178. Czarna czerń narcystycznie ;)

Znów będzie dużo zdjęć bo nie umiem się zdecydować które wybrać ;) Ja wiem, że każde pokazuje de facto to samo ale ja zawsze mam problem w tym, żeby wstawić tylko jedno i potem pojawiają się takie a nie inne twory ;)

Czarny zdecydowanie dominuje w tym zestawieniu. Poza jednorożcem (tak pokochałam ten sweter, że nosiłam go cztery dni z rzędu w innych zestawieniach :P) właściwie wszystko jest czarne. Sweter, szorty (tak mam szorty bo jednak sweter długi jest ale jakoś tak raźniej czułam się mając szorty mimo tego, że na ogól nie było ich widać), rajstopy (ubolewam, bo poszło mi oczko i muszę kupić nowe), buty (nowy nabytek) oraz futerko (również nowy nabytek allegrowy za zawrotną sumę 31 zł :P). Zdjęcia robione są w studio w przerwie sesji stad takie dobre tło, oświetlenie oraz make up i fryzura na które nie starczyłoby mi talentu ;)

Zdjęcia wykonał Bartek Morzejko.

 

Zestaw:

Sweter, rajstopy – F&F/ Szorty, biżu – H&M/ Futerko – allegro/ Buty – boot square

11 comments

  1. agacior89 · Listopad 13, 2010

    Dla Ciebie to jest dużo? To u mnie w regularnych postach jest po 10-13 :)

    Hmm to są szorty pod tym swetrem..? Te cekinowe? Wyglądają jak spódniczka.

  2. tenebris · Listopad 13, 2010

    Kurcze, polowałam na te rajstopy tyle czasu, że w końcu się poddałam.
    Lubię F&F. Sweterek tez super.

  3. Rysia · Listopad 13, 2010

    Podoba mi się całość, a futerka i swetra zazdroszczę bardzo!

  4. mala100gosia · Listopad 13, 2010

    fajny prosty zestaw :) świetna fryzura

  5. bastamb · Listopad 14, 2010

    piękne zdjęcia…a czerń super, ja kocham czerń…wyglądasz ślicznie…..pozdrawiam!

  6. lady_sport · Listopad 14, 2010

    Sweter jest super, a zestaw z cekinowi gaciami – rewelka!

  7. diablica89 · Listopad 14, 2010

    gdzie kupiłaś sweter bo jest boski

    zapraszam do mnie

  8. almaa · Listopad 14, 2010

    super wyglądasz i świetne są te zdjęcia :)

  9. Agnieszka · Listopad 15, 2010

    Też chcę takie tło, nie miałabym wreszcie problemu z foceniem się gdzieś cichaczem na mieście przez synu :D

    Całość boska, makijaż i fryzura mnie zachwyciły!

  10. erill · Listopad 15, 2010

    @ agacior89
    hehehe. No ale jakos dla mnie powyzej 7 to juz jest duzo ;) Tak to te cekinowe szorty :))

    @ tenebris
    ja dlugo nie bylam przekonana do takich rajstop (bardzo modne w poprzednim sezonie) ale te sa tak fajne, ze dzisiaj wlasnie kupilam dwie (w razie podarcia) kolejne pary ;) Dzieku :)

    @ Rysia
    Dzieku :) Sweter do dostania w tesco po nizej cenie bo sa obnizki :)

    @ mala gosia
    Dzieku :) No fryzura rzeczywiscie super :)) Wielkie uklony do fryzjerki :)

    @ bastamb
    Dzieku :) Ja czesto zima rowniez czern uwielbiam :))

    @ lady_sport
    Dzieku :))

    @ diablica89
    W tesco :)

    @ almaa
    Dzieku :)

    @ Agnieszka
    No ja tez bym chciala.. a tak albo zrobi mi maz albo statyw w domu. Dzieku :)

  11. dorot · Listopad 16, 2010

    Najlepszy przykład na to, że mniej znaczy więcej :) Ładny, nieprzekombinowany zestaw :)

Skomentuj

