167. Ciapki, plamki i inne takie ;)

Tak jakoś wyszło, że mi w ciapki dziś wyszło :) I na spodniach i na topie, buty też przecierane, melanż w cardiganie.. taki wycieruch ze mnie dzisiaj był ;) Generalnie jakoś mam fazy na warstwy, pewną dozę niechlujności w nakładniu ich na siebie i łączenia ze sobą ciuchów tak, że wydają się być nawet trochę przesadzone pod kątem ilości wzorów, fasonów i „zbyt dużo się dziania” na mnie. Jakoś tak dobrze się w tym czuje :)

Zestaw:

Spodnie – DIY/ Top , pierścionek- H&M/ Cardigan, pasek, buty – F&F/ Ramoneska – Czechy/ Okluary – Egipt

8 comments

  1. riennahera · Październik 8, 2010

    Mi tam się podoba tak naćpane :>

  2. kiwaczek2 · Październik 9, 2010

    śliczny pierścionek. kupię se;-) zawsze mnie zastanawiało co oznacza taki gest palcami hmmm :) może jestem w tyle no ale po porstu nie wiem

  3. dzieckokwiatu · Październik 9, 2010

    chyba ino pasek mnie koli w kolę. A tak to genialnie :D sama bym się tak nie ubrała, ale napewno bym się obróciła z podziwem

  4. aivie · Październik 9, 2010

    jaki fajny pierścionek :D :D

  5. PaniNiemodna · Październik 10, 2010

    Bardzo podoba mi sie pierscionek!

  6. stylish_girl · Październik 12, 2010

    Spodnie i pierścionek cudo!

  7. bastamb · Październik 12, 2010

    Fajnie wyglądasz.

  8. erill · Październik 13, 2010

    @ riennahera
    No mnie własnie też :D

    @ kiwaczek
    Picinek swiety i jest jeszcze w H&Mie :) A gest to podobno ave satan chociaż mnie się od zawsze kojarzy z rockiem.. Cos typu We Rock the world!

    @ dzieckokwiatu
    A dziekować bardzo :)

    @ aivie
    No nie?? :D:D:D

    @ PaniNiemodna
    Dzięku :)

    @ stylish_girl
    Dzięku :)

    @ bastamb
    Dzięku :)

Skomentuj

