187. „hej, porwali te panny prosto od Kmicica!”

Grudzień to taki miesiąc, gdy radia dominowane są przed świąteczne piosenki. Wszystkie te Whamy, Chrisy Rea, Mariahy Carey czy też ciut starsze Deany Martiny czy Andy Williamsy lub Paule McCartneye (tak a propo rocznicy śmierci Lennona dwa dni temu) królują w głośnikach. Co mnie boli w tym to fakt, że właściwie nie ma polskich świątecznych piosenek które by były tak dobrze znane jak te anglojęzyczne, nie ma takich które znamy od lat. Znaczy, są. Ale jest ich strasznie niewiele. I mimo, że co roku jakiś artysta próbuje coś z tym zrobić to na próbach (i to z typowo polskim sukcesem) się kończy. Jakbyście mieli na szybko wymienić jakąś polską świąteczną piosenkę to co Wam do głowy przyjdzie? (poza kuligiem Skaldów co zasugerowałam w tytule – o ile jest Wam znana). Bo mnie poza owym tylko De Su „Kto wie” i Czerwone Gitary „Jest taki dzień”. Bo o kolędach oczywiście nie mówimy ;)

I w dość luźnym nawiązaniu do kuligu Skaldów zdjęcia dzisiejszego zestawu. Z kuligiem bo z końmi kojarzą mi się spodnie, które to kupiłam w Decathlonie na dziale.. jeździectwo :P Czyli prawdziwe bryczesy ;) Mają tą ogromną zaletę, że nie są biodrówkami ale kończą się dokładnie w pasie dzięki czemu nic mi nie podwiewa, przy schyleniu się nie wyłazi top z pod spodu ;) No i są ciepłe ;) A ponad to kremowy sweter, czarna kokarda i koniec. Przeżywam okres absolutnego minimalizmu jeśli chodzi o dodatki ;)

Niestety o tej godzinie o której robiłam zdjęcia człowiek musi wybrać między ciemnym zdjęciem sylwetki i pięknym niebem albo.. między jasnym zdjęciem sylwetki a brakiem nieba (wciąż nie dorobiłam się filtra szarego lub chociażby połówkowego)

Na koniec zostawiam Was ze Skladami ;)

kulig

Zestaw:

Golf – C&A (chyba)/ Spodnie – Decathlon/ Buty – allegro/ kokardka – vintage (prezent od mojej drugiej Mamy)

10 comments

  1. Ola · Grudzień 10, 2010

    ślicznie to wygląda ;)
    http://stylemeerkat.blogspot.com/

  2. kamila · Grudzień 10, 2010

    bardzo fajny zestaw. a ja ze swiatecznych piosenek lubie Ani Szarmach ,,Coraz blizej swieta”, Pectus pastorałke ma sliczna, zapomnialam tytulu. majka jezowska z andrzejem krzywym ,,chce z Toba spedzic swieta”,

    P.s. na tych zdjeciach wygladasz jak Alicja bachleda-curuś

  3. Lena · Grudzień 10, 2010

    Całkiem przyjemny zestawik :)

    Do piosenek dodałabym Roana i Przyjaciół – Ten świąteczny czas, Lady Pank – Miejsce przy stole i Edytę Górniak – Pada śnieg ;)

  4. ola · Grudzień 11, 2010

    ile masz w biodrach?

  5. erill · Grudzień 11, 2010

    @ Ola
    Dzieki :)

    @ kamila
    Alicja Bahleda Curus? ;))) Ja w ogole nie kojarze piosenek o ktorych mowisz..

    @ Lena
    Dzieki :) tez kompletnie nie znane mi z tytulow piosenki.. musze je sprawdzic :)

    @ ola
    92 cm

  6. ThimbleLady · Grudzień 11, 2010

    ślicznie wyglądasz!!!

  7. sandrula · Grudzień 12, 2010

    urocza ta kokardka na golfie! i te Twoje rozwiane włosy:)

  8. bastamb · Grudzień 12, 2010

    Ładna całość…śliczna kokardka…

  9. Asia · Grudzień 13, 2010

    Od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga, podoba mi się to, co wymyślasz i kombinujesz. Gdybyś jednak kiedyś na nowo polubiła dodatki – może będą to dodatki „szydełkowe”? http://www.bizuteriaszydelkowa-aneta.blogspot.com to link do nowego bloga, pozdrawiam.

  10. du · Grudzień 14, 2010

    A ja w Decathlonie kupiłam na tym samym dziale sztyblety:) skora w srodku i na zewnatrz:)

Skomentuj

