170. Tak jakby folk..

No dobra z folkiem mają te moje ciuchy dzisiaj tylko wspólnego, że mam rajstopy w kwiatki a ten motyw zawsze kojarzył mi się właśnie z folkiem ;) Tak w ogóle to kupiłam je w Tesco. Zadowolona i szczęśliwa, że są ciepłe (100DEN) i na dodatek czarne w te kwiatki zatem bez problemu do wszystkiego będą pasowały (.. aha.. jasne.. ). Także zestaw w żaden sposób nie odkrywczy, oryginalny i nawet pomysłowy za szczególnie też nie ale mimo wszystko dobrze się w nim czuję :) W ogóle ta kiecka.. to koronkowa kiecka. Kupiłam ja na allegro ale gdy przyszła okazało się, że tą podszewkę ma po całej długości aż po dekolt a mnie zależało na tym, żeby było widać, że jest to koronka a nie zwykły materiał. Więc ciachnęłam ją przy dekolcie z tej podszewki i na długości. I w obu miejscach przegięłam; bo podszewka nie zasłania mi nawet tyłka zaś dekolt pięknie ukazuje stanik. Zatem muszę ją nosić tylko do kryjących rajstop i do tego czarnych..

fot. Mauż :*

Zestaw:

Sukienka – allegro/ golf – NewYorker/ rajstopy – Tesco/ Buty – chinka/ płaszcz – Czechy/ łańcuchy – DIY

__________________________________________________________________________________________

A tak w ogóle.. Pamiętacie może jak wspominałam w trakcie wakacji, że pracuję nad pewnym projektem? I że jak już bedzie ukończony (jakkolwiek tego typu projekty mają to do siebie, że ewoluują cały czas) to powiem i pokażę o co chodzi?

Jeśli nie, to przypomianam, że takie słowa pojawiły się kilka razy w notkach zaś teraz z niemałą dumą mrówki która dzięki uprzejmości, wierze i motywowaniu jej na każdym kroku przez osoby bliskie mogę Wam pokazać nad czym pracowałam :)

Enjoy :)

Llire

9 comments

  1. venila · Październik 19, 2010

    jestem z ciebie dumna, dumna, dumna ;):):) stronka profesjonalna i to mi się podoba

    i ładnie wyglądasz, ja jakoś boję się czerwieni i nie mam chyba nic w tym kolorze w swojej szafie

  2. Klamoty · Październik 19, 2010

    Ślicznie wyglądasz :) To bardzo kobiecy zestaw, podoba mi się każdy element :) A najbardziej kozaki i płaszczyk :)

  3. 6roove · Październik 19, 2010

    świetny masz ten płaszczyk i buty, w ogóle całość super, taki nastrojowy jesienny zestaw :)

  4. mekinking · Październik 19, 2010

    świetny zestaw, rajstopy są super, też takie chce :)
    a strona wygląda bardzo pro

  5. sandrula · Październik 19, 2010

    przepiękny kolor płaszczyka

  6. dzieckokwiatu · Październik 19, 2010

    Bardzo mi się taki niby folk podoba :D

  7. dzieckokwiatu · Październik 19, 2010

    tego projektu nie rozumiem. Ale nie jestem odbiorcą tego typu rzeczy może dlatego ;pp

  8. bastamb · Październik 20, 2010

    piękny kolor łaszczyka….świetne buty i świetna całość…

  9. ThimbleLady · Październik 20, 2010

    wyglądasz fantastycznie, zresztą jak zawsze! i bardzo fajne buty!

Skomentuj

