191. Na strażaka…

Znacie klimat zdjęć pt. „Tu byłam/em”? Albo „stańcie wszyscy na tle meblościanki/kanapy/choinki”? To takie własnie zrobiłam sobie zdjęcia świąteczne :P Miny równie natchnione mam co i tło do zdjęć ;)

Jakoś strasznie szybko mijają te święta. Czas oczekiwania na nie jest boleśnie niewspółmierny do czasu ich trwania. A jeszcze z uwagi na mega hard core jaki był przed świętami nawet nie było czasu na chłonięcie tego dreszczyku oczekiwania na te święta.. Było masakrycznie dużo pracy, obowiązków, że na sen brakowało czasu i nagle była Wigilia.. Choinkę ubraliśmy w Wigilię o 15.30.. Zakupy świąteczne zrobiliśmy noc przed wigilią.. Tak czuję jakby między palcami uciekła mi ta świąteczna atmosfera..
Ogrom ludzi tego czasu nie lubi.. Nie zliczyłabym ilości jadu, złości, frustracji jaką corocznie trafiłam na różnych forach na temat tego jakie to święta są kompletnie beznadziejne, niepotrzebne, głupie i w ogóle bez sensu że istnieją.. Ja ten czas uwielbiam i dlatego tak odczuwam brak czasu na jego chłonięcie.. a teraz to brak sił w sumie.. bo gdy jest chwila gdy można nic to ja odsypiam.. Przewidując, że lada chwila brak czasu wróci i trzeba będzie mieć siły na to by to przetrwać..
Jakkolwiek mam nadzieję, że Wam święta upłynęły tak jak sobie tego życzyliście :)
Bo mnie mimo „narzekania” na pewne braki upływają miło, rodzinnie i przyjemnie i dając błogą ulgę robienia tego na co mam ochotę :)

A na koniec ujęcie z Wigilii gdzie przyodziałam swój prezent czyli boskie skórzane rękawiczki z kokardkami w ćwieki :) Co zawdzięczam bratu i bratowej ;)

Poza rękawiczkami dostałam od mojego kochanego Małżonka, który dobrze wie jak trafić mi prezent grip do aparatu oraz zastaw płyt z różnymi fajnymi rzeczami które są moimi przyjaciółmi do pracy. Podobnież jak grip ;)

Zestaw 1:

Kiecka – F&F/ Buty – CCC/ Sweter – C&A/ Zegarek – Mężowski/ Kot – Marlena

Zestaw 2

Spodnie – F&F/ Żakiet – sh/ kolczyki – H&M

7 comments

  1. dzieckokwiatu · Grudzień 26, 2010

    święta mają swoją magię, a wersja świąteczna-elegancka bardzo mi się podoba, znaczy ta z rodzajem marynarki :D A jad sączyć się będzie zawsze.

  2. Agnieszka · Grudzień 26, 2010

    Cudnie! Calość bardzo mi się podoba!!!

  3. agacior89 · Grudzień 26, 2010

    Łiiii masz prawdziwą choinkę? Zazdroszczę :D Mnie się takie kojarzą z dzieciństwem… :D

    U mnie święta nadal trwają, rodzinka w domku, a dodatkowo- jak to student- jeszcze tydzień wolnego :)

  4. sandrula · Grudzień 30, 2010

    jaką piękną masz choinke! najładniejszą jaką ostatnio widziałam:)

  5. mekinking · Grudzień 30, 2010

    oo, świątecznie! bardzo fajne zestawy, ale rękawiczki wygrywają. super są

  6. kamila · Styczeń 1, 2011

    sliczne muszkieterki i bardzo ładnie wygladasz.

  7. Isia · Styczeń 18, 2011

    wiem, ze się trochę późno obudziłam ale bardzo ładny masz makijaż na tym ostatnim zdjęciu :)

Skomentuj

