193. Erillki są jak ogry..

…czyli niczym cebula mają warstwy ;)

Są takie momenty w życiu Erillka że o wiele istotniejszym od walorów estetyczno-trendsetterskich jest walor termiczny. Tak też jest przez właściwie cały pobyt w Gdańsku. No za wyjątkiem naszego balu sylwestrowego rodem z Sanatorium lat 70, gdzie z niemałym podziwem patrzyłam na tych wszystkich ludzi 45+ którzy posiadali więcej energii niż ja kiedykolwiek (nawet jak się wyspałam, wypoczęłam, nie musiałam nic i inne takie mocno sprzyjające okoliczności) bawiąc się niemalże do upadłego z taaaakiiiimiii rogalami na buzi. Mam nadzieję, iż w ich wieku będę podobnie energetycznie nastawiona do życia ;)

Powracając zaś do nadmorsko – termicznej opowieści.. Mieliśmy dużo szczęścia bo co nam wyszło w dzień pójść na spacer to pięknie słońce było, tak jak i tym razem gdy wybraliśmy się na Sopockie molo. Bo zaznaczyć należy iż nam zazwyczaj wychodzi na spacery wychodzić wieczorami jeśli nie wręcz nocami.. Czego skutkiem jest fakt iż zdjęcia Gdańskiego starego mista mamy tylko w wersji nocno-wieczornej… Ale co tam.. Nadrobimy w czerwcu.. a właśnie.. Chwaliłam się już iż wybieramy się na Coldplay w czerwcu który otworzy Open’era?? Nie? To sie chwalę :D:D:D

Jak już dojedziemy do Wrocławia to wtedy na spokojnie pochwalę się całym jednym łupem wyprzedażowym który to zobrazuje jak niespójna charakterogolicznie i poglądowo jestem :P Ci którzy śledzą mnie na facebooku już pewnie wiedzą o co chodzi ;) Jakby kogoś zjadła ciekawość to przypominam o ramce w prawym bocznym pasku który do strony fanpage na fejsie odnosi ;)

 

Zestaw:

Sweter – swiebodzki (dawno temu)/ spodnie – decathlon/ emu – F&F/ Płaszcz – Carrefour/ Czapa – Vintage

16 comments

  1. Panna Lemoniada · Styczeń 4, 2011

    Ciepły Erillek:D ha! też się wybieramy na Opener’a w tym roku:D mam nadzieję, że wszystko się uda bez zbędnych komplikacji:D a zdjęcia ‚fruwające’ miazga:D świetnie wyglądasz:D

  2. kayaretro · Styczeń 4, 2011

    czapa jest boska

  3. pesy · Styczeń 4, 2011

    Trafiłam tu z blipa.

    Piękny płaszcz.
    Uroczy uśmiech i wesołe oczy. :-)

  4. dzieckokwiatu · Styczeń 4, 2011

    niestety ponoć energię do życia bierze się z szacunku do niego – a tego nabiera się x czasem tak naprawdę :) więc wcale się nie dziwie, że to starsze osoby mają w sobie tyle energii chwilami :))) nasza wynika tylko z „młodości”

  5. Bronisław I Wielki · Styczeń 4, 2011

    ogry sa jak cebula, maja warstwy :D?

  6. Bronisław I Wielki · Styczeń 4, 2011

    aaaaaaa jak sie je zostawi na sloncu to robia sie brazowe i rosna im wloski :D

  7. mala100gosia · Styczeń 4, 2011

    pełna energii :D jak już pisałam swietny płaszcz a i uszanka niezła :)

  8. biotechnology · Styczeń 4, 2011

    W Gdańku taK zimno i śnieżno ostatni caaaały czas, az do znudzenia. No to do zobaczenia na Open’erze! ;D

  9. kiwaczek2 · Styczeń 4, 2011

    ale latanie! wyglądasz jak wojskowy w tym płaszczu, aż się boję! a pomorsowałaś choć trochę

  10. Nessa · Styczeń 4, 2011

    Podoba mi się :)

  11. lewicka · Styczeń 4, 2011

    super, szary z beżem – very lubie

  12. erill · Styczeń 5, 2011

    @ Panna Lemoniada
    No cieply, cieply ;) My jedziemy w ogole po raz zpierwszy wiec wszelkie komplikacje sa mi zasadniczo obce i nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak moga wygladac ;) heheh dzieki ;)

    @ kayaretro
    Dzieki :D A jaka ciepla :D

    @ pesy
    Dziekuje :))) I witam :)

    @ dzieckokwiatu
    A to ladne slowa sa :) Podoba mi sie taka opcja :) Czyli jest nadzieja dla nas mlodych :)

    @ Bronislaw I Wielki
    Tak, tak Bronku ;) Dobrze skojarzylas.. w koncu :P

    @ mala gosia
    ;)

    @ biotechnology
    No wiesz mysmy byli niecaly tydzien i nie zdazylo nam sie znudzic ;) A poza tym we Wro tez podobnie tylko powietrze inaczej pachnie i mew w centrum miasta nie ma ;) No to do zo :))

    @ kiwaczek
    Aj tam nie ma sie co bac ;) A morsow widzialam, nawet na aparatowa kamere nagralam :D Czterech rtakich chlopcow wyszlo sobie poplywac jeszcze w 2010 :P

    @ Nessa
    Dzieku :)

    @ lewicka
    Ja tyz :D

  13. Pani La Mome · Styczeń 5, 2011

    Zazdroszczę morza zimą:) Te 45+ zabrzmiało dla mnie trochę przerażająco, jakby to już starsi ludzie byli, ja mam dyszkę mniej, ale czas tak galopuje, że już niedługo będę chyba starszą panią;)
    Super wyglądasz, na pewno było ci ciepło;)

  14. sandrula · Styczeń 5, 2011

    bardzo bardzo bardzo bardzo baaaaaaaaaaaardzo fajnie! a ten płaszcz boski:D

  15. erill · Styczeń 5, 2011

    @ pani La Mome
    No morze zima jest przepiękne :)) Czas galopuje to prawda.. ale w tych ludziach (nie zamierzałam nikogo przerażać) niesamowita była ta energia którą ja mając lat 20 mniej czy mąż mając lat 11 mniej nie mamy.. mam nadzieję, że jeszcze ;))
    Dzięki :) Oj tak :) Było mi ciepło :)

    @ sandrula
    Dzięęęęęku dzieku, dzieku :)))

  16. Asiunia · Styczeń 10, 2011

    Świetne zdjęcia, świetna stylizacja. Podoba mi się Twój hiper modny płaszcz :)

Skomentuj

