175. Maxi zalane pudrem ;)

Czyli sweter powraca ;) Ja wiem, że on jest ładny, ma ładny kolor, jest ciepły, miły fajny i generalnie jest spoko tylko, że nic poradzić na to nie mogę, że kojarzy mi się z lukrową polewą :P Dużo i słodko ale tak jak tygryski lubią najbardziej :D Swoją drogą dzisiaj zobaczyłam, że są trzy nowe smaki zimowych kaw w coffee heaven: gingerbread latte, macademia nut (to te australijskie zdaje mi się) latte i buttersccotch latte> ktoś próbował? Coś poleca? Coś odradza? Bo wyglądają fajnie :) Ostatni wynalazek ten z białą czekoladą zdaje się (mega słodki w każdym razie) był całkiem niczego sobie chociaż raz na jakiś czas i jako bomba kaloryczna ;) To tak a propo słodkości ;) Kolejna rzecz w zestawie to spodnica maxi. Kupiłam w sh tylko, że w wersji sukienki. Ale jak to przy moim wzroście bywa okazała się za krótka więc postanowiłam, że zrobię z niej spódnicę. Co prawda tylko musnęłam ja igłą i nićmi ale pod zimowe swetry będzie ok ;) Spódnica – czego nie widać na zdjęciu – jest z koronki (tej takiej modnej z dekadę temu na ciuchach :P). Buty to koturny – czego niestety też za dobrze nie widać. Ja w ogóle po rozpuszczeniu zdjęciami na dworze cierpię okrutnie gdy muszę zrobić zdjęcia w domu na ścianie bo nijak nie ma się jak kreatywnie czy ciekawie ustawić by walory stroju jakoś pokazać i dlatego zdjęcia są takie jakie są.. Nie widać też kolczyków w kokardki (wersja mini tego pierścionka) w wersji złotej.

Aha! I wiem, ze moje włosy wyglądają dziwnie, znów są związane i w ogóle do dupy. Czy ktoś z Was zna dobry szampon dla włosów przetłuszczających się, żeby nie wyglądały po takim szamponie jak stóg siana?? Help..

Zestaw:

Sweter, kolczyki, buty – H&M/ Spódnica – sh/ kokarda – vintage/ Pierścionek – claire.dk

Aha!!! I jeszcze się pochwalę :) Najnowsza premiera Llire :)))

http://vimeo.com/16501124

 

8 comments

  1. W mojej magicznej szafie · Listopad 5, 2010

    No i super :) Podoba mi się :)

  2. Panna Lemoniada · Listopad 5, 2010

    bardzo lubie polaczenie maxi dress i wielkiego grubego swetra:) od razu cieplej sie robi:) caly zestaw lukrowy slodki cud:)

  3. ThimbleLady · Listopad 5, 2010

    normalnie jesteś smukła jak gazela, a w tym zestawie jeszcze bardziej Cię „wyciągnęło” no Twiggy przy Tobie mogłaby się się zawstydzić, a sweterek bardzo fajny

  4. Shalafi O. · Listopad 6, 2010

    hm, sweter do maxi? tak, może być, ale nie tej długości, powinien zakrywać pępek z 5-10 cm zapasem, ten sweter to się do spodni nadaje, pozdrawiam

  5. eule · Listopad 6, 2010

    bardzo podoba mi się to połączenie, szampon pantene

  6. lavendersummer · Listopad 7, 2010

    Cudnie ta kokardka wygląda, świetn ie pasuje do swetra.

  7. dzieckokwiatu · Listopad 8, 2010

    Świetne, świetne i jeszcze raz bosko. Bardzo mi się podoba!

  8. agacior89 · Listopad 13, 2010

    A próbowałaś je myć szamponem dla dzieci? Ja używam babydream z rossmanna, dzięki niemu mam dłuzej świeższe. Zauważyłam, ze włosy się szybko przetłuszczają od agresywnych szamponów z silnymi detergentami 9Sodium Laureth Sulfate albo Sulfonate) i tych używam tylko wówczas, kiedy muszę zmyć z nich środki do stylizacji. Przy normalnej pielęgnacji delikatny szampon wystarcza. Kiedyś musiałam myć codziennie, teraz co dwa dni….
    Acha i do tego polecam maseczki do włosów- z chmielem (malwa gloria) albo drożdży (bingo), opbydwie do kupienia za grosze w Acuhanie. To kosmetyki, które są dobre jakościowo i tanie, bo płacisz za kosmetyk, nie jego reklamę :)

Skomentuj

