190. Najkrótszy dzień w roku wita ;)

Nie do wiary.. Prawie tydzień czasu nie dogoniłam światła dziennego by strzelić sobie zdjęcia zewnętrzne a nie na beżowej ścianie w sztucznym i dalekim od idealnego świetle wygenerowanym przy pomocy kilku lampek i proszę.. udało mi się w najkrótszym dniu roku ;D Witajcie w kalendarzowej zimie tak w ogóle.. Co prawda śniegu dalej dużo zalega na ulicach ale pogoda jednak jest mocno pluchowa i taka jakaś nie do końca przyjemna. Ale przynajmniej jest dość ciepło i nie trzeba wykopywać auta z zaspy ;)

W ogóle w piątek już wigilia. A my nie mamy absolutnie nic. nawet porządku nie mamy :P Znaczy, nie żeby w mieszkaniu panował krajobraz jakby przetoczyła się tam horda dzikich orków jakkolwiek daleko mu do stanu „po świątecznego porządkowania” a ja po prostu nie mam czasu i przede wszystkim energii by to zrobić. Choinkę na szczęście kupiła dla nas moja mama ale jeszcze nie ma jej w domu. Jest u niej na ogrodzie. Prezenty.. matko.. co to są prezenty?! ;)))

Coż z nowości. Jak być może zauważyliście dołączyłam do akcji Polskich Szaf przeciwko używania zdjęć na blogu bez podawania do kogo należą, kto je wykonał lub chociaż gdzie zostały znalezione (dla jasności nie chodzi i napisanie „źródło google” bo to śmiech na sali a nie podanie źródła). Na tym blogu dwa razy pojawiły się notki gdzie były zdjęcia nie moje. Pierwsza w mej ignorancji nie zawierała przypisów skąd są zdjęcia; druga zawierała zgodę autora na umieszczenie oraz dokładny podpis. Bo też poza podpisem zdjęć chodzi o zgodę autora, bo tu kwestia jest w ochronie wizerunku i to wcale nie jest tak, że umieszczanie zdjęć w necie pozbawia ludzi prawa do ochrony wizerunku! Ale o tym bardzo jasno napisała u siebie Alcyna. Polecam zapoznanie się :)

Kolejną rzeczą jest okaz mojego narcyzmu czyli fan page mojego blogaska :P W bocznym pasku macie odnośnik do tej strony na facebooku. Jakkolwiek z poziomu bloga niestety nie da się kliknąć „lubię to” jeśli się naturalnie chce. WordPress się z wtyczkami facebookowymi nie lubi i jedyna opcja by się polubił to płatna edycja do której mimo wszystko chętna nie jestem, więc zamiast pluginu jest odnośnik z obrazka ;) O.

Ciuchy. Ciuchy jak to u mnie codzienne. Skórzane szorty, ukochane rajtki w kokardki, ulubione buty tej zimy, sweterek z tygryskiem. I futerko. Sztuczne. Co by nie było ;)

A na koniec wskoczyłam pokazać Wam buty jakie kupiłam tydzień temu w fazie wielkiej złości i skrajnej irytacji spowodowanem tym, że w trakcie odwilży utopiłam stopę do kostki w jakiejś kałuży..

Turbo-Dymo-Erill nadchodzi!!!

Zestaw:

Szorty – terranova/ rajtki – F&F/ buty, futerko – allegro/ sweter – newlook/ kalosze z ostatniego zdjęcia – auchan

8 comments

  1. pinkdog · Grudzień 22, 2010

    świetne rajstopy

  2. agg · Grudzień 22, 2010

    ale masz fajne kalosze:)

  3. kiwaczek2 · Grudzień 22, 2010

    haha ostatnie zdjęcie jaka mina skupiona;) no z prezentami to radzę szybko, bo jeszcze nie zdążysz. kup od razu na kolejny rok;)

  4. erill · Grudzień 23, 2010

    @pinkdog
    Dziex :)

    @ agg
    No jakos tak mi podpasowaly ;) Abstrahujac od funckji of kors :P

    @ kiwaczek
    No skupiona na tym, zeby orła nie wywinąć :P
    Dzisiaj jade pokupowac.. ;)

  5. MAGDArling · Grudzień 24, 2010

    swietne futerko:D pamietasz jeszcze gdzie na allegro zakupione?

    zapraszam http://www.magdarling.blogspot.com

  6. gość · Grudzień 25, 2010

    Zdecydowanie mówię: dislike

  7. Ramonies · Grudzień 26, 2010

    Sweter boski!!:O

  8. kamila · Styczeń 1, 2011

    o jejku. super rajstopy…

Skomentuj

