176. Ally McBeal :>

Pamiętacie ten serial? Ja osobiście kochałam i kocham do dzisiaj miłością pełną i czystą. Fabułę, bohaterów, historię i cały klimat okołowątkowy podbijany odpowiednią grafiką i animacjami. Typu tańczące dziecko, obcinanie części ciała czy jednorożce na święta. I właśnie ten jednorożec jest tak uściślając bohaterem dzisiejszego posta, a mianowicie sweter na którym ów sobie radośnie bryka. Znalazłam go w tesco (tak, tak znów :P) na wyprzedaży. Był jednym z dwóch które mi się podobały, mimo, że Mauż usłyszawszy jak wyglądał ten drugi nadziwić się nie może, że i tamtego nie kupiłam. No cóż, ale przygarnęłam ten i i jestem z tego powodu więcej niż zadowolona :)

Spodnie już znacie. Plusem tego swetra jednorożcowego jest to, że jest na tyle długi, że zakrywa mi tą beznadziejną aplikacje na jednym półpośladku w tych spodniach a jak się jeszcze dodatkowo okazuje sweter jest na tyle długi, że spokojnie może ujść i za sukienkę :D W detalach królują kokardki (mam ostatnią fazę na nie chyba); bo i na pierścionku i w uszach ;)

Detale:

Zestaw:

Sweter – F&F%/ Spodnie – DIY/ Buty – Chinka/ kolczyki, pierścionek – H&M

15 comments

  1. Fashionpart · Listopad 8, 2010

    Nie wiem nawet od czego zacząć. Wszystko w tym zestawie mi się podoba: spodnie, buty(!!!!!) i bluzka. Jest bombastyczna.
    Pamiętam jak moja starsza siostra ogladała Ally a ja taki mały dzieciak razem z nią( czasami).
    http://fashionpart.blogspot.com/

  2. kamciatek · Listopad 8, 2010

    Swietny zestaw, bardzo w moim stylu, rewelacja !

  3. kayaretro · Listopad 8, 2010

    ty też masz nice sweter:?)

  4. retro · Listopad 9, 2010

    pierścionek boski! dawno go kupiłaś?

  5. bastamb · Listopad 9, 2010

    Świetnie….śliczzny pierścionek, kolczyki i buty….bluzka zabawna i super wyglądasz w całości. Pozdrawiam…a nogi masz no nieba…

  6. Freta · Listopad 9, 2010

    No dobra, jeżeli dzisiaj to miałaś na sobie, to Cię widziałam w tym CH oczywiście, ale spojrzałam na sweter, a nie na twarz. No, to może ja już pójdę rzucić się pod pociąg :D

  7. dzieckokwiatu · Listopad 9, 2010

    Serial uwielbiam, ale ciężko go dostać z napisami, a denerwują mnie polskie głosy u tych aktorów ;/ całkowicie tonacja nie pasuje

  8. mala100gosia · Listopad 9, 2010

    świetna biżuteria :D zastaw zaś stworzony dla ciebie

  9. Rzaba · Listopad 9, 2010

    zawsze jak do Ciebie przychodze to mam ochote spytac w jakiej agencji modelek pracujesz bo masz wszystko co potrzeba. Miec tak długie nogi i taka twarz i nie zarabiac na tym?
    No to Ci nagadałam;)

  10. lavendersummer · Listopad 9, 2010

    Też mam ten pierścionek i go uwielbiam :)

  11. diablica89 · Listopad 9, 2010

    fajny zestawik, zapraszam do mnie, nowa notka

  12. ThimbleLady · Listopad 9, 2010

    serial bardzo dobrze pamiętam, zakręcona fabuła, odlotowe kreacje aktorskie i ta niesamowita, niezwykle pozytywna piosenka Barrego White’a, która po dziś dzień gdzieś tam brzmi w mojej głowie, przy której cały zwariowany światek adwokacki w jednym z odcinków odtańczył „taniec synchroniczny” w toalecie – rewelacja!
    a Ty jak zwykle wyglądasz fantastycznie, wszystko na swoim miejscu, we właściwej formie, piekny pierścionek, sweterek…naprawdę miło na Ciebie patrzeć

  13. erill · Listopad 11, 2010

    @ Freta
    Oj tam, oj tam ;) Toc nie mialysmy okazji poznac sie osobiscie wiec nie dziwie sie ze moglas mnie nie pozac ;))

    @ Rzaba
    W SPP ;) Tyle, ze ja juz bardziej emerycko dla funu ;) nie te lata :P

    @ ThimbleLady
    Tak! Tak!!! :D:D:D

    @ i dzięki bardzo za pozytywne komentarze :))

  14. agacior89 · Listopad 13, 2010

    A jaki był ten drugi..?

  15. erill · Listopad 15, 2010

    Agacior89
    Taki szary z napisem „I <3 FASHION". Ale juz go kupilam :P

Skomentuj

