188. I’m in love with my shoes ;)

Czyli jak to Erillek kupiła sobie sweterek który w pełni opisuję ją i jej wielką pustkę jaką to ma w głowie ;P Bo jak sabat ustalił szafiarka głupia dziewcza więc ja odstawać nie będę ;)

Żartuję ;) Mam nadzieję, że następne spotkanie będzie już w okresie gdy nikogo nie zasypie, nikt się nie pochoruje i każdy będzie miał czas i chęć ;) Było nas z 7 planowanych 4 plus 1 (jako iż ów dżentelman przestał szafiarskiego bloga prowadzić na czym mój zmysł estetyczny płacze co noc), była Venila, Blu która już nie ma bloga co też jest źródłem depresji mojego estetycznego zmysłu, oraz Ada która też szafiarstwo sobie odpuściła niestety. Więc z aktywnych szafiarek byłam ja i Venila ;) Reszta to weterani :P

Jak zapewne zauważyliście (bądź nie) na tych zdjęciach mnie nie ma :P Więc aby Wam zbyt tęskno nie było dorzucam zdjęcia tego w co byłam ubrana i które zobrazują tytuł posta ;)

Zestaw:

Sweter – F&F/ Spodnie – DIY/ Marynarka – Auchan/ Buty – allegro

18 comments

  1. dzieckokwiatu · Grudzień 15, 2010

    weterani? Jakoś młodo wyglądają i wszystkie kończyny mają….:P Wyglądacie wszyscy dobrze, radośnie i brawiusio!

  2. agacior89 · Grudzień 15, 2010

    Łojeje, a nie przewiewa CI w tych spodniach? :D

  3. erill · Grudzień 15, 2010

    @ dzieckokwiatu
    A bo weteran zawsze musi oznaczac stetryczalego dziadka bez nogi i ucha? :P

    @ agacior89
    Rajstopy mam pod spodem ale czasem jednak zawiewa ;))

  4. Nikodem · Grudzień 15, 2010

    Super połączenie ! Fajne legginsy

    nikosview

  5. Panna Lemoniada · Grudzień 15, 2010

    o o ja taki swetroch/bluze powinnam nosic caly czas jako giga butoholiczka;) bardzo fajnie wygladacie i az czuc dobra energie ze spotkania:)

  6. mala100gosia · Grudzień 15, 2010

    świetny sweter :D jak miło widzieć blu :D też tęsknie za jej blogiem

  7. retrostyl · Grudzień 15, 2010

    Super sweter! Jako miłośniczka butów, chyba się też w taki zaopatrzę;-)

  8. agg · Grudzień 15, 2010

    o jak miło znów Blu zobaczyć:)

  9. erill · Grudzień 15, 2010

    @ Nikodem
    To spodnie a nie legginsy ;) Dziekuje :)

    @ Panna Lemoniada
    No własnie ja sama jako nie ukrywajaca sie z tym butocholiczka taki sweter po prostu kupic musialam ;) fakt, energia na spotkaniu byla super :)))

    @ mala gosia
    Dzieku :) No ja wlasnie tez, tym bardziej ciesze sie wiec z tego, ze moglam poznac ja w koncu na zywo :)

    @ retrostyl
    Polecam, polecam ;)))

    @ agg
    Fakt :)

  10. Sandrita · Grudzień 15, 2010

    Ale Blu to widzę, że ma mój Stradivariusowy sweterek :) Szacun szacun! Musztardowy najładniejszy! :)

  11. isa_bella · Grudzień 15, 2010

    fajny sweterek ;)

  12. almaa · Grudzień 15, 2010

    Sweter – genialny!
    No i świetnie wyszły Ci te spodnie :)

  13. 6roove · Grudzień 15, 2010

    ach ten sweter! chcę go od dawna, ale od dwóch tyg. nie udało mi się zahaczyć o tesco, dzis po pracy jadę!

  14. kayaretro · Grudzień 16, 2010

    Świetny sweter!!!!

  15. z-- · Grudzień 17, 2010
  16. erill · Grudzień 17, 2010

    @ Sandrita
    faktem jest wzorku nie mogłam oderwać od tego sweterka i jego koloru ;)

    @ isa_bella
    Dzięx ;)

    @ almaa
    Dzieku :))

    @ 6groove
    Jak ja go tylko zobaczyłam to wiedzałam, że musi byc mój ;) mam nadzieję, że swój kupiłaś ;)

    @ kayaretro
    Dzięku :)

    @ z–
    Thnx!! :)

  17. Ramonies · Grudzień 22, 2010

    Gdyby nie golf byłoby idealnie! Ja toleruję obcisłe golfy tylko jako samodzielne bluzki, nigdy jako wystające spod czegoś!!! Poza tym – super legginsy, buty, marynara :)

  18. erill · Grudzień 23, 2010

    @ Ramonies
    Rzecz w tym, ze on wlasnie nie jest obcisly. Kupilam jedyny rozmiar jaki byl bo wlasnie golf traktuje bardziej jako cos pod spod niz ciuch sam w sobie ;)
    Dzieki :)

Skomentuj

