[Lifestyle] A bit of past – few fav photos :)

Wzięło mnie na sentymenty. Generalnie jestem osobą która bywa mocno nostalgiczna, często przeglądam sobie obrazy w swojej głowie, cofam się myślami do pewnych okresów, z uśmiechem na ustach przewracam kolejne kartki albumu jaki jest w mojej głowie. Wzdycham na etykiety do chwil jakie im nadałam gdy się wydarzały.. czasem budzę w sobie złość na sprawy i historie które już dawno przykryła warstwa kurzu a mimo to pozostają żywe.. Zatrzymuję się i obracam w palcach fragmenty podróży które najbardziej utkwiły mi w pamięci.. w zakamarkach próbuję znaleźć detale które z czasem zamazują się na zdjęciach które włożyłam do swojego prywatnego albumu..

Przeszukuję dysk w poszukiwaniu utrwalonych na kartach i kliszach chwil. Uśmiecham się na te które udaje mi się wykopać, martwię o te których nie znalazłam. Nie wiem czy zostały na innym dysku.. w innym albumie czy przypadkowo straciłam je bezpowrotnie i niebawem już zupełnie wyblakną w mojej głowie..

Dziś trafiłam na zdjęcia ostatnich 6 lat.. ale zawodowych. Można by tak ująć bo czasem wielu ludzi uważa, że taka praca to nie praca a i zawód z tego żaden.. No być może.. ale co widziałam to moje.. co przeżyłam to we mnie gdzieś tam żyje nawet jeśli pokrywa się kurzem.. Ludzie, miejsca, obrazy, zapachy, smaki, uczucia i emocje..

I mimo, że dla odbiorcy to po prostu zdjęcie to ja wiem co, gdzie i kiedy działo się przed moimi oczami a za plecami fotografa.. czy była to głęboka noc w kraju w którym wilgotność oscyluje na granicy 90%, czy było to w małym studio niedaleko dworca we włoskiej stolicy mody, a może było to na pewnym czwartym piętrze budynku w centrum miasta spotkań albo w miejscu które wieczorami zamienia się w królestwo kubańskiego klimatu w centrum europejskiego miasta.. :)

fot. Roman Ziaja

(to zdjęcie poniżej przez 4 lata było moim awatarem absolutnie wszędzie gdzie się tylko sieciowo logowałam)

fot. Roman Ziaja

fot. for Nanni Belts advert

fot. Marta Zbieroń

fot. Big

fot. Petrov

(to poniżej to jedno z moich ulubionych z kraju uśmiechu)

fot. Michael

15 comments

  1. dzieckokwiatu · Styczeń 10, 2011

    na dwóch pierwszych zdjęciach jesteś przerażająca. Ten cień tak na ciebie pada, jakbyś miała kogoś zjeść. Natomiast dwa ostatnie i to z paskiem jest przepiękne, genialne i miażdży pozostałe dwa. No ze wspomnieniami jest to tak, że nikt nam ich nie zabierze i to jest piękne. Praca to jest czynność za którą dostajesz kasę, więc jak to może nie być praca o0?

  2. Agnieszka · Styczeń 10, 2011

    Absolutnie fantastyczny avatar. No i cudownie Ci w żółtym.

  3. mala100gosia · Styczeń 10, 2011

    fajne fotki :) faktycznie ta z paskiem jest ciekawa ;D

  4. handmade · Styczeń 10, 2011

    WOW!!!! zdjęcie z paskiem jest najlepsze wyglądasz pięknie

  5. Isia · Styczeń 10, 2011

    moim numerem jeden od dawna jest to z paskiem, gdzie to czerwone swiatlo tak pada Ci na twarz… mrrr ^^ i jak to sie stalo, ze ostatniego nigdy wczesniej nie widzialam?! :P

  6. Rysia · Styczeń 10, 2011

    Wszystkie mi się podobają, każde inne ale ma coś w sobie! Zdjęcie z paskiem i te oststnie jak dla mnie najlepsze!

  7. beata · Styczeń 10, 2011

    zazdroszczę Ci tych podróży, pewnie kawał świata zobaczyłaś :)

  8. erill · Styczeń 10, 2011

    @ dzieckokwiatu
    Przerażająca? ;) No takiego okreslenia jeszcze nie slyszałam ;)
    Ja wiem, ze praca to wtedy gdy Ci za nia płacą ale mnie chodzi o mentalne postrzeganie tego, że pozowanie do zdjęć nie kojarzy się z pracą i trochę pobłażliwie jest traktowane w takich kategoriach :)

    @ Agnieszka
    :) Dziekuje :)

    @ mala gosia
    Dzieku :)

    @ handmade
    Dzieku ;)

    @ Isia
    Serio nie widziałas? A to z pilka owinięta w kłębek pamiętasz?

    @ Rysia
    Dzieku :)

    @ beata
    Fakt, kawałek :) Ale niedosyt jest.. ale to chyba zawsze gdy czegoś posmakujesz :)

  9. Ki · Styczeń 10, 2011

    Mój faworyt, to zdjęcie z kraju uśmiechu :) Jest rewelacyjne!

  10. Sheila · Styczeń 10, 2011

    Niesamowite i magiczne. Na każdym inaczej, ale zawsze Ty. Chciałabym zobaczyć więcej, jesteś niesamowita :)

  11. fashiongalaxy · Styczeń 10, 2011

    ostatnie zdjecie, piekne!

  12. erill · Styczeń 12, 2011

    @ Ki
    A wyobraź sobie moje zdziwinie jak po powrocie do tego kraju po 2 latach okazało sie, ze oo dalej wisi w miejscu do ktorego były robione ;))) Całą serię bardzo lubiłam :)

    @ Sheila
    Dziekuje :)) Ciesze sie ze sie podobaja ;) Wiecej raczej nie bede pulikowac ;) Nie starczyloby miejsca ;P

    @ fashiongalaxy
    Dzieku :)

  13. Isia · Styczeń 18, 2011

    tak, to z pilka pamietam ^^ to ta sama sesja?

  14. erill · Styczeń 18, 2011

    @ Isia
    Qui :))

  15. Stajlik · Sierpień 30, 2013

    Ach, trzecie zdjęcie od góry to mój absolutny faworyt od lat, do tej pory niepobity. ;)

Skomentuj

