181. Pudrowy nietoperz ;)

Pisałam, że modne rzeczy u mnie pojawiają się gdy moda na nie mija.. nic to.. Sweter który mnie zaczarował w C&A po prostu musiał być mój.. kosztem odchodzącego do lamusa ale bardzo przeze mnie lubianego koloru pudrowego, w dziwnym, nieregularnym kształcie, o bardzo do niczego nie przydatnym fasonie który to na dodatek zakupiłam w pełni świadomie w rozmiarze 4 razy większym niż mój normalny. Nic to, że wyglądam grubo przez niego, i przez rajstopy, nic to, ze się marszczy, dziwnie układa.. ja i tak go kocham i zdania swego nie zmienię ;P

Podobnież rzecz z miłością straconą ma się z kapeluszem którego to zobaczyłam na dzisiejszej sesji ekipy Grym-Majka-Bronek-Myszyn i on po prostu musiał być mój. I jest ;)

Fotki zrobiła Grym :*

 

Oraz fotki z gatunku „grymowy bekstejdz, czyli zrób coś dziwnego” :P

Zestaw:

Sweter – C&A/ Spódnica – allegro/ Golf – NewYorker/ Kapelusz – TK Maxx

12 comments

  1. Misha Mel · Listopad 20, 2010

    I taką zabawę się tu ceni… ;-)

  2. mala100gosia · Listopad 20, 2010

    świetny sweter :D no i ta energia wypływająca z fotek :)

  3. Rysia · Listopad 20, 2010

    Swetrzysko bardzo fajne, a rajtki to już mnie prześladują. Cały czas ganiam do tesco żeby zobaczyć czy może mieli ich dostawę, ale wciąż ich brak :(

  4. bastamb · Listopad 20, 2010

    Nietoperz świetny a kapelusz????jestem pod wrażeniem….tak Ci w nim ślicznie…i bardzo pozytywne , wesole zdjecia. Brawo! Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

  5. PaniNiemodna · Listopad 20, 2010

    Zdecydowanie Twój najlepszy zestaw!!!

  6. alicja · Listopad 20, 2010

    wow!! jestem oczarowana :) rewelacyjny kapelusz i nietoperz no i pieknie wyglądasz w rozpuszczonych wlosach :)

  7. lady_sport · Listopad 20, 2010

    Bardzo ci dobrze w takim kapeluszu, w ogóle nie wiem czy Ci pisałam czy nie, ale pudrowy róż to jest zdecydowanie twój kolor. Cały zestaw bardzo mi się podoba!

  8. erill · Listopad 20, 2010

    @ Misha Mel
    ;)

    @ malagosia
    Dziex ;) No to zasluga Grym taka energy ;)

    @ Rysia
    Ja w ogóle zauwazyłam, że w wybranych sklepach fajne rajtki są. We Wro jest tak, że tylko na Bielanach w Tesco są i te i te w kokardki, w dwóch pozostałych (trzecie i czwarte mocno nie po drodze) ani widu ani słychu.

    @ bastamb
    Dziekuje bardzo :)))

    @ Pani Niemodna
    I zdecydowanie swietnie sie w takim czuje :)

    @ alicja
    Dzieki :))

    @ lady_sport
    Mówiłas chyba :) I jestes którąś osoba która mi mówi o tym pasowaniu kolory :) Dzieki :)

  9. kayaretro · Listopad 21, 2010

    i te frędzlowe kozaki…

  10. Ramonies · Listopad 21, 2010

    Nie przepadam za golfami, ale ten tu się bardzo dobrze wkomponował. Ślicznie wyglądasz, tak romantycznie i dziewczęco, ale jednak z charakterem!

  11. erill · Listopad 21, 2010

    @ kayaretro
    ;)

    @ Ramonies
    Dzieki :))) Ja golfy uwielbiam zima… :)

  12. daguchna · Listopad 23, 2010

    Oj tak, sweterek… ja osobiście mam słabość do za dużych swetrów, niestety ciężko mi znaleźć jakiś fajny dla siebie…
    A i tak najbardziej chyba podoba mi się to srebrne serducho :)

Skomentuj

