a Ty widzisz to wszystko w zwolnionym tempie:P

  4. Wowiezowie · Styczeń 12, 2011

    cudne buty

  5. venila · Styczeń 12, 2011

    fajne rzeczy powystawiałaś na allegro, ale ja mam tyle ciuchów, w których nie chodzę, że chyba przez najbliższy czas odpuszczę sobie zakupy, dopóki nie sprzedam swoich ubrań, które bez sensu zalegają w szafie.

  6. plamka · Styczeń 12, 2011

    świetna spódnica! zakochałam się i muszę wybrać się w takim razie do NY ;) masz rację – uważaj na aparat :))
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    http://plaamkaa.blogspot.com/

  7. plamka · Styczeń 12, 2011

    świetna ta spódnica! jestem zachwycona i zmuszona do wybrania się do NY ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    http://plaamkaa.blogspot.com/
    ;);*

  8. dzieckokwiatu · Styczeń 12, 2011

    ciekawie :)

  9. Sheila · Styczeń 12, 2011

    Podoba mi się ta narzutka :)

  10. marykate · Styczeń 12, 2011

    tak miałam gołe nogi :P i wytrzymałam na sesji jakieś pół godziny ;p bardzo podoba mi się bluzka i spódniczka !

  11. bastamb · Styczeń 13, 2011

    Świetna spódniczka…bardzo ładna całość….a zdjęcia w domu ładne i pokazują świetnie Twoją stylizację…a o to chyba chodzi….pozdrawiam ….

  12. erill · Styczeń 13, 2011

    @ handmade
    Dzieku :)) Tez mi sie strasznie podobywuje :)

    @ Agnieszka
    Dzieku :)

    @ Panna Lemoniada
    No jest wyjatkowo wdzieczym ciuchem z gatunku jestem do wszystko i wszystko mozna ze mna zrobic ;)
    A takie rzeczy zawsze, ale to zawsze widzi sie w zwolnionym tempie.. szkoda, ze nie mozna w nim sie szybciej poruszac ;)

    @ Wowiezowie
    Dzieku :)

    @ plamka
    Zamierzam uwazac :) Dzieku :) Idz, idz bo jest ich calkiem sporo jeszcze :)

    @ dzieckokwiatu
    ;)

    @ Sheila
    Dzieku :)

    @ marykate
    Podziwiam ;) Ja ym sie nie poswiecila ;) Za bardzo cieplolubna jestem :P
    Dzieku :)

    @ bastamb
    Dokladnie :)) Dzieku :)

  13. ThimbleLady · Styczeń 13, 2011

    hmmm ja jakoś nie potrafię łączyć różnych wzorów w jakąś sensowną całość… a tu proszę
    bardzo bardzo bardzo ;) podoba mi się Twoja narzutka

  14. creme powder · Styczeń 14, 2011

    świetna narzutka <3

  15. kamila · Styczeń 15, 2011

    super sweterek…

  16. erill · Styczeń 21, 2011

    @ ThimbeLady
    Ja też jestem przekonana że nie potrafie a to co wyszło to czysty przypadek ;) Dzieku :)

    @ creme powder
    Dzieku :)

    @ kamila
    Dzieku :)

Skomentuj

