194. Ja sem netoperek! ;P

Ostatnio przechodzę fazę kryzysu związanego z chodzeniem z jeansach. Każde jedne mnie denerwują, drażnią, cisną, obciskają, ugniatają, wpijają się nie powiem gdzie ale jest to nieprzyjemne i w ogóle są be i na cenzurowanym.. Fazę za to mam na notoryczne chodzenie w bryczesach zakupionych w Decathlonie na dziale „jeździectwo” które spełniają absolutnie wszystkie wymogi spodni idealnych.. Są ciepłe (co zimą jest walorem wysoce istotnym co ustalilismy poprzednio), są wygodne (tzn. nie wpijają się, nie marszczą sie, nie sztywnieją w mrozie, etc, etc), są elastyczne (czyli jak się nie ułoże będzie mi wygodnie – walor ten dotyczy w szczególności poruszania się pojazdem czterokołowym na drogach pełnych idiotów którzy zdaje się na uśmiech wioskowego głupa idealnie pokazujący zdolności ich intelektu zdobyli prawo jazdy bo o jakiekolwiek umiejętności trudno ich posądzać), oraz co ostatnimi czasy naistotniejsze sięgają do pasa i przewidziane są dla osób które posiadają jakiś kształt pośladków nie zaś dwie deski jak to 95% spodni w sieciówkach których „pojemność” w okolicach właśnie tyłów kończy się na połowie (orientacja pozioma) mojego tyłu że tak powiem. Czy Wy też macie wrażenie, że więszkość tych spodni jest szyta dla dzieci i to na dodatek karłowatych? Nie dość, że to płaskie to i krótkie.. Tak własnie zakończyła się moja próba zakupienia spodni skórzanych w Zarze (tak, już się prawie poświeciłam.. siebie i swoje ideały.. ale te ostatnio tez jakoś zaginęły gdy moja stopa wsunęła się w pewne czerwone trzewiki na które jeszcze dwa miesiące temu był szał wespół z innymi ciuchami w pewnej sieciówce ale o tym opowiem Wam innym razem :P) gdy okazało się, że bez względu na rozmiar (36,38 a nawet 40) wszystkie kończyły się w połowie pośladków.. Coś te dzieci chińskie mają złe wykroje.. :/

W każdym razie powracając do sedna.. Znaszam swoje bryczesy do upadłego i pewnie nim nie nastąpią rozstopy i zaprzestanę chodzić na ogra (wyjaśnienie w poście poprzednim) raczej jeasnów będzie u mnie jak na lekarstwo ;)

A w ogóle to dzisiaj było mi zdecydowanie najzimniej ze wszystkich moich „wyskocz-na-3-min-zrób-zdjęcia-na-bloga-i-się0schowaj-do-domu”.. Co tez zresztą widać ;)

Zestaw:

Tunika, pierścień – H&M/ Spodnie – Decathlon/ Sweter – C&A/ Buty – Auchan/ Zegarek – Mężowy

11 comments

  1. handmade · Styczeń 5, 2011

    ja też mam wstręt do spodni, a już najbardziej do pań które je sprzedają dostaje wysypki na sama myśl że mam iść do sklepu gdzie królewna łaskawie znajdzie mi dwie pary i zmęczona zaszyje się na zapleczu :/// uwielbiam za to legginsy :)

  2. venila · Styczeń 5, 2011

    Sweter jest fajowski. cieszę się, że częściej i więcej piszesz, bo dobrze się ciebie czyta.
    uwielbiam ludzi, którzy z niczego robią coś, jak i takich, którzy właśnie wynajdą ulubione spodnie w decathlonie, czy zrobią sobie biżuterię z łańcucha zakupionego w castoramie. szacun!
    karłowate dzieci i złe wykroje małych chińczyków mnie rozwaliły :D:D

  3. Isia · Styczeń 5, 2011

    zajebiście mi się podobają Twoje buty :D

  4. bastamb · Styczeń 6, 2011

    świetna całość…sweterek uroczy ale mi się zimno zrobiło….podziwiam ja nigdy się nie odważę…pozdrawiam cieplutko….

  5. mala100gosia · Styczeń 6, 2011

    fajna narzutka :D

  6. Yennefer · Styczeń 6, 2011

    Świetna narzutka, w ogóle całość mi się podoba :D Fajnie się Ciebie czyta, i ja też mam problem ze znalezieniem pasujących spodni – albo za wąskie w tyłku, albo za szerokie w pasie, koszmar!

  7. Secrets of Rabbit Hole · Styczeń 6, 2011

    ślicznie, narzutka delikatna, zwiewna – robi fajny efekt :)

  8. Help · Styczeń 6, 2011

    Very good post, thanks again for sharing.

  9. mekinking · Styczeń 6, 2011

    znamy to, znamy.
    a zestaw fajniutki :) sweterek jest fantastyczny, bardzo lubię takie wielofunkcyjne ubrania

  10. erill · Styczeń 7, 2011

    @ handmade
    No legginsy wszelkiej maści to ja też uwielbiam :) I właśnie te spodnie to bardziej legginsowe są stąd też miłość moja wielka do nich ;)

    @ venila
    A to mi bardzo miło, że tak uważasz :)
    dziekować ;)

    @ Isia
    Się domyślam :P A Ty coś juz kupiła w tej berlińskiej wiosce? :>

    @ bastamb
    Dzieku ;) Nie wiem czy podziwu godna jest trochę moje głupota, że nawet na te 3 minuty wyskakuje bez płaszcza na ten zzzzzziąb..

    @ mala gosia
    Dzieku ;) To w sumie sweter tez jest ;)

    @ Yennefer
    Dzieku :) I miło wiedzieć :)
    No jakieś dziwne rzeczy się dzieją w fasonach spodni :/

    @ Secret of Rabbit Hole
    dzieku :))

    @ mekinking
    Dzieku :)
    Nie wiem czy mnie to pociesza czy jeszcze bardziej dołuje że nie ma nadzieji bo to powszechne zjawisko..

  11. mamaro19 · Styczeń 30, 2011

    Kochanie, chyba bede jedyna osoba, ktora naprawde napisze co mysli. Sprawdzilam caly twoj blog i niestety musze stwierdzic, ze gustu nie masz za grosz. Zycze powodzenia w poszukiwaniu stylu…moze pewnego dnia cos CIe w koncu oswieci. Jak do tej pory….niestety, ciezko Ci idzie.

Skomentuj

