171. Kapuczino!! :P

Sweter.. tak to jest to kapuczino o które mi się rozchodzi. Cała reszta to po prostu pochodna owego, mniej (buty) lub bardziej (top i „pasek”) do owego pasująca. Jakoś tak ciepłe odcienie brązów i szarości bardzo przypadły mi do gustu. Jeśli już wychodzę z myśleniem poza czerń to wpadam albo w szary, albo własnie w jakieś karmele, kawy z mlekiem (koniecznie z syropem waniliowym :D) i inne wszystkie jakże mniamniusne skojarzenia :> Może to wynika z tego, że jesiennie takie barwy są mocno bezpieczne? Nie wiem.. jakkolwiek.. Musze przyznać, że czasem (jak na ten przykład dzisiaj) ludzki ostracyzm, że ktoś wygląda inaczej niż cała reszta wyjątkowo mnie irytuje. I nie chodzi o to, że jakoś specjalnie się owym strojem wyróżniam ale o jeden jego element który powoduje wyraz politowania z niezrozumiałych do końca dla mnie powodów. Bo czy noszenie kapelusza jest takim strasznym czynem??

Ja sobie tam swoje pomyśleć mogę, trochę mnie to zirytuje i pójdę sobie dalej ale tak sobie pomyślałam, że jestem pełna podziwu dla wszystkich nastolatek które odważają się wyglądać inaczej niż norma (to jest faszyn wiktymowa kopia manekina z sieciówki) narażając się tym samym na wiele niepochlebnych spojrzeń, komentarzy i wyśmiewania. No nie wiem może teraz nastolatki są bardziej pewne siebie ale ja bym się te 10 – 12 lat temu zamknęła w sobie bo jako kształtująca się osobowość opinia otoczenia była dla mnie dość istotna. Dzisiaj wiem, że można w dużym kręgu kłaść na to.. no ładną mahoniową albo inną kosciosłoniową podpórkę na stare lata.. To tak tytułem drobnej dygresji jaka mnie naszła.. ;)

Zdjęcia. No cóż.. zimno, mokro, jesiennie, szybko się ciemno robi.. co zatem? Zatem ściana do łask powraca..

Zestaw:

Legginsy – TakkoFashion/ Cardigan, podkolanówki, kapelusz – Auchan/ Top – Orsay/ Buty – chinka

9 comments

  1. ThimbleLady · Październik 21, 2010

    nogi do nieba :) fajne kolorki i fason, super wygladasz!

  2. nakata · Październik 21, 2010

    maHoń, samo H.

  3. dzieckokwiatu · Październik 21, 2010

    wybicie się jest łatwiejsze niż myśleć, wystarczy być czymś za bardzo i żeby to miało nazwę. Gimnazjalne emo itd. pff. normal. Fashinówki właśnie są najbardziej na ataki narażone, przez tych oryginalnych. Skończyłam rok temu liceum, które było w jednym budynku z gimnazjum. Wiesz mi.

  4. bastamb · Październik 22, 2010

    Nogi masz super…piękna całość a kapelusik boski…ładnie Ci w tych kolorach.

  5. Bandur13 · Październik 22, 2010

    Wyglądasz świetnie.

  6. PaniNiemodna · Październik 25, 2010

    bardzo mi się podoba!

  7. dreadmamka · Październik 25, 2010

    bardzo ciekawie!
    Podoba mi się Twój styl!

  8. dorot · Październik 26, 2010

    Ładne kolorki, ładny zestaw i fantastyczny kapelusz :D

  9. erill · Październik 29, 2010

    Dzięki dziewczyny :))

Skomentuj

