184. Indiana Jones i Śnieżne Zaspy ;)

Czyli wszyscy mają słit fotki w śniegu mam i ja :D ufff ;) Lepiej się od razu czuję, że tak nie odstaję od szafiarskiego światka i coraz bardziej zasypujących (niczym ten śnieg pół Polski) blogi fotek w śniegu.. tak ja też mam własne ;) Podejrzewam że zbyt wiele się ich nie pojawi na blogu bo jest po prostu mega zimno mimo tego, że ubrana jestem na cebulkę (top z długim rękawem, koszula, ciepły kardigan, dwie pary rajstop plus długi płaszcz). Dlatego też mam takie a nie inne miny i czerwony nochal niczym Rudolf (to tak mocno na czasie w sumie).

Z ciuchów nowością są skórzane szorty, nienowością bo mający więcej lat niż ja ale nowością w szafie jest kapelusz dziadka i to on mi się skojarzył z Indim ;) No i płaszcz ma swoją premierę ;) A na szyi czego dobrze nie widać mam zegarek Męża który to jest prezentem przedślubnym ode mnie ;P A na nim jest orzeł (tak mgliście się tam kształt jakiś rysuje więc podpowiadam :P) co jest nawiązaniem do nazwy naszego rodu że tak powiem :P

 

Zestaw:

Szorty – Terranova/ koszula – sh/ sweter – Auchan/ buty – Allegro/ płaszcz – Carrefour/ kapelusz – vintage/ zegarek – Mężowy

13 comments

  1. Sheila · Listopad 30, 2010

    Faktycznie, jak żeńska wersja Indiany Jonesa w śniegu :D

  2. bastamb · Listopad 30, 2010

    Ładny płaszczyk, super całość….fajnie w tym kapeluszu….i zdjecia na śniegu świetne…pozdrawiam…

  3. Paula · Listopad 30, 2010

    Piękny płaszcz:)

  4. ALICJA · Listopad 30, 2010

    słitaśne focisze :) świetnie wyglądasz w tym zestawie

  5. isa_bella · Listopad 30, 2010

    świetny płaszcz

  6. Kubala · Listopad 30, 2010

    bardzo dobre

  7. 6roove · Listopad 30, 2010

    wow jaki płaszcz! ale że co Carrefour..? że ten hipermarket??? ;)

  8. ThimbleLady · Grudzień 1, 2010

    no zupełnie jak Indiana Jones na Alasce – rewelacja!!! extra płaszczyk

  9. mala100gosia · Grudzień 1, 2010

    świetny płaszcz a w kapeluszu ci do twarzy :)

  10. ladysport · Grudzień 1, 2010

    Kapelusz dziadka – tak!, zegarek męża – tak! Płaszcz – WOW i to Kerfur?

  11. dzieckokwiatu · Grudzień 2, 2010

    I tak uważam że śnieg to zło, ale twój strój jest mega genialny

  12. erill · Grudzień 2, 2010

    Dzieki :))
    tak tak, kerfur ten market :) Trafiłam na ten płaszcz na początku października za 129 zł. Nie mogłam się oprzeć ;)))

  13. Rzaba · Grudzień 6, 2010

    bosko Ci w kapeluszu! Noś!!!!!!

Skomentuj

