189. Dawno temu w Ameryce…

Byli moi dziadkowie. Ale to było naprawdę bardzo dawno temu. Jakoś między 84 a 86 rokiem, bo ja już na świecie byłam, rzeczywistość kojarzyłam i to, że ich nie było też (a jak wiemy, bądź też nie dziecko kojarzy i zapamiętuje od 2-3 roku życia). W trakcie tamtego pobytu dziadkowie zanabyli trochę amerykańskich sprzętów od ciuchów począwszy, przez kawy, kakao na drobnej elektronice (telefon, aparat) skończywszy. Z tamtych czasów pamiętam niezwykle aromatyczną kawę w opakowaniu koloru szaro-mlecznego, oraz kakao truskawkowe Quick w takiej blaszanej puszce. Dzisiaj Quik to nic innego jak Nesquik, ale czy jest truskawkowe to nawet nie wiem ;) Macie zapamiętane jakieś szczególne smaki ze swojego dzieciństwa? Bo u mnie własnie prym wiedzie to kakao truskawkowe. O świątecznych potrawach wspomnę kolejnym razem ;)

ostatnio zaś szukając starego garnituru mojego brata (takiego białego, miałam nagłą wizję cóż będzie można z nim w razie czego zrobić :>) trafiłam w szafie mojego dziadka na koszulę.. i nie mogłam pozostać obojętna i zostawić ją w szafie. Tym bardziej, że była samotna od samej nowości i ową nowością pozostała bo na wieszaku wisiała z metką (!!!). Nie do wiary jakie skarby można znaleźć w szafie dziadka ;) Czemu mnie przekonała najbardziej to będzie najlepiej widać na przedostatnim zdjęciu ;)

Muszę dodać iż nie lada zaskoczeniem był fakt, że ów spodnie dałam radę nałożyć na kozaki które kończą mi się prawię pod kolanem (trochę poniżej); oraz fakt, że póki co są to jedyne kozaki na obcasie w których czuję się całkowicie pewnie chodząc po zamarzniętych chodnikach na których jest ubity śnieg, który przeżył deszcze, mrozy (takie od -9 i niżej) i kolejne śniegi.

Zestaw:

Koszula – vintage/ spodnie – house/ pasek – sh/ buty – carrefour

9 comments

  1. lady_sport · Grudzień 17, 2010

    Jak kowbojka!:)

  2. ThimbleLady · Grudzień 17, 2010

    koszula rzeczywiście wygląda fantastycznie, aż szkoda aby się marnowała samotnie wisząc w szafie :)
    całość na 5+ :)

  3. juljoz · Grudzień 17, 2010

    Jest nadal Nesqik truskawkowy (przynajmniej w londynie), najpyszniejszy na swiecie :)
    A koszula super, wywinelabym jej rekawy po lokcie.

  4. dzieckokwiatu · Grudzień 18, 2010

    Świetna koszula :)

  5. kiwaczek2 · Grudzień 18, 2010

    howdy amercian cowboy:)

  6. mala100gosia · Grudzień 18, 2010

    ciekawe, tego jeszcze chyba u ciebie nie było :)

  7. Ann · Grudzień 18, 2010

    Ahh.. te nogi do nieba.

  8. Justynjja · Grudzień 22, 2010

    Zapraszam do udziału w moim konkursie

  9. erill · Grudzień 23, 2010

    @ ladysport
    A wiesz, ze dokladnie takie same mam skojrzenia? :P

    @ ThimbeLady
    Prawda? Dlatego juz sie nie marnuje ;) Dzieki ;)

    @ juljoz
    W Lodnynie tez jest niedostepna w Polsce cola waniliowa ;) Tak wywiniecie napewno nastpi ale w bardziej przyjazdnych warunkach termicznych ;)

    @ dzieckokwiatu
    Dzieki ;)

    @ kiwaczek
    :P

    @ malagosia
    Bylo troche podobnie ale tak faktycznie nie ;)

    @ Ann
    ;)

Skomentuj

