180. Ty frędzlu! ;P

Podobno frędzle są na topie teraz, podobnie jak kwiaty ale chyba już ten trend przechodzi do lamusa i podarte spodnie czy czkawka po glam rock który powoli też chyba do lamusa zmierza. Jak zresztą wszystkie sezonowe nowości. U mnie moda na coś albo zaczyna się przed tym jak nagle projektanci stwierdzą, że coś będzie trendy albo po tym jak już wszyscy, wszystkie modne rzeczy przerobią wzdłuż, wrzesz, w poprzek i dookoła, na odwrót zresztą też. A no i ten mocno passe szeroki pas. No jak nic jestem zakałą modowego światka.. och jakże mi przykro :P Dekalog jest daleko poza moimi prawdami wiary modowej :P Och ma stracona dusza.. ubolewam ;)

Tymczasem gdy ja będę się samobiczowała by odnaleźć w sobie pokłady prawdziwej i jedynej wiary pozostawiam Was ze zdjęciami ;)

A na tym zdjęciu to chciałam Wam pokazać, że moje koazaki to nie taka zwyczajna czarna masa której nie potrafie doświetlić tylko, że mają one frędzle! :P I stąd też tytuł posta ;)

Zestaw:

Tunika – F&F/ Spodnie – DIY/ Buty – allegro/ Golf, kolczyki – NewYorker

 

I na koniec zostawię Was z muzyczną niespodzianką :)

 

9 comments

  1. dzieckokwiatu · Listopad 18, 2010

    do ubolewania się dołączam, strój jest dziwny, ale podoba mi się, przyciąga wzrok i zadowala estetycznie. mnie. nie wiem czy to dobry znak :D hahah

  2. venila · Listopad 18, 2010

    sukienka jest boska, uzasadnienie frędzli na butach też :D, ale na co to wszystko, skoro jesteś samo-kato :D:D

  3. diablica89 · Listopad 18, 2010

    tunika jest świetna

  4. W mojej magicznej szafie · Listopad 18, 2010

    hmm dla mnie też wszystkiego jakby za dużo, ale ma coś w sobie nie powiem :)

  5. mala100gosia · Listopad 18, 2010

    a ja z podkreslania tali nawet szerokim pasem nie zrezygnuje nigdy o nie ;D

  6. Kathy · Listopad 18, 2010

    Genialny zestaw!!!!

  7. bastamb · Listopad 18, 2010

    Tunika świetna..ma ładne kolory ….cała resza Tobie pasuje…pozdrawiam…

  8. agg · Listopad 18, 2010

    ja tam jeśli mam coś co jest modne to jakimś przypadkiem:D tunika super, chętnie widziałabym ją w swojej szafie:)

  9. Sheila · Listopad 19, 2010

    Myślę o podobnych butach, ale najpierw muszę dopaść porządne pensjonarki :P ale kuszą mnie takie frędzlowate :D

Skomentuj

