174. Beżoecruwanilia :P

Nijak nie wiem z czym kojarzy mi się kolorystyka zestaw więc postanowiłam ugryźć Was w oczy dziwnym słowotworotokiem :P Dobra już przestaje. Jest ładnie, jest ciepło, jest słonecznie. Można więc zaryzykować pantofle zamiast kozaków; o ile plan dnia nie zakłada wieczornego powrotu. Bo mimo, że na zdjęciach mam beżowe szpilki (ach, kupiłam je wreszcie po wielu godzina poszukiwań znalazłam swoje ideały na allegro) to wychodząc wieczorem  z domu ubrałam już te kozaki (w sumie niepotrzebnie bo nie było aż tak chłodno jak się obawiałam :)

Fotki wykonał jak zawsze gdy są takie piękne Mauż. :)

 

Zestaw:

Spodnica – H&M/ Sweter – Auchan/ Body – sh/ Buty – allegro/ pasek – vintage

25 comments

  1. Ewa · Październik 31, 2010

    O rrrany, jak ślicznie!!! *___*

  2. ada · Październik 31, 2010

    Ja taką kolorystykę nazywam budyniem:))

  3. Panna Lemoniada · Październik 31, 2010

    Jakie Ty masz nogi Dzioucha!:) i uwielbiam bezowy a Tobie w nim tak ladnie, delikatnie. Idealnie do Ciebie pasuje:)

  4. eule · Październik 31, 2010

    uroczo

  5. isa_bella · Listopad 1, 2010

    świetny zestaw !!! jak na razie Twój najlepszy (moim zdaniem oczywiście). teraz widać jaką masz idealna figurę :)

  6. bastamb · Listopad 1, 2010

    Świetne zdjęcia, ślicznie Ci w tym kolorze….piękne buciki….cudna całość…

  7. Armscye · Listopad 1, 2010

    Bardzo ładnie wyglądasz, ale jakoś tak zbyt monochromatycznie.
    A tak poza tym – masz nieziemskie nogi! ;)

  8. lady_sport · Listopad 1, 2010

    Jeden z Twoich najlepszych zestawów! Ślicznie Ci w tym kolorze!

  9. mala100gosia · Listopad 1, 2010

    fajny zestaw :)

  10. Mikax3 · Listopad 1, 2010

    aleee ty masz nogi!! aż miło patrzeć ;)

  11. dzieckokwiatu · Listopad 1, 2010

    Jakoś tak :p tak beżowo że aż mnie zebeżyło. :) Chyba trochę za bardzo :)

  12. sandrula · Listopad 1, 2010

    jeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuu jaka ja jestem zazdrosna! te Twoje nogi to poprostu grzech! :D

  13. Kathy · Listopad 1, 2010

    O maj gad, wyglądasz bosko!!!!!!!! :) Świetny zestaw, genialny blog! Dzięki za odwiedzenie mojego :) Pozdrawiam serdecznie

  14. charlotte · Listopad 1, 2010

    Piękne, pastelowe kolory :)

  15. heh · Listopad 1, 2010

    O kurka, to jest najlepsze co bylo do tej pory!

  16. callifornication · Listopad 1, 2010

    wersja nude, której ja niestety nie potrafię nosić, a na Tobie fajnie wyszło

  17. Ki · Listopad 2, 2010

    Erill, to jest cudne!

  18. Klamoty · Listopad 2, 2010

    Jeżeli w Wiki jest hasło „glamour” (nie sprawdzałam;)) to powinno być przy nim Twoje zdjęcie :D

  19. madeleine · Listopad 3, 2010

    pięknie wyglądasz, zestaw świetnie podkreśla Twoją ekstra figurę :)

  20. Alka · Listopad 3, 2010

    świetnie! niewiele osób daje radę w takiej budyniowej kolorystyce bez uzyskania efektu osoby chorej na suchoty – Ty wyglądasz kwitnąco!

  21. Karolina · Listopad 4, 2010

    Jakie Ty masz nogi! Ja planuję przejść na dietę, ale jakoś mi nie wychodzi… Outfit jest genialny. Nie mogę wyjść z podziwu. Świetnie!

  22. Ann. · Listopad 7, 2010

    Strasznie brakuje mi pasteli :)
    Świetnie wyglądasz!

  23. Świat Asi · Listopad 8, 2010

    Wyglądasz przepięknie, a szpilki naprawdę świetne :)

  24. Fashionatka · Listopad 10, 2010

    uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne :) świetny zestaw :)

  25. Karola · Kwiecień 28, 2011

    To jest zdecydowanie najlepsza strojowa kombinacja, wyglądasz tu tak niewinnie a jednocześnie elegancko i sexownie ;) Tak troszkę na romantyczny spacer z ukochanym, może również jakaś większa okazja czyjeś przyjęcie… a potem romantico w domciu ;)
    Suuuper, masz styl, i poprę wcześniejsze czy raczej komentarze bliskie dzisiejszej dacie dziewczyny..w beżu Ci do twarzy :) niesamowita uroda a beż ją podkreśla… czerwona szminka zupełnie ci nie pasuje….Natural jest najlepszym kolorem na świecie :)

    Gorąco pozdrawiam, bo trafiłam tu przypadkowo… ale ośmielę się zajrzeć jeszcze nie raz ;)

Skomentuj

