Wielka WYPRZ!!!

Nadchodzi taki dzień w życiu każdego Erillka, że staje przed szafą i jednym zamaszystym ruchem wy… wala wszystkie ciuchy na środek sypialni i zaczyna patrzeć cóż za skarby nagromadziła i z jakimi może się podzielić (za symboliczną chociaż a czasem i ciut więcej kwotę) ze światem.. lub po prostu które z nich potrzebują pilnie nowego domu bo z wielkim wyrzutem sumienia patrzą na Erillka który w szale je zakupił, zawiesił dumnie w szafie.. i tak zawieszone w szafie sobie trwały.. tydzień.. dwa.. miesiąc.. kwartał.. pół roku.. rok.. Zawsze oczekując „lepszej okazji niż dzisiaj” jak to zwykłam powtarzać w myślach patrząc na ciuchy w szafie które jeszcze nie doczekały się swojej premiery na mnie..

Wiele z nich się jej nie doczekało w ogóle.. kilka z nich założyłam aż raz.. jeszcze pare może ze trzy razy.. a inne z żalem posyłam dalej bo tyłek się rozrosł był zbierając tłuszcz z powietrza dookoła i za nic nie da się owego wcisnąć w owego ciucha.. że niektóre z owych już za moment zaczną pretendować do miana vintage tyle mają lat to nie szkodzi by nie popadać w dołka o tytule ” ło jezusicku jakaż to ja gruba teraz jestem, że miast 36 muszę chodzić w 38″ ‚;)

Anyway coby nie przedłużać zbędnym słowotokiem reklamy aukcji na allegro wrzucam Wam linka. Być może ktoś się czymś zainteresuje i przygarnie do domu, do swojej szafy i bedzie dbał chociaż ciut bardziej niż ja gdy o jakimś ciuchu zapominam, że go w ogóle mam ;)

Wrzuciłam też linka do bocznego okienka pod logo z allegro ;)

WIELKA WYPRZ!

8 comments

  1. Emilyyy · Styczeń 7, 2011

    Dziękuje za wizytę i komentarz:) Masz świetny styl! Również muszę zrobić porządki w szafie i przekazać dalej niepotrzebne rzeczy:)

  2. dzieckokwiatu · Styczeń 7, 2011

    No cóż, niedługo mam wypłatę ;>>

  3. rykoszetem · Styczeń 7, 2011

    Ja mam w szafie pełno rzeczy pt. „nie lubię ich, ale jak będzie bardzo zimno to jak znalazł będzie, żeby włożyć pod spód” albo „to nie jest w moim stylu, ale jest bardzo ładne, to jeszcze zostawię”.
    Najlepsze zakupione rzeczy to takie, których potem nie mamy ochoty z siebie ściągać :)
    Życzę tylko takich zakupów, i pozdrawiam!
    http://www.rykoszetka.blogspot.com

  4. Smutna17-stka · Styczeń 7, 2011

    Matkooo! Ta czrno-złota sukienka taka piekna, ale obawiam się, że nie będę miała na przesyłkę ;( (tak to jest jak 17-latka wyda cała 200 zł otrzymana na świeta na kosmetyki ;().
    Może jeszcze w lutym nikt jej nie kupi, to ją sobie kupię od Ciebie ;).

    Pozdrawiam

  5. bastamb · Styczeń 8, 2011

    Nie lubie wyprzedaży…kupuje gdy coś wpadnie mi w oko….pozdrawiam…

  6. Arbuziary · Styczeń 8, 2011

    a Ty korzystasz czasem z takich wyprzedaży?

  7. erill · Styczeń 8, 2011

    @ Emilyy
    No mnie sie tez ciezko zebrac ale jak juz wpadam w rytm to jakos juz leci ;)

    @ dzieckokwiatu
    uuuuu ;)

    @ rykoszetem
    Oj tak, najlepsze to te w ktorych bym non top chodzila. jakbym miala tyle odwagi by takie zostawic to bym miala 40 ciuchow w sumie :P
    Ale jej nie mam wiec wyprzedaje tylko to w czym nie chodze w ogole ale nadal zostawiam to w czym chodze rzadko i w ogole to do czego mam sentyment mimo, ze potrafie tego nie zalozyc w ogole ;)

    @ Smutna 17-stka
    Poki co nie ma zainteresowanych wiec jest szansa ;)

    @ bastmab
    Ja lubie bo wtedy te ciuchy wydaja sie miec bardziej realne ceny. Ale to nie znaczy, ze z regularnych cen nie korzystam bo i to sie zdarza :)

    @ Arbuziary
    Pewnie, ze tak :)

  8. Cirillek · Styczeń 8, 2011

    Poluje na alladynki, sa świetne!

Skomentuj

