183. Baletowo-Pudrowo-Buduarowo :>

Balet bo kolory kojarzą mi się z baletowymi: śmietankowe, kremowe.. Puder.. no bo mój nietoperzowy swetrem kształtem nie przypominający niczego.. zaś Buduar bo ten kombinezon z uwagi na fason (oraz to, że idąc nowym własnym trendem nabywania rzeczy za dużych – tym razem rozmiar 44 :P) kojarzy mi się z bielizną do spania ;) W połączeniu wyszła kaskada drapowań, kształtów, odbijającego się od satyno podobnego materiału światła i kompletnie nie pasujące kolorem ale jedyne jasne (do jutra) kozaki do całości i oto taaa daaaaam.. jestem :P

Detale ciut bliżej, z miną jakże natchnioną myślą o tym jak to cudownie byłoby się zanurzyć w kołdrze, pośród poduszek i oddać swój umysł we władanie Morfeusza ;)

Zestaw:

Kombinezon, kolczyki – H&M/ Sweter – C&A/ Rajstopy – F&F/ Podkolanówki – Auchan/ pasek – sh

30 comments

  1. anio · Listopad 23, 2010

    nie sposób nie zgodzić się z tytułem, mam identyczne skojarzenia patrząc na zdjęcia. Kaskada drapowań bardzo mi się podoba, kolorystyka również

  2. ladysport · Listopad 24, 2010

    Hmmm… można wyglądać romantycznie? Tak mi się kojarzysz:)

  3. bastamb · Listopad 24, 2010

    Pięknie Ci w tym….perełki dopełniają całości…

  4. Panna Lemoniada · Listopad 24, 2010

    Bardzo podobaja mi sie takie delikatne kolory a Tobie w nich tak ladnie:) Serio brakuje mi tu jeszcze baletek i mozesz robic piruety w ‚Jeziorze Łabędzim’;)

  5. Fuchsia · Listopad 24, 2010

    Starsznie mi się podobasz w tym zestawie! Kolorystyka i fasony piękne

  6. 6roove · Listopad 24, 2010

    kombinezon jest genialny! marzę o czymś takim,
    świetne połączenie ze swetrem.
    no i muszę wstąpić kiedyś do Auchan :)

  7. werka z eliwera · Listopad 24, 2010

    uwielbiam pudrowo baletowe kolory. a jesli chodzi o zanurzenie sie w koldre, to tylko o tym marze!
    werka z eliwer

  8. kiwaczek2 · Listopad 24, 2010

    te perły Cię duszą i dlatego taka mina;)

  9. Barbara Nieradziwiłłówna · Listopad 24, 2010

    sweter przepiękny. PRZYPOMINASZ mi Winone Ryder!
    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

  10. Ewa · Listopad 24, 2010

    Aaaaale super :) Co do poprzedniego, w baletkach się robi piruety na treningach, raczej dresik by pasował :P

  11. sandrula · Listopad 24, 2010

    super połączenie różnych materiałów i warstw! bardzo mi się podoba:)

  12. creme powder · Listopad 24, 2010

    świetne kolory, tylko kozaki trochę mi nie pasują …

  13. Sheila · Listopad 24, 2010

    Ostatnie zdjęcie przecudnej urody :) Wyglądasz bardzo romantycznie…

  14. isa_bella · Listopad 24, 2010

    ciekawy ten kombinezon. nawet nie widac, że to taki duzy rozmiar.

  15. kaffiarka · Listopad 25, 2010

    pieknie, jestes stworzona do takiego stylu, chyba najlepszy zestaw jaki widzialam w ostatnim czasie !

  16. dayweardilemmas · Listopad 25, 2010

    Kombinezon rzeczywiście przywołuje na myśl bieliznę do spania… i chyba właśnie dlatego mnie nie przekonuje. Ale sweter masz cudowny;p

  17. playwithfashion · Listopad 25, 2010

    Super look, sweter jest mega, no i te getry!

  18. mala100gosia · Listopad 25, 2010

    fajny pastelowy mix :) a co do takich swetrów to patrze na nie u ciebie i jezcze paru dziewczyn i coraz bardziej mi isę podobają :D tylko boje isę ze będe w czymś takim wyglądac jak gruszka ;D

  19. eveline · Listopad 26, 2010

    fantastyczny zestaw!
    bardzo podoba mi efekt jaki otrzymalas po „udrapowaniu” sweterka!
    super :)

  20. Rzaba · Listopad 26, 2010

    jacieniemoge!!!!!!
    Dziewczyno ! Wyglądasz zjawiskowo!

  21. Rzaba · Listopad 26, 2010

    i jeszcze jedno
    wygladasz jak rasowa modelka. Serio mówie

  22. ThimbleLady · Listopad 26, 2010

    satyna, wełna, perły… mój chrześniak powiedziałby na to „wyglądasz czadowo” :)

  23. agacior89 · Listopad 28, 2010

    Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne, jesteś niesamowicie piękna! :)
    Strój bardzo mi się podoba, uwielbiam pastele. troche tylko te korale, moim zdaniem, niefortunnie zawiązałaś- jakby miały Cię dusić… :P

  24. Honorata · Listopad 29, 2010

    Widziałam ten sweter na wieszaku, ale jakoś nie bardzo mi się podobał, ale u Ciebie w tym zestawie prezentuje się wyjątkowo. Pozdrawiam!

  25. Słowodajka · Listopad 30, 2010

    bardzo fajna stylizacja, ciekawe jak korale by wygladały jako bransoletka;)

  26. M. · Grudzień 2, 2010

    Mniam! Wyglądasz jak bardzo zgrabna rurka z kremem :D! Genialny kombinezon, uwielbiam takie połączenie materiałów i kolorów. Miodzio. Kombinezon jest z nowej kolekcji?

  27. erill · Grudzień 2, 2010

    Wybaczcie, że nie odpiszę każdemu z osobna :) Bardzo wielkie dzięku za pozytywne opinie :) Zgadzam się, że buty mało szczęsliwe ale spokojnie, mam już inne które niebawem zaprezentuję ;) Zgadzam się z tym, że kombinezon przez skojarzenia z bielizną może nie przypadać wszystkim do gustu :) Zaś nie wiem czy kolekcja jest nowa czy stara ale chyba skoro jest przeceniony to jednak stara (mimo, ze widzialam go pierwszy raz w sumie a w H&M bywam czesto pooglądąć) :)

  28. damka9 · Grudzień 3, 2010

    aleś Ty śliczna w tym przebraniu:-) bardzo mi się podoba, oryginalnie, ze smakiem, niepowtarzalny efekt. Kurczę, że jedni mają do tego zmysł ot tak sobie, a ja to się muszę namęczyć nie wiadomo ile :P a i tak nie jest tak fajnie !

  29. Donina · Grudzień 22, 2010

    Ślicznie i sexy;]

  30. mamaro1989 · Styczeń 30, 2011

    Kochanie, chyba bede jedyna osoba, ktora naprawde napisze co mysli. Sprawdzilam caly twoj blog i niestety musze stwierdzic, ze gustu nie masz za grosz. Zycze powodzenia w poszukiwaniu stylu…moze pewnego dnia cos CIe w koncu oswieci. Jak do tej pory….niestety, ciezko Ci idzie.

Skomentuj

