173. Wszyscy mają liście mam i ja! :P

W sensie chodzi mi o fotki w liściach. Jesień mamy piękną tej zimy :P Żartuję ;) Zrobiła się piękna złota jesień, ma zostać z nami do jakiegoś poniedziałku więc trzeba okazję wykorzystać, że jeszcze nie wszystkie liście spadły z drzew, na trawnikach zrobił się z nich pomarańczowo-złoty dywan i wszystko to piknie na zdjęciach wygląda. O ile oczywiście trafi się z ostrością co mnie nie zawsze dobrze wychodzi :P Jak zresztą widać będzie na zdjęciach. Co zaś tyczy się stroju; to właściwie w całości chodzi o wyeksponowanie sukienki która to ma więcej lat niż ja czy mój brat (ale nie razem, coby nie było :P). Moja mama, jak to zdolna mama nie tylko głosowo ale i manualnie w czasach gdy to włóczki było jak na lekarstwo i brało się co było a jak się kolor skończył to się sztukowało innym zrobiła tą kieckę sama. Na drutach (czy ktoś z Was potrafi w ogóle robić na drutach? Dla mnie ta sztuka; podobież jak i szydełkowania; pozostała niezgłębiona mimo prób jej nauczenia się; czego dzisiaj trochę żałuję bo być może umiałabym sobie zrobić kieckę wełnianą..) naturalnie. Nosiła ją jako sama rzecze dzień przed ślubem jeszcze – swoją drogą ja w ogóle nie pamiętam co miałam na sobie w przeddzień ślubu; aczkolwiek wydaje mi się, że miałam trampki.. Chyba :P A to było ledwo nie całe dwa miesiące temu :P Zaś teraz ową kieckę przejęłam ja :))

Tu próbowałam podrzucać liście w efekcie czego chyba nic co powinno nie jest ostre ale zdjęcie podoba mi się i tak :P

Zestaw:

Sukienka – vintage/ Buty – Auchan/ Płaszcz – Czechy/ pasek – F&F

10 comments

  1. eule · Październik 29, 2010

    super sukienka

  2. BE HAPPY · Październik 29, 2010

    ale słodko, kolorowo, kobietkowo :)))

  3. kiwaczek2 · Październik 30, 2010

    wow takie coś ręcznie , kurde ile to siedzenia i ruszania rękoma;)

  4. sandrula · Październik 30, 2010

    super sukienka i zdjęcia z podrzucanymi listkami mi też sie podobają:)

  5. lady_sport · Październik 30, 2010

    Sukienka jest śliczna! Fajnie że dodałaś żółty pasek.

  6. bastamb · Październik 30, 2010

    Świetna suknia…a płaszczyk super się w nią wpasował….i ładne jesienne zdjecia…

  7. isa_bella · Październik 30, 2010

    podoba mi się płaszczyk , zastanawiam się nad kupnem czerwonego właśnie :)

  8. dzieckokwiatu · Październik 31, 2010

    świetne zdjęcia
    ;) dobrze ci w czerwieni :D na tle złota

  9. Isia · Listopad 1, 2010

    no płaszczyk ładny hihi :P

    kiecka booombowa, będę musiała ją pooglądać z bliska :P

  10. Klamoty · Listopad 2, 2010

    Przepięknie! Kolorowo :) Dokładnie tak jak lubię :))

Skomentuj

