168. Ramoneski udają się na zimowy sen..

Nim jednak to nastąpi Erillek postanowił iż jeszcze raz się w nich wybierze na zewnątrz. Nie muszę chyba mówić o tym jak mnie wymroziło gdy z próżną nadzieją iż chociaż słońce mnie ogrzeje wychodziłam na dwór w nią przyodziana..? Tym też samym ramoneska oraz parę innych lekkich okryć udaje się na zimowy sen do wnętrza szafy zaś z nich wychylają się powoli ciepłe płaszcze, kurtki, szaliki, czapki a i nawet rękawiczki. Podobnież sprawa ma się z butami bo to jeden z ostatnich momentów gdy w butach sandało-podobnych wybrałam się na dwór. Za chwilę zabieram się też za przenoszenie butów letnich do pudeł zaś zimowych do skrzyni na korytarzu (wiosną robiłam dokładnie to samo tylko, że odwrotnie ;)).

Ponadto.. zmagam się bardzo ze sobą i swoim cielesnym jestejstwem kótre (zgodnie z metryka) jest kobiece nie zaś dziewczęce; zaś ja ciągle nie potrafię przejść z owym faktem do porządku dziennego. Nie pomaga mi również fakt obracania się w światku modelek (może już nie tak intensywnie ale jednak na pokazach chodzę) który to jest bardzo mocno specyficzny gdy chodzi o wagą, wymiary, wygląd oraz pojęcie tego co jest szczupłe, co zaś chude z czego to drugie jest bardziej jednak porządne (proszę się nie sugerować w żadnym razie tym co być może macie nieszczęście obejrzeć w TVNowskim programie TopModel bo połowa z tych dziewczyn po przyjściu do agencji dostałaby jedno przykazanie – schudnij/popracuj nad wymiarami a my byc może podpiszemy z Tobą umowę. Generalnie proszę się nie sugerować tym programem. Świat modelingu tak NIE wygląda – wybaczcie drobny OT ale jestem bardzo zniesmaczona tym co tam pokazują, poziom głupoty tych dziewczyn oraz wmawianiu im i widzom, że modelka na każdej sesji MUSI pokazywać cycki. To BZDURA; i jako osoba której idzie 7 rok pracy w tym świadku mogę to z całym przekonaniem i doświadczeniem potwierdzić). Anyway mój problem z akceptacją mojej szczupłej sylwetki która z dziewczęcej stała się kobieca polega na tym, że nijak nie potrafię sobie do rozsądku przemówić, że gruba nie jestem; nie przytyłam (od kilku miesięcy waga wskazuje jeden i ten sam wynik +/- 1 w zależności od dekady miesiąca) i wyglądam dobrze bo cały czas widzę, że mam grube uda (nie tak jak było 5 lat temu); wystaje mi brzuch (to nic, że najczęściej z uwagi na wadę postawy po balecie), spuchniętą mam twarz i w ogóle jestem baryłka a nie szczupła kobieta. I tak jak pisała Rzaba tak na moja, najmojszą prawde o mnie nic nie jest w stanie podziałać :/

Dobra, wylałam żale, zanudziłam Was swoimi problemami egzystencjonalnymi.. to teraz będą foteczki :P

I na koniec zdjęcie z cyklu: „Kochanie robisz takie miny, że może ich po prostu nie rób? – ok :D”

 

Zestaw:

Spodnie, top, buty – F&F/ sweterek – Forever jeans/ Pasek – terranova/ Ramoneska – Czechy/ Kolczyki – NewYorker

11 comments

  1. bastamb · Październik 13, 2010

    Świetny zestaw…

  2. isa_bella · Październik 13, 2010

    oj nie, nie zgadzam się , moja ramoneska nie zostanie wrzucona na dno szafy, będe w niej chodzic całą zimę, zwłaszcza będę ją zakładac, kiedy będę jechała gdzieś samochodem, bo nie lubię do auta byc zabunkrowana w gruby plaszcz :)

    daj swojej szansę !!! :) hehehe

  3. riennahera · Październik 13, 2010

    Masz śliczną twarz, ale mam ochotę Cię skrzywdzić za każdym razem jak masz spięte włosy.

  4. ThimbleLady · Październik 13, 2010

    ale Cię naszło… jakie grube uda ?, jaka zapuchnieta twarz? jaki wystający brzuch? no a „baryłka” to już mnie w ogóle powaliła :) – chyba oślepłam ale jakoś nie mogę tego dojrzeć mimo ogromu starań
    jesteś piekna, zgrabna, zawsze fajnie ubrana – wyrzuć więc to lustro, bo coś mi się zdaje, że przeglądasz się w krzywym zwierciadle… pozdrawiam

  5. beata · Październik 13, 2010

    to ja tylko powiem, ze Cie pogrzalo. szczupla jestes!

  6. wiolussiek · Październik 13, 2010

    moim zdaniem figurę masz bardzo ładną, jakie grube uda??? nie muszą być szczupłe jak tyczki!! z resztą napisałaś, że sama wiesz, że świat modelingu w Pl tak nie wygląda. Więc nie przejmuj się:)) i dziekuje za komentarz:) ps. bardzo mi się podobają kolory w Twoim secie, i właściwie wszystko mi się bardzso podoba – jednak do spodni się ie przekonam:) pozdrawiam i zapraszam jeszcze kiedyś do mnie :)

  7. venila · Październik 13, 2010

    boże, na przedostatnim zdjęciu wyglądasz jak liszowska! top model nie chce mi się nawet komentować, może innym razem pokuszę się o małą krytykę

  8. 123 · Październik 13, 2010

    jak dla mnie nogi i brzuch masz ok, co do twarzy to coz – piszesz ze jestes modelka, a kazda modelka nie na wybiegu jest przecietna. ale nie o tym chcialam. masz za krotkie spodnie do tych butow, to chcialam napisac.

  9. lavendersummer · Październik 14, 2010

    Ranyyy marzą mi się takie ‚grube’ uda jak Twoje! Chcoiaż wiem, ze moge tu najwijac jaka jesteś fajna, szupła itp a Ty i tak w to nie uwierzysz ;) Ciało kobiety ma to do siebie, że się zmienia i czasem trzeba trochę czasu zanim się do niego przyzwyczaisz ;) Napewno tak będzie wiara w siebie to połowa sukcesu. Pozdrawiam

  10. dzieckokwiatu · Październik 15, 2010

    Ważę 71kg i mam 163 cm wzrostu. Nie będę dyskutować na temat twojej figury i modelingu bo to tak jakby słoń zbierał porcelanę.

  11. erill · Październik 15, 2010

    @ bastamb
    Dziekuje :))

    @ isa_bella
    Wiesz ze mnie jest potworny zmarzluch i jestem bardzo cieplolubna a auto nim mi sie nagrzeje (mimo, ze to benzyniak wiec szybciej to robi niz diesel) to trzeba chwile w zimnie posiedziec ;) Wiec jednak z zalem ale pozwole im sie wyspac do wiosny ;)

    @ riennahera
    Przepraszam.. Obiecuje poprawe jak tylko odwiedze fryzjera i odswieze look :>

    @ ThimbleLady
    Dzięki ;) Wiesz jak to jest jak sobie baba cos ubzdura.. poza tym ja na logike o tym wiem.. tylko gdzies mi sie spiecie pojawia miedzy logika a to co oko widzi w lustrze i wlasnie sie z tym problem borykam ;) Stad te zale..

    @ beata
    Dzieki ;) Wiem, ze mnie pogrzalo wlasnie.. Moze to depresja jesienna..?

    @ wiolussiek
    No ja wiem, wiem.. tylko ze cos mi sie zwiesilo ;)
    Dzieki ;) No wlasnie mnie te spodnie ostatnio bardzo ;) tak totoalnie nie pasujace troche stylem i wlasnie dlatego tam sa ;)

    @ venila
    No troche faktycznie ;) Ja sie o TM wypowiadac nie chce bo jest to tak zenujace ze slow szkoda..

    @ 123
    No wiem wlasnie. Co ciekawe przy plaskich sa za dlugie.. glupia sprawa..

    @ lavendersummer
    Wlasnie nad ta wiara pracuje.. i stad troche narzekania ;)

    @ dzieckokwiatu
    Wiesz to jest po prostu kwestia jakiegos nawyku do wlasnego wygladu.. i stad te glupie (tak wiem, ze sa glupie) mysli i zale..

Skomentuj

